...men eieren av Colnagoen skal få smake Silcapumpen. Makan til drikkeflaske!
Men nu er vi tilbake på rett spor. Det er godt.
Skal overbringe trusselen til Colnagofyren, du kan allerede anse saken som løst...
Sitat: boltzmann
Sitat: EmilZipp
L'Erotica
Erotica, eroica, potayto, potatho.
Du skal ikke se bort i fra at noen finner L'Erioca en smule erotisk...
Nåhh mine herrer endelig litt å hakke på igjen. Når Ola DONK forsøker seg på utenomlandsk blir det en smule eller to å plukke opp for besservisserne i salen. Fortvil ikke det kommer snart flere skriveleifer og språkblødmer :-) Hold ut til neste sjanse byr seg :-) og en som er godt oppe i 40 årene får ikke så mye mer erotikk enn skriveleif'er her på forumet, dessverre
Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro
Hva i hule heiteste har noe sånt i en stil-tråd å gjøre? Poenget er jo ikke å finne alt vi synes er stygt for så å poste det???
Stått opp på feil ben i dag?
Tror ikke det. Helgarderer meg og setter begge bena i bakken samtidig
Men som jeg og skrev i går også. Føler folk det er relevant; kjør på. Men satt litt på spissen så blir det vanskelig å diskutere sokke-lengder, ben-varmere med de som synes sånt er relevant i en stil diskusjon....
Medlem i NOTS – Vern om terrengsykling og meld deg inn du også!
Hva i hule heiteste har noe sånt i en stil-tråd å gjøre? Poenget er jo ikke å finne alt vi synes er stygt for så å poste det???
Stått opp på feil ben i dag?
Tror ikke det. Helgarderer meg og setter begge bena i bakken samtidig
Men som jeg og skrev i går også. Føler folk det er relevant; kjør på. Men satt litt på spissen så blir det vanskelig å diskutere sokke-lengder, ben-varmere med de som synes sånt er relevant i en stil diskusjon....
Hva er vitsen med politi om ingen skal arresteres? Fra trådens første innlegg:
Quote:
Gjør denne tråden til en liste over ting man må og ikke må gjøre med raceren sin.
Bedre å opprett en tråd som heter "Ekle ting som skjer på og med en sykkel" eller noe slikt da. Stiltråden her skal mer benyttes hvis det er ting man mener/lurer på kan være innenfor/utenfor stilgrensen - bilder som det er lagt ut et par av her nå, er det vel svært liten tvil om befinner seg langt utenfor alle grenser som har med sykling/stil å gjøre.
Bildet over her har jo like mye å gjøre i tråden som er på terrengsykkel angående Birken, hvor noen diskuterer innhold og vekt i sekk (er jo tross alt bilde av flere sekker på bildet), som i dette formum om stil/sykkel.
Men mannen i tanga og nakenparaden er ikke noe for stilpolitiet. Det kan muligens være noe for stipolitiet, men de patuljerer ikke landeveisforumet, Vi har en avtale om hvor grensen skal gå.
Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland Attaché culturel à Landevei et landevei.no. Moderateur på Landeveisforumet Facebook Twitter: @landevei
Men mannen i tanga og nakenparaden er ikke noe for stilpolitiet. Det kan muligens være noe for stipolitiet, men de patuljerer ikke landeveisforumet, Vi har en avtale om hvor grensen skal gå.
Jeg vet ikke hvem som har stemmerett i denne tråden men med så få gøyale sprell utenfor topic som faktisk dukker opp synes jeg det er helt ok med et og annet hyss. Klippet hadde ikke vært like overraskende om det var lagt i "bare tull&tøys tråden". Hvor seriøst må dette egentlig være ?????
Hah, ikke veldig spesielt prosjekt akkurat, grusracer som ble litt mer grå/sort enn jeg hadde regnet med (gråsort ramme var på 60%).
Men tenkte jeg måtte ha litt kontrast til resten av sykkelen så da tenkte jeg at å teste en bling bartape var den rimeligste måten å gjøre det på
(Egentlig skulle jeg hatt hvit wire/kabel men siden det er hydrauliske skivebremser må jeg finne hvit bremseslange også så det får bli et prosjekt senere)
Ja, ser ikke for meg at det er bestselgeren hos Bikeshop for å si det sånt. Men jeg trengte bare noe for bygget i første omgang så da ble det "pokker heller" metoden
Og hvem vet, kanskje blir det litt kult også? Stilpolitiet be damned..
Jeg savner litt trafikk i tråden og vil derfor ofre meg for deres fornøyelse. Alternativt komme med en helt middels post som ikke får i gang pumpa hos noen som helst..
Her er hojen før kosetur arrangert av Drammen CK, aka Drammensfjorden rundt. Kom med deres beste stilpolitiske tirader, konstruktive kritikk og mindre velmenende råd!
Er vel egentlig ikke så mye galt her. Såpass stor seteveske virker overdrevet. Hva er du har inni der? Ellers er mutterne på ventilene overflødig og gjør bare at en evt punktering tar lenger tid å fikse. I tillegg kan de gjøre vondt verre hva gjelder å rive ventilen av slangen.
Er vel egentlig ikke så mye galt her. Såpass stor seteveske virker overdrevet. Hva er du har inni der? Ellers er mutterne på ventilene overflødig og gjør bare at en evt punktering tar lenger tid å fikse. I tillegg kan de gjøre vondt verre hva gjelder å rive ventilen av slangen.
Den er litt i romsligste laget ja, inneholder 2 fullstørrelse slanger, multiverktøy, dekkspaker og lommepenger. Mutterne noteres, jeg er ikke over på slangeløst (ennå).
Ikke nødvendig å kommentere svart sete/hvit styretape ?
Jeg er i gang med å vurdere ny tape da det er på tide med nye bremsewirer, denne tar jeg gjerne imot tilbakemeldinger på. Fortsette med hvit, vri til sort eller en småfrekk rød som tar igjen detaljene på ramma?
Sort blir aldri feil, eller du kan beholde hvit, men gå all in med hvite kabelstrømper og hvit sadel også. Dekkene må monteres med logo sentrert over ventilstem! Jeg hadde også fjernet de der "Tubeless ready-og advarsels-klistremerkene som er satt på felgene mellom ultegra-logoene.....Baklys kan fjernes i dagslys, evt byttes til en lekrere sak som smettes på plass rundt setepinne med strikk... Seteveske er omdiskutert, men jeg bruker det selv, og synes det er en nødvendighet (som gjerne fjernes før fotografering :-P ) ...ellers synes jeg sykkelen din ser meget bra ut! At den er REN og velstelt er et stort pluss. Om du skulle tenke på oppgraderinger mener jeg et sort kranksett hadde gjort seg bedre enn det sølvfargede 105 (?) som står på nå...
Om du skulle tenke på oppgraderinger mener jeg et sort kranksett hadde gjort seg bedre enn det sølvfargede 105 (?) som står på nå...
Har voksenkrank, type Ultegra, liggende men bakken hjem er så bratt og treningen så fraværende denne sesongen at jeg har kjørt RS-ettelleranna kompaktkrank til nå.
Må få skryte litt av kitet som matcher sort/hvit temaet på resten av sykkelen: Black Sheep Cyclings The Striped Blackbelly toppet med hvit Scott Vanish 2.
[quote=HobbyTom] Må få skryte litt av kitet som matcher sort/hvit temaet på resten av sykkelen: Black Sheep Cyclings The Striped Blackbelly toppet med hvit Scott Vanish 2.[/img]
Åhhhh Sauen Shaun kit skulle jeg hatt når jentene var litt yngre, nå er det for sent for min del... men ganske kult ! !