Gammel, hederlig Inbred456 fra 2006. Hadde den vært stor nok så hadde jeg ikke tenkt noe særlig på ny terrengsykkel. (Hvordan man kopierer et bilde fra instagram aner jeg ikke men linken ser hvertfall ut til å virke)
Min gamle Hardrock Crudus, oppgradert til skivebrems for en del år siden. Har nå fått fast gaffel og har fått en renessanse som småtursykkel. Ble i tillegg brukt under SykkelEnern da den tilfeldigvis var med når jeg passerte [img:left]https://drive.google.com/file/d/0B3dHlmd0dIXGNk5wekk0MGl2Yk0/view?usp=drivesdk[/img]
Sykler stort sett på en 2012 Trek Fuel EX 9. Etter min mening er det en av de peneste rammene fargemessig Trek har laget. Er ganske fornøyd med den, men ønsker meg stadig litt mer vandring til nedoverbakkene.
Re: Post 26-eren du fremdeles bruker!
[Re: Stein]
#233248810/08/201618:59
Kjøpte for noen år siden den billigste sykkelen jeg fant med ok bremser til å ha på jobb. Har siden satt på grove 2.4" for å holde farten nede da det er litt begrenset med ruter å sykle og tidvis litt mye turgåere. Dette er ”spinning utendørs”. Hele sykkelen protesterer hvis hastigheten på asfalt overstiger 30 km/t. Herligheten veier ca det samme som de to 29"ene jeg bruker hjemme. Ingen stor reklame for 26”, men det fungerer jo helt fint. Gått ca 3000 km uten å bytte annet enn dekk. Billig 3x8 Shimano, men girer helt presist.
Re: Post 26-eren du fremdeles bruker!
[Re: Stein]
#233411515/08/201611:51
Jeg bruker min på grusrace og klatreeritt. 7.4 kg rrakett. Er dønn solid. Sram xx giret girer like bra som det var nytt. Bremsene holder mål. Formula r1. Og den går mye til å fra jobb.