Selv om jeg liker det syrete og retro så synes jeg ikke Bardiani drakta funker i det hele tatt. Men den vil hvertfall sette farge på en nitrist peloton.
Om det er Bora som ikke kan høre noe i bråket fra avtrekksvifta, Hansgrohe som har sunget for høyt i dusjen, eller Craft som aldri har laget regnbuetrøye før eller rett og slett bare er svensk og derfor ikke klarer å lese designspesifikasjonen til UCI vites ikke. Feil er den okkesom.
Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland Attaché culturel à Landevei et landevei.no. Moderateur på Landeveisforumet Facebook Twitter: @landevei
Om det er Bora som ikke kan høre noe i bråket fra avtrekksvifta, Hansgrohe som har sunget for høyt i dusjen, eller Craft som aldri har laget regnbuetrøye før eller rett og slett bare er svensk og derfor ikke klarer å lese designspesifikasjonen til UCI vites ikke. Feil er den okkesom.
Hva mener du er feil her? Den er nok godkjent av UCI.
Den mannen er jo tøffere enn toget uansett proposjoner på trøya. Men en mer diskret logo i front og stripene over brystet i stedet for over magen ville sett bedre ut synes i hvertfall jeg... Tipper sponsorne er fornøyd med store synlige logoer på den kuleste i feltet som alltid er i fokus både av og på sykkelsetet...
Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro
Da er det nok en sånn førproduksjonsvariant. Det er ofte vanlig at det produseres en "ulovlig" trøye først, før laget tar seg sammen og følger UCIs regler. Det første opptrykket brukes da gjerne til gaver og til å henge på veggen hos samarbeidspartnere.
Er den ikke krageløs, den Bioracertrøya der? Men de har "juksa litt" uansett: Puttet Spesh-logoen på trøyeprodusentens plass og flyttet Bioracerlogoen til sponsorområdet på skulderen. Luringer!
Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland Attaché culturel à Landevei et landevei.no. Moderateur på Landeveisforumet Facebook Twitter: @landevei
Ja det er helt klart hovedpoenget, men samme del av malen kan i tillegg tolkes slik jeg gjorde.
Men når man ser på eksemplene på lovlige trøyer som UCI viser på neste side i brosjyren, er det åpenbart at kampen mot magestripene ikke kan kjempes fra et juridisk ståsted, men heller ved at de som synes dette er stygt slutter å kjøpe varene til sponsorene
Det virker som veldig mange produsenter av sykkelklær også lager dem. Det er nok enten til de som ønsker å vise at de er syklister, også når de går på ski. Eller til pendlere.
Det virker som veldig mange produsenter av sykkelklær også lager dem. Det er nok enten til de som ønsker å vise at de er syklister, også når de går på ski. Eller til pendlere.
Selv om vi er på landeveissidene... Jeg sykler sti om vinteren og må si at buff er en genial rekvisitt både under hjelmen, rundt halsen (og i langrennsløypa)... Beklager upassende innlegg på landeveissidene :-(
Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro