Har hørt mye positivt om stålramme, men jeg ble likevel positivt overrasket over de gode kjøreegenskapene på grusveier. Stålramma og gaffelen fra On One demper svært godt og er meget behagelig.
Spec: Egenbygde 26" hjul på Arch-felg, XTR nav (noen år gamle) Karbonstyre Knuckleball 740 mm fra On One, setepinne fra On One, Stem fra On One, sete Prologo Nago Evo X10, SLX gruppe.
Artig pendler Jeg har en 456-ramme jeg vurderte å lage pendler på, men for min del ble det en dealbreaker at det mangler feste for skikkelige skjermer. Den har jo feste for bagasjebærer så det synes jeg er litt rart. Jeg endte opp med å kjøpe en gammel Everest-ramme i stedet for...
Kommentar: please bytt skogslyset mot noe mer trafikkvennlig. Alle du møter vil hate deg med så kraftig lykt. Laveste styrke har fortsatt blendende strølys, og ingen i verden vil se hva som skjer rundt deg på mørk vei.
En fornuftig oppfordring, men jeg er i den heldige situasjon at jeg ikke møter biler i det hele tatt, og en sjelden gang gående eller andre syklister:)
Nei, jeg vil ha skikkelige skjermer på en pendler. Bruker SKS Bluemels.
Var det oppe ved seterøret utfordringen var? Ser stagene opp til seterøret er splittet, men man skulle nå fått til å feste skikkelige skjermer for det tenker jeg.
Så til inbreden. Veldig kul sykkel dette ble! Syns Ikke 11,5 er sopp himla ille for en stålsykkel. Slx er jo ikke den letteste gruppa men et veldig godt valg for en pendler..
Var det oppe ved seterøret utfordringen var? Ser stagene opp til seterøret er splittet, men man skulle nå fått til å feste skikkelige skjermer for det tenker jeg.
Null feste både ved setestag og kjedestag. Rammer med skjermfeste har jo et lite kryss-stag med skruehull begge disse stedene, mens On-One har ikke det. Jeg kunne sikkert mekket det til, men da jeg fant denne ramma til 500 så ble det den
Null feste både ved setestag og kjedestag. Rammer med skjermfeste har jo et lite kryss-stag med skruehull begge disse stedene, mens On-One har ikke det. Jeg kunne sikkert mekket det til, men da jeg fant denne ramma til 500 så ble det den
Kult! Den ramma så jo ut til å være et skikkelig godt utgangspunkt da. Skjønner godt valget, er alltid lettere å bare montere noe fremfor å ordne noe customgreier