Altabjorn hvis det er en halvgammelgubbe som tar seg til rette så er det bare trist, men igjen - få tak i fyren og prøv å rettled ham. hvis ikke er det "bare" å dokumentere at det er han som har gjort det og politianmelde ham
Re: Stygge hopp i Østmarka (sør for Solbergvann)
[Re: neonstz]
#233850626/08/201609:44
Trist er vel egentlig ganske dekkende - på flere plan, men vi har nå flere rapporteringer som bekrefter det samme. Det siste av en mann i trettiårene med blondt hipsterskjegg og drill, og altså en hvit fulldemper, muligens en Specialized.
#233851026/08/201609:53
Glad jeg ikke har blond hipsterskjegg og sykler hvit fulldemper.
Man får tro at det ikke blir noen storstilt menneskejakt etter alle skjeggete folk på hvit sykkel i Trulsen, etterhvert også alle på fulldemper eller de som befinner seg i nærheten med drill Uansett, så er dette signalementet vi har fått. Her må det prøves å finne vedkommende for formidle litt fornuft.
[Re: Altabjorn]
#233851426/08/201610:02
vi har nå flere rapporteringer som bekrefter det samme. Det siste av en mann i trettiårene med blondt hipsterskjegg og drill, og altså en hvit fulldemper, muligens en Specialized. [/quote]
Uff, og vi som har lange tråder om troll blandt fotgjengerne og så har vi sannelig et i egne rekker.
Redigert av neistein; 26/08/201610:03.
Stokk og stein sykkelklubb
#233855326/08/201611:43
Heng opp en lapp i gjennomsiktig plastpose en eller anna plass med klips (i tilfelle det er vått) å skriv "VENNLIGST FJERN DETTE DU BYGGER" ,mvh sykklister / grunneiger. o.l skjer det ingenting, riv det ned og ta evt bæring ut av skauen skjølv om ein har mulighet...
Redigert av Monty; 26/08/201612:49.
#233858926/08/201612:36
Voksne folk som driver med dette er jo helt klart dusteoppførsel, det er jeg enig i. Fra bildene så det jo ytterst amatørmessig ut, så det er jo nesten utrolig at voksne folk gidder, og helt klart provoserende for folk som prøver å gjøre noe med konfliktnivået. Helt enig.!!
[Re: Altabjorn]
#233860926/08/201613:50
Å få ned skiten så fort som mulig slik at idioten får minst mulig glede av hærverket er et godt poeng. Selv har jeg desverre null tid til disposisjon den nærmeste tiden.
#233867326/08/201619:23
Kudos til Neonstz for dette. MAn bør vel gå for å komme i en dialog med vedkommende slik at dette ikke blir en gjentagelse senere? Vedkommende kan jo tro at bare et troll har vært på ferde?
#233876527/08/201609:22
Jo, veldig flatt. At han hadde lyst på et hopp på stien ned fra Solberglivann skjønner jeg litt. Det byggverket Geir har revet er for meg komplett uforståelig.
Puh... Glad at det løste seg, var redd for at jakten på en kar med lyst skjegg skulle lede til at noen korsfestet nissen på en gammel stål singlespeed....
[Re: erikskon]
#233893528/08/201605:35
Har hvit fulldemper fra Specialized og skjegg som på ingen måte er mørkt lenger, men kan verken bygge i tre eller hoppe med sykkel. Bare så det er sagt. Har riktignok passert trettiognoe, men er jo livredd for å skulle bli forvekslet med byggmesteren.
Sesong? Er jo alltid sesong!
Thomas
#233922529/08/201607:28
Jeg tør ikke sykle i Østmarka om dagen i frykt for å bli sablet ned av en illsint mob med terrengsykler. Menn med skjegg og hvit sykkel har mistet sin trygghet i sykkelverden. Jaggu godt man har nordmarka der man slutter å sykle etter siste helga i august.
Bikeless no more
If you ain't a cowboy, you ain't nothing.
#233995430/08/201618:25
Jeg klubba ned en kar med hvit sykkel og glissen skjeggvekst i går. Håper det var riktig fyr. Til pass for han.
mvh OveR
Ikke godt å si, men bedre føre var. Altså ihvert fall være sikker på at en potensiell syndebukk ikke slipper unna. Om vi ikke finner riktig kar med hvit fulldemper og skjegg, får vi begynne å se etter noen som i ivert fall har en av delene.