En sånn åletrang drakt kunne jeg også tenkt meg; hvilke modeller bør man se etter i for eksempel Castelli eller Assos? Evt. andre merker? Har prøvd å kjøpe små trøyer, men de blir jo ikke så pinntrange.
Canyon Pro Jersey Klart beste jeg har funnet. Sitter tett uten rynker rundt skuldre etc.
Castellitrang, aggressiv racefit som det står, er sant.
Jeg er 184 cm, ca. 80 kg og 112 cm over brystet. Canyon oppgir både eksempelhøyde/-vekt på syklister og vanlig størrelsestabell. Prøvde meg først på large (etter eksempelsyklist) men ble for trangt særlig bryst/lats/skuldre/overarm, xl (etter tabell) ble perfekt.
Lommene er topp, ingen sagging. Glidelåslomma rommer iPhone 7 og plassert på høyrelomma - foretrekker helt klart det, siden midtplassering av mobil/kort/nøkler fort kommer i konflikt med innhold i hovedmidtlomma (som lastes mest).
Eros Poli, på vei til Mont Ventoux antar jeg. Og ja, Pinaer var røde en gang.
Takk for kalibrering. Noen ting bare står seg. Det er det som er stil og ikke mote. Så jeg quoter like godt bildet på denne siden også.
Jeg har originale metallicgrønne Briko Stinger i skuffen. De har svakt-orange og mørkebrune glass. Siden jeg har slutta med linser kan de selges til noen som vil gi dem en fremtredene plass, enten på museum eller på nesa. Send en PM med tilbud.
Herre mann for et begredelig, uproporsjonert og vederstyggelig arbeid. Kommer ikke på flere adjektiver i farten men hvorfor ikke legge litt tid i draktene, den ene tingen HELE verden faktisk ser? Helt uvesentlig hvor flink mekanikern er til å lukke lokket på limdåsen når det her svikter.
Edvald sin var jo ikke så værst i fjor... Dette var magert syntes jeg. Det er jo mestertrøyene som virkelig skiller seg ut i feltet, så hvorfor ikke gjøre de litt kule? De får dra på kurs hos Marc Madiot.
Han hadde jo en liknende (enda verre) trøye på starten av årets sesong, de fikset den før vårklassikerne til den han brukte resten av sesongen. Så de ordner det forhåpentligvis etter hvert
Jeg skjønner ikke hvorfor de skal ha flagget på magen? Det er jo det minst synlige stedet på hele drakten. Dessuten er driten uproporsjonert, uavgrenset i tillegg til å se helt ånds ut når drakta strekker seg. Hva med å i det minste ha en slags respekt for flaggregler?
Hva sier stilpolitiet til aerostyrer med integrert stem? Er det innafor å slenge rundt seg med profilerte karbonstyrer? Vurderer å oppgradere det "gamle" alustyret på foilen. All black cockpit, vel å merke.
Det ser vertfall veldig mye bedre ut med "slammet" stem eller med et fåtall ringer under det. Jeg synes det ser rart ut med en superrask cockpit med 5 cm ringer under.
Men det kan bli kult, spesielt siden det er på aerosykkel
Juletrøye? Vi kan jo egentlig ikke uttale oss uten å vite om den er ment til hverdag eller fest
Funker mye bedre bakfra enn forfra, forfra blir det litt for mange striper. 1 eller 2 striper foran og 4 bak hadde vært interessant å se. Synes jeg da....
Jeg likte den polsk/østerisk/latviske landslagsdrakta di, kjør på. Damer med "feil" fasong blir ikke anbefalt horisontale striper på klær men det er vel neppe noe problem for Moderatoren...
Redigert av EmilZipp; 12/12/201607:14.
Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro