Etter mye prokrastinering har jeg omsider bestemt meg for å lage en salgsannonse for min Soon Paragraph.
Rammen er i str. S, men da jeg liker lave overrør synes jeg den passer greit til meg, selv om jeg er omtrent 1.80 høy.
Utstyrsmessig er den ganske godt speccet, med følgende komponenter:
-American Classic mtb tubeless 29" foran, og Terrain 27.5" bak. Grunnen til at jeg kjører mindre dekkdim. bak enn foran er dels fordi det var det eneste som var tilgjengelig da jeg bygde sykkelen, og dels fordi jeg liker oppsettet. Har opplevd at det gir god akselerasjon og manøvreringsevne, men det er ikke tillatt i enkelte ritt.
-Sram drivverk: 10-delt X9 bakgir, med Ceramicspeed trinsehjul. XX-triggere. Raceface Evolve krank, med ovalt 32-t drev. Funker som en drøm, med unntak av litt fusk når man skal nå største utveksling.
-Hope Tech3 E4 bremser, så godt som nye. 180mm skive foran, 160mm bak. Fungerer som en drøm
-Fox Talas 110-140mm, fungerer som en drøm.
-Fox RP23, gir 100mm bak. Kan trenge en service, men det fungerer slik oppsettet er nå.
-Easton 70mm stem.
-Brave 660mm styre, med ESI grip holker.
-Fizik Tundra sete, på Soon karbonpinne.
Velger å selge sykkelen as is, men kjøper kan selvfølgelig forvente en operativ sykkel. Om du skulle ha noen spørsmål angående sykkelen er det bare å fyre løs.
Prisen settes til 12.000, men jeg er åpen for bud. Jeg kan også ta en rimelig hardtail som mellomlegg, si meg hva du har så kan vi se hva vi får til.
Bilder kommer.