På herresiden tipper jeg det blir reprise av OL i London med spurt om seieren mellom Nino og Jaroslav. Holder Jaroslav som knepen favoritt. Tror han har mer krutt i beina enn Nino ettersom løypa åpner for knallhard tempokjøring nesten hele veien. Nino får ikke nok igjen for sin tekniske overlegenhet utfor i denne løypa, og han får heller ikke så mange kneiker han kan punche opp som han pleier. Derfor vil Nino slite med å kjøre Jaroslav sur før spurten.
Absalon tror jeg faktisk kan ende opp uten medalje. Blir for spinkel for løypa som mangler mange høydemetere for å passe han bra. Kjører med for lett utveksling også, med mindre han tar en spansk en og bytter Shimano-sponset kassett med en Sram 10-42 kassett

Kanskje han franskmannen som tråkker blytunge gir (Tempier/Marrot?) kan få uttelling for dette i OL.
Skal også se litt opp for Manuel Fumic tror jeg. Har underprestert hittil i år, og kan kjøre ordentlig villmann i OL.
Hva skjedde egentlig med Cannondale-gutta i årets sesong? Fontana også har vært rimelig langt unna toppen i år.
På damesiden blir det dansk gull (Langvad), norsk sølv og svensk bronse (Rissveds)!