Jeg tenker at dårlige opplevelser kan man ha med de fleste importører av biler. Jeg har hørt lignende historier om "ytre påvirkning" i kombinasjon med rust fra blant annet Mitsubishi, og Mercedes, i tillegg til VW og Audi, så jeg tror ikke det er unikt.
Selv har jeg hatt en stk VW Bora, en A4 Avant, og nå en A4 Allroad, og kjøper nå ny Audi basert på at jeg i sum har positive opplevelser med Møller.
Har du kun hatt VAG eller andre merker også? Kjenner til fryktelig mange andre konkrete Møller-tragedier, de verste med en bekjents Q7, så jeg er dessverre ikke alene. Og jeg tror ikke jeg hadde et eneste positivt møte med forhandlernettverket dessverre. Hadde det kun vært én forhandler, men nei...
Eksempel fra et annet merke er at jeg hadde en 1-serie med noen rare etseskader på taket. Tipper det var måkeskit som hadde ligget for lenge i sola, på svart lakk, og det hadde skjedd før jeg kjøpte bilen (1,5 år gammel). En liten skade hadde den også hatt, og jeg henta den i Tyskland selv. BMW-forhandler i Norge (Tønsberg) var usikre, men tok det på lakkgarantien og lakkerte om hele taket, som avtalt, og med flott resultat og superfornøyd kunde.
Er helt sikker på at det finnes skrekkhistorier med BMW-forhandlerne også, men f.eks. med BMW så kan en iallfall klage til BMW Norge om en er misfornøyd med Bavaria, Bilia eller andre, er en misfornøyd med Møller så må en klage til Møller, siden de også er hovedimportør. Ugunstig sammensetning.