Ja! Sti ritt på 2-3timer savnes!
Har ikke testet tsr da. Blir neste år.
Hvis det er oppskriften, så skjønner jeg ikke hvorfor Skjebergrittet ikke tar av? De sliter med å få samlet 150 deltakere fordelt på alle klasser + barneritt.
- 1.5 til 3 timer, avhengig av om man velger 2 eller 4 runder
- Lav startavgift
- Morsom løype med 90% rask sti
- 50 min med bil fra Oslo, gratis parkering 1.5 min av E6 og praktisk talt i start/målområdet
- Super steming, gratis mat, drikke og digg til alle deltakere, speaker, gratis barneritt
- kan kjøres med alt fra halvdemper til stisykkel
- lave skuldre
- overveldende positiv feeback fra deltakere, og i pressen
- De siste årene har været vært fantastisk, like så i år
Ja, kanskje det kolliderte med andre arrangement (utflukt), men det har vært arrangert noen år også uten noen endring i antall deltakere. Skjebergrittet er ikke så unikt - det finnes vel noe tilsvarende andre steder også?
Jeg møter ofte de samme på Skjebergrittet. Mange av de sykler Ultraritt, men også grus.
Det kan være meg, men flere av de jeg kjenner som kjører 1 runde TSR, kjører ikke Skjeberg, UB eller andre ritt. De kjører enduro, koser seg i Hafjell og reiser på Utflukt.
Sånn sett var like mange villige til å reise til Valdres og sykle en hel dag, og betale det mangedobbelte for alt. Utover det reiser nesten 4 ganger så mange til Lillehammer for å sykle sti hele dagen med høy puls.
Blir ikke klok. Skulle gjerne hatt fasit