Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 20 av 35 1 2 18 19 20 21 22 34 35

ULTRABIRKEN 2016

Re: ULTRABIRKEN 2016 [Re: Gew88] #2336736 22/08/2016 15:55
thomah25 Offline
Entusiast
Entusiast
Sitat: Gew88
Vær og føre blir som det blir.
Dette blir hardt og morro. Eneste jeg lurer på er erfaringen med baggy om det blir vått? Er det godt med et lag som beskytter og tar unna litt gjørme og vann, eller blir det bare tungt å drasse på?
Tenker da selvsagt på en litt lett variant av en baggy shorts.
Sett på Specialized Atlas bla.

Syklet den famøse TSR utgaven i fjor med Norrøna Fjørå shorts i regn og søle hele veien. Det gjør jeg aldri igjen, tror shortsen veide mer enn sykkelen da jeg gikk i mål...
Er debutant i UB så aner ikke hvordan stiene blir der i regn, men foreløpig plan er Castelli Nanoflex bib og løse knær.

Sesong? Er jo alltid sesong!

Thomas
Re: ULTRABIRKEN 2016 [Re: thomah25] #2336744 22/08/2016 16:34
Oddefa Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: thomah25
Dette blir hardt og morro. Eneste jeg lurer på er erfaringen med baggy om det blir vått? Er det godt med et lag som beskytter og tar unna litt gjørme og vann, eller blir det bare tungt å drasse på?

Syklet den famøse TSR utgaven i fjor med Norrøna Fjørå shorts i regn og søle hele veien. Det gjør jeg aldri igjen, tror shortsen veide mer enn sykkelen da jeg gikk i mål...
Er debutant i UB så aner ikke hvordan stiene blir der i regn, men foreløpig plan er Castelli Nanoflex bib og løse knær.

Ha ha, gjorde akkurat det samme. Syklet med Fjøra shorts og Gabba jakke. Sistnevnte fungerte veldig bra, men shortsen var drittung og sagget langt ned på lårene, slik at jeg måtte stoppe og stramme. Blir det vått bruker ALE klimatik bibshorts og trøye (gabba light, med sånn "flapp" bak) i stedet for klubbtrøye (er lov til hvis været tilsier det blir kaldt/vått). Blir det ikke veldig vått så blir det Assos Champ bukse og klubbtrøye (lang) + evt vest.

Re: ULTRABIRKEN 2016 [Re: Tange] #2336746 22/08/2016 16:51
K
kadensfjerner Offline
Entusiast
Entusiast
K
Sitat: Tange
Sitat: Tange
Sitat: kadensfjerner
Nedre Åsta, rundt Djupen, til Djupens demning på vestsida (grus)
Djupens Demning-Brettdalen (sti)
Sykle helt til Djupen og ikke sykle over Åstkyrkja?
Det vil jo være en skandale!
De som følger den svarte kua frem til Nedreåsta kan bli med på en guidet ekstrasløyfe over Åstkyrkja før vi svinger tilbake til løypa demningen.
Den kua bør i så fall ha blitt mjelka på morrakvisten, ellers kommer det til å gå ulidelig sakte

Re: ULTRABIRKEN 2016 [Re: Oddefa] #2336748 22/08/2016 16:53
Gew88 Offline
Veteran
Veteran
Ved "medium" vått føre kjører jeg:
Ullsokker
Assos bib, vurderer en lett shorts over. Har klubbib, men ikke aktuell over 3 timer.
Swix undertrøye, klubbtrøye og vest
Løse ermer
Lange hansker

Om det blir våtere enn medium vått er det regnjakke istedet for vest.

Skotrekk vurderes først om temperaturen går ned.
Har brukbar kontroll på hva jeg takler av temp og regn så sånn det er meldt nå så blir dette helt ålreit værmessig, selv om mindre regn er å foretrekke.

Re: ULTRABIRKEN 2016 [Re: Gew88] #2336756 22/08/2016 17:10
K
kadensfjerner Offline
Entusiast
Entusiast
K
Hvor tror folk Lillosti29 står med kake i år, eller sykler han selv ?

Re: ULTRABIRKEN 2016 [Re: Gew88] #2336759 22/08/2016 17:13
K
kadensfjerner Offline
Entusiast
Entusiast
K
Ved "medium" vått føre kjører jeg:
Ullsokker
Assos bib, vurderer en lett shorts over. Har klubbib, men ikke aktuell over 3 timer.
Swix undertrøye, klubbtrøye og vest
Løse ermer
Lange hansker

Om det blir våtere enn medium vått er det regnjakke istedet for vest.

Har brukbar kontroll på hva jeg takler av temp og regn så sånn det er meldt nå så blir dette helt ålreit værmessig, selv om mindre regn er å foretrekke.
Her blir det faktisk lang sykkelbukse ved regn. Men liker ha det ganske varmt hele veien, og synes den buksa ikke sagger veldig mye. Som sokker blir det neopren padlesokker, av den litt tjukkere typen.

Re: ULTRABIRKEN 2016 [Re: kadensfjerner] #2336765 22/08/2016 17:32
no9 Offline
Entusiast
Entusiast
Sitat: kadensfjerner
Hvor tror folk Lillosti29 står med kake i år, eller sykler han selv ?

Ja! Det er jo dette vi lurer på!

Regn blir det selvfølgelig ikke.

Re: ULTRABIRKEN 2016 [Re: KKippernes] #2336793 22/08/2016 18:46
Lars V Offline
Entusiast
Entusiast
Hva er vitsen med å følge dekkdiskusjonen her i tråden når alle andre gjør det samme?

På dagens klubbtrening hadde alle de som skal sykle UB vittoria barzo TNT. ICON_GRIN

Redigert av Lars V; 22/08/2016 18:47.
Re: ULTRABIRKEN 2016 [Re: Gew88] #2336794 22/08/2016 18:47
Elgvenn2 Offline
Besatt
Besatt
(...)
(...)

Skotrekk i skikkelig terreng... Mitt råd er: dropp det.
- du tråkker de i filler første turen av pedalene
- skotrekket ligger på vrista før du vet ordet av det, og vil ikke ligge på plass fordi du har tråkket det i stykker
- hvis mye gjørme så kan du faktisk ende opp med å få et lag med dritt mellom skotrekket og skoen. Møkkvann kommer inn, "rent" vann kommer ut, jorda akumulerer i mellomsjiktet.

Ullsokker er mitt tips, og sko som IKKE er tette. Vannet kommer alltid inn, så du må sørge for at det kommer ut igjen også.

Øve, øve jevnt og trutt og tappert det er tingen, alltid bedre om, og om, og om igjen.
Født som mester, født som helt, å nei, det ble da ingen, mot og kraft det vinnes litt og litt om sen.
Re: ULTRABIRKEN 2016 [Re: Elgvenn2] #2336814 22/08/2016 19:20
A
Ato Offline
Medlem
Medlem
A
Ull er tingen,tynne ullsokker kan brukes omtrent på alle dager untatt de virkelig varme dagene. Selv har jeg god erfaring med endura sine tynne merinoullsokker- selger de på bikeshop i 2 pack til kr169,- i tillegg har jeg et par tynne sokker fra assos, disse har windstopper over tær og fotblad og da blir det ikke en tett pose som samler vannet. Disse tar jeg utenpå ullsokkene de dagene det regner. Er det skikkelig grisete og kaldt så smører jeg inn føttene med varmekrem. Dette fungerer veldig bra og du får det så komfortabelt som det er mulig under kalde og våte forhold

Re: ULTRABIRKEN 2016 [Re: KKippernes] #2336840 22/08/2016 20:38
P
ProLampard Offline
Entusiast
Entusiast
P
Et par rutinerte UBere som kan ramse opp en fornuftig pakkeliste for sekken? Har ikke allverdens plass så må pakke deretter. Bortsett fra de klær som er påbudt tenkte jeg noe ala:

3 patroner
2-3 slanger
Lapper/plugger/lim for quickfix av dekk
Strips
Sportstape
Girøre
Kjedelås
Multiverktøy
Drikkeblære, barer, gel(selvfølgelig)
Mobil

Noe vesentlig jeg har glemt i farta? (det regner jeg med)

Gleder meg som en unge uansett vær!

Scott Spark 900 2017/Merida Reacto DA LTD 2016/Merida Big Nine Team 2016/ Medlem av NOTS

https://www.strava.com/athletes/2219657
Re: ULTRABIRKEN 2016 [Re: Elgvenn2] #2336844 22/08/2016 20:49
Gew88 Offline
Veteran
Veteran
Sitat: Elgvenn2
(...)
(...)

Skotrekk i skikkelig terreng... Mitt råd er: dropp det.
- du tråkker de i filler første turen av pedalene
- skotrekket ligger på vrista før du vet ordet av det, og vil ikke ligge på plass fordi du har tråkket det i stykker
- hvis mye gjørme så kan du faktisk ende opp med å få et lag med dritt mellom skotrekket og skoen. Møkkvann kommer inn, "rent" vann kommer ut, jorda akumulerer i mellomsjiktet.

Ullsokker er mitt tips, og sko som IKKE er tette. Vannet kommer alltid inn, så du må sørge for at det kommer ut igjen også.

Aldri egentlig et reelt alternativ, men har et par allerede fillete om det skulle vært meldt typ 5 grader og regn. Men selv da ville jeg vurdert vintersko.

Ull er selvsagt gull. Tipset om ikke tette sko er smart =)

Re: ULTRABIRKEN 2016 [Re: ProLampard] #2336847 22/08/2016 20:54
torsteinvh Offline
Ivrig
Ivrig
Sitat: ProLampard

Hvor vesentlig der er må hver enkelt avgjøre, men jeg kommer i tillegg til å ta med
- Ekstra girwire
- Reservebolt til demper
- Ekstra slangeløsventil
- Kanskje et ekstra kjede

Blir det grisevær vurderer jeg ullsokk - plastpose - ullsokk på føttene. Blir klamt/svett, men ikke kaldt.

Redigert av torsteinvh; 22/08/2016 20:55.

With light parts come great responsibility
Re: ULTRABIRKEN 2016 [Re: KKippernes] #2336859 22/08/2016 21:20
tbh Offline
Dekktester
Dekktester
Det er gjort en kjempejobb med dugnad på løypene, og det blir gøy med mye nytt "terreng". Har sett litt på løypa, og har vel syklet alt med unntak av 7 km de siste årene. Jeg sitter med en følelse av at årets ultrabirk kommer til å minne mer om 2 runder i Bukkerittløypa enn tidligere Ultrabirkløyper. Tar forbehold ift 7 km jeg ikke har syklet, og 7 km jeg bare syklet en gang i 2012/13. 14 km med knot kan jo endre inntrykket ;-)

79 av 117 km er grus, svært lettsyklet kjerrevei eller asfalt. Underlag hvor en ritthardtail er vel så rask som en ritt-fulldemper. Det er bare å parkere triggeren, @Oddefa ;-) Det vil være omkring 3 km litt mere krevende kjerrevei (funker dårlig med by-suv), 2 km svært lettsyklet sti og 27 km middels krevende sti (hitfjell, svartåsen o.l). Med unntak av noen svært få meter, er terreng ala Nevelfjell, Lunkefjell og Melsjøhøgda helt borte. Greit å vite før dere velger sykkel og dekk.

Løypa kommer til å bli morsom og rask, og det vil bli mange store smil, men samtidig kommer jeg nok til å savne det gode gamle tekniske terrenget som i UB som satte rytteren (og utstyret) på en ekstra prøve. Nå kan det se ut som om det bare er Terrengsykkelrittet igjen i den klassen.

Vedlegg
UB 2016.JPG (13.05 KB, 1776 nedlastinger)
Redigert av tbh; 22/08/2016 21:35.

--
Tord Bern Hansen

Sjekk bernhansen.com for turer, sykkeltips og tester
Re: ULTRABIRKEN 2016 [Re: ProLampard] #2336860 22/08/2016 21:21
F
Framogtilbake Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
F

Gleder meg som en unge uansett vær!

En liten pumpe. Jeg ruller litt døkktape rundt pumpa også (alternativt sportstape som du nevner).
Vurderer også å ta med demperpumpe.

Re: ULTRABIRKEN 2016 [Re: ProLampard] #2336863 22/08/2016 21:27
F
Framogtilbake Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
F

Multiverktøy
!

Kjedekutter, hvis du ikke har det på multiverktøyet.

Re: ULTRABIRKEN 2016 [Re: tbh] #2336875 22/08/2016 22:04
Gew88 Offline
Veteran
Veteran
Sitat: tbh
Det er gjort en kjempejobb med dugnad på løypene, og det blir gøy med mye nytt "terreng". Har sett litt på løypa, og har vel syklet alt med unntak av 7 km de siste årene. Jeg sitter med en følelse av at årets ultrabirk kommer til å minne mer om 2 runder i Bukkerittløypa enn tidligere Ultrabirkløyper. Tar forbehold ift 7 km jeg ikke har syklet, og 7 km jeg bare syklet en gang i 2012/13. 14 km med knot kan jo endre inntrykket ;-)

79 av 117 km er grus, svært lettsyklet kjerrevei eller asfalt. Underlag hvor en ritthardtail er vel så rask som en ritt-fulldemper. Det er bare å parkere triggeren, @Oddefa ;-) Det vil være omkring 3 km litt mere krevende kjerrevei (funker dårlig med by-suv), 2 km svært lettsyklet sti og 27 km middels krevende sti (hitfjell, svartåsen o.l). Med unntak av noen svært få meter, er terreng ala Nevelfjell, Lunkefjell og Melsjøhøgda helt borte. Greit å vite før dere velger sykkel og dekk.

Løypa kommer til å bli morsom og rask, og det vil bli mange store smil, men samtidig kommer jeg nok til å savne det gode gamle tekniske terrenget som i UB som satte rytteren (og utstyret) på en ekstra prøve. Nå kan det se ut som om det bare er Terrengsykkelrittet igjen i den klassen.

Høres mye ut, med grus/asfalt, når man ser oversikten. Fint da å huske på at 11km går med i starten og ca 30km fra Elgåsen. Innmellom der ca 70 km med mye sti og noe transportstrekker. Blir fantastisk "åkke som". Og hardt =)

Re: ULTRABIRKEN 2016 [Re: KKippernes] #2336889 23/08/2016 05:15
Oddefa Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Søren da Tord, jeg som satte på grusdekk på halvdemperen i går (LB) og gjorde Triggeren klar for UB he he. Men har vel bestemt meg for at det blir Trigger, dekkmessig hadde det blitt samme, men klart jeg får mer fart på halvdemper på grus en på en stisykkel som ikke låser dempere. Men tar en runde med meg selv, for tar ikke så lang tid å sette opp igjen halvdemper med de andre dekka. Blir det vått så er valget for stisykkelen lettere. Er også enig i at selv om det blir kult å sykle denne løypa, så er de høyfjellstiene høydepunkter, og håper en kan ta med flere av de neste år. Men gleder meg til å teste masse nye stier lenge nord.

Re: ULTRABIRKEN 2016 [Re: Framogtilbake] #2336896 23/08/2016 05:45
E
ehaga Offline
Medlem
Medlem
E
Sitat: Framogtilbake

Multiverktøy
!

Kjedekutter, hvis du ikke har det på multiverktøyet.

20 cm av et gammel dekk. Dersom du for en lang rift kan du legge dette inn i dekket sammen med slange.

Re: ULTRABIRKEN 2016 [Re: tbh] #2336901 23/08/2016 05:57
Hugen Offline
Entusiast
Entusiast

De partiene som du ikke har syklet og/eller det var lengesiden du syklet er nok blå/grønne med glød så ingen stor overraskelser der. Kan tildels være enig med Tord og Odd at de grove stiene savnes (for meg personlig så er de jo krise med tanke på plassering i klassen, old and slow ICON_SHOCKED ) samtidig er det noe av de unike med Ultrabirken at det er lov å gjøre store endringer på løypa og utvikle et ritt som tar tilbakemeldingene fra deltagerne på alvor.

Lars Hugo
LCK
Re: ULTRABIRKEN 2016 [Re: Oddefa] #2336916 23/08/2016 06:36
K
knutspeed Offline
Besatt
Besatt
K
Sitat: Oddefa
Sitat: thomah25

Ha ha, gjorde akkurat det samme. Syklet med Fjøra shorts og Gabba jakke. Sistnevnte fungerte veldig bra, men shortsen var drittung og sagget langt ned på lårene, slik at jeg måtte stoppe og stramme. Blir det vått bruker ALE klimatik bibshorts og trøye (gabba light, med sånn "flapp" bak) i stedet for klubbtrøye (er lov til hvis været tilsier det blir kaldt/vått). Blir det ikke veldig vått så blir det Assos Champ bukse og klubbtrøye (lang) + evt vest.

Kjørte TLD Ace shorts på det sagnomsuste TSR, og det gikk helt greit. Tynn og lett, selv full av gjørme. Men den har ingen lommer, så det blir ikke til annet enn ritt den brukes.
På UB stiller jeg med hjemmeklippet regnshorts over bib. Kjøpte en Diadora regnbukse på XXL for noen år siden som jeg aldri brukte, dermed tok jeg saksa fatt og lagde cabriolet. Den funker, og kan pakkes veldig liten om da det blir sol.

Ironisk nok så mangler jeg nå en lang regnbukse sml. obligatorisk utstyr i sekken.

Re: ULTRABIRKEN 2016 [Re: tbh] #2336922 23/08/2016 06:44
K
knutspeed Offline
Besatt
Besatt
K

Hm, og jeg som var på vippen til å velge stisykkelen etter gårsdagens tur, spesielt om det blir vått.
Når det gjelder savn av Terreng - om de ikke gjør om mye på løypa til Offroad Valdres så er det overraskende teknisk i partier - etter min mening på høyde med TSR. Der savnet jeg stisykkelen, og ikke minst jukkepinne. Bortsett fra den første oppover-mila på serpentin-grus....

Re: ULTRABIRKEN 2016 [Re: Hugen] #2336927 23/08/2016 06:50
L
lrm Offline
Maratonmannen
Maratonmannen
L
Sitat: Hugen

De partiene som du ikke har syklet og/eller det var lengesiden du syklet er nok blå/grønne med glød så ingen stor overraskelser der. Kan tildels være enig med Tord og Odd at de grove stiene savnes (for meg personlig så er de jo krise med tanke på plassering i klassen, old and slow ICON_SHOCKED ) samtidig er det noe av de unike med Ultrabirken at det er lov å gjøre store endringer på løypa og utvikle et ritt som tar tilbakemeldingene fra deltagerne på alvor.

Kommer til å ta tilbakemeldinger på alvor, men her inne på forumet er det vell sånn ca 0,5 % av deltakerene som sier at det er for lett og lite terreng;) Har mer trua på at mengden av deltakerne kommer til å like den nye løypa bedre enn de forrige UB-rittene. Jeg skulle stått på Sjusjøen å spurt dere om dere synes det har vært for lite sti og for enkelt. Jeg tror jeg vet hva svaret blir da;)
Trå på mer så blir også flytstiene tekniske:)

Re: ULTRABIRKEN 2016 [Re: tbh] #2336929 23/08/2016 06:58
obree Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
Blir mye flotte opplevelser i år; stiene vi skal sykle i området mellom Hornsjøveien og Djupen er jo helt nydelige! Blir spennende å se hvordan folk kjører i starten med den nye puljeinndelingen. Oppfordrer til lave skuldre og god stemning!

Planen var å kjøre 27,5+ hvis det ble vått og 29" ved tørt. Men med såpass mye grus (spesielt siste 30km) så blir det 29" uansett tror jeg. FastTrak Control 2.2 bak og Barzo TNT foran.

Er alltid overoptimistisk med tanke på været, så dette tror jeg blir bra :-)

JP
Moss CK
Re: ULTRABIRKEN 2016 [Re: lrm] #2336930 23/08/2016 06:59
Andersof Offline
Entusiast
Entusiast
Sitat: lrm
Jeg skulle stått på Sjusjøen å spurt dere om dere synes det har vært for lite sti og for enkelt. Jeg tror jeg vet hva svaret blir da;)

Du rekker fint å ta turen til fjells etter endt ritt og intervjue oss som bruker heele dagen. Ta gjerne med no' fersk gjærbakst oppatt!

Re: ULTRABIRKEN 2016 [Re: KKippernes] #2336952 23/08/2016 07:22
S
sls Offline
Veteran
Veteran
S
Dette blir bra - spesielt hvis regnet holder seg borte. Er mest glad for at vi slipper den ura før Birkebeinerbakken. Den har vært kjip mot meg hvert år.

Re: ULTRABIRKEN 2016 [Re: lrm] #2336985 23/08/2016 07:53
M
MTB_Skier Offline
Fersking
Fersking
M
Interessant å lese kommentarer om løypa gitt av de som har sykla utenforvei-partiene 0 til 1 gang. Det jeg generelt oftest hører og leser om hva angår stisykling er graden av «flyt» et utenforvei-parti har. Flyt for noen kan være å beherske knotete partier, glede ved mestringsfølelsen. For de fleste er det stor fart og action gjennom svinger, osv som gjelder. Noen ganger kan en gammel kjerrevei gi super flytglede, hvis en har trøkk til å holde god fart. Når dere tar av fra vei og sykler over til Åstdalssætra, er dere på kjerrevei/sætervei. Men spar på beina opp siste meterne på grusen og bruk heller trøkket over til Åstdalssætra. Stor fart der er flyt.
Hvor mange mestrer å sykle alle plankene i myra opp fra Djupen? Klarer dere å komme over steinen midt mellom kloppene uten å sette fot nedi? Har du «flyten»? Kjærringknappstien over til Vedemslia er gressdekt, nesten ingen steiner, men den er smal, svingete, kupert. Fra Vedemslia og videre kan flyt- og actionfølelsen økes betraktelig hvis en tråkker på innimellom. Løypa har ikke lange seige motbakker som bare utfordrer låra, ikke de lange stupbratte utforpartiene hvor en «står på bremsene», ingen steder du nødvendigvis må av sykkelen. Løypa må tråkkes og gir masse flyt. 
Jeg tror de fleste er særdeles godt fornøyd når de kommer inn på Grusbirken.

Til slutt en oppfordring til alle utenforvei-syklister: stiene bør forbli som de er, for dere vil vel beholde utfordringene og ha i bakhodet at andre brukere liker det best når stiene ikke forandrer seg (bredere og brunere, bløtere..). Sykle over «crux» og vannpytter og ikke lag ny sti rundt. Sykle gjennom svingene og ikke kutt dem.

Lykke til alle sammen :-)

Pedal, damn it. Men skal du ha Super flyt i 100, velg riktig storhjuling. Scale og Spark PRO, f. eks :-)
Re: ULTRABIRKEN 2016 [Re: lrm] #2337026 23/08/2016 08:35
Hugen Offline
Entusiast
Entusiast
Sitat: lrm
Sitat: Hugen

Kommer til å ta tilbakemeldinger på alvor, men her inne på forumet er det vell sånn ca 0,5 % av deltakerene som sier at det er for lett og lite terreng;) Har mer trua på at mengden av deltakerne kommer til å like den nye løypa bedre enn de forrige UB-rittene. Jeg skulle stått på Sjusjøen å spurt dere om dere synes det har vært for lite sti og for enkelt. Jeg tror jeg vet hva svaret blir da;)

Ja det var det som var poenget mitt at dere har hørt på de mange og ikke de få.
Derfor er løypa som den er i år og det blir garanter både gøy og tungt.. nå må du bare fikse vær... mann;)

Lars Hugo
LCK
Re: ULTRABIRKEN 2016 [Re: Hugen] #2337039 23/08/2016 08:46
Øyvind V Offline
More than words
More than words
Finnes det en oversikt over hvor mange "gjengangere" det er i årets UB? Kunne vært interessant å se hvor mange som var førstereis i 2015 og hvor mange av dem igjen som kommer igjen i år.

Re: ULTRABIRKEN 2016 [Re: KKippernes] #2337045 23/08/2016 08:57
HN1970 Offline
Nytt medlem
Nytt medlem
Så med tanke på løype, hvilken dekk bør jeg gå for?
Det står mellom Ground Controll foran og Rocket Ron bak, eller Rocket Ron foran og Racing Ralph bak.

Jeg har aldri syklet UB før, men dette er jeg sikker på blir moro ICON_SMILE
OV150 var i overkant knotete for meg enkelte steder så, ja takk til flyt!

Redigert av HN1970; 23/08/2016 09:06.

// Henning

Ullensaker CK
Side 20 av 35 1 2 18 19 20 21 22 34 35

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå