Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 17 av 34 1 2 15 16 17 18 19 33 34

Dårlig erfaring med Bikeshop.no

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: eOpseth] #2216817 16/06/2016 08:14
RayP Offline
Medlem
Medlem
Da har det nok rett og slett skjedd en feil hos oss. Det er noe vi fra tid til annen dessverre opplever da all plukking hos oss foregår manuelt.

Vi har allerede gått gjennom rutinene på lageret for å plukke opp ordre som "forsvinner" under plukk og håper vi får luket ut de småfeilene nå.

Jobber i markedsavdelingen hos bikeshop.no
Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Raskall] #2216827 16/06/2016 08:26
RayP Offline
Medlem
Medlem
Leveringskvaliteten kan være sesongbetont ja, men vi har mye større bemanning i sesong enn utenfor sesong så problemet oppstår når variasjonene kommer fra uke til uke. Vi takler riktignok denne typen variasjoner mye bedre enn før, men vi har fortsatt litt å gå på før vi er fornøyd med leveringstiden vår.

Akkurat nå skyldes forsinkelsene mer enn noe annet salget vi hadde i helgen. Det førte til en rekordpågang av ordre, og vi er superhappy for at så mange var positive over måten vi valgte å feire vårt 10 års jubileum på nett(selv om vi fikk noen e-poster på at jeg klarte å skrive at vi feriet 15 år i nyhetsbrevet) ICON_SMILE .

Men jeg kan forsikre dere om at alle på lageret, support og kontor jobber på spreng for å få alle ordrene ut, men døgnet har bare 24 timer, og uka bare 7 dager. Så selv om vi er over 50 stykker som plukker i løpet av dagen er det begrenset hvor mange pakker vi klarer å sende.

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: SykkelGlenn] #2216831 16/06/2016 08:32
RayP Offline
Medlem
Medlem
@sykkelglenn hvis det tar en ekstra dag før sproringen er aktiv er det rett og slett fordi postbilen ikke har rukket å plukke den opp den dagen. Da vil den bli hentet påfølgende dag.

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Vulturous] #2216877 16/06/2016 10:07
larsdx Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Det er jo ikke noe hokus pokus. Hvis man vil være sikker på å ha varen raskt bør man bestille fra Sykkelkomponenter, VPG eller ekspress med CRC. Har aldri opplevd forsinkelser på lagerførte varer fra noen av disse leverandørene. Skal ikke gjenta om mine erfaringer med Bikeshop i denne tråden.

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Vulturous] #2216892 16/06/2016 10:42
S
Syklist1 Offline
Besatt
Besatt
S
Haster det må man bestille et annet sted da tidsbruken til Bikeshop er veldig varierende.
Bestilte varer fra Bikeshop 12. og fra Sykkelkomponenter 14.

Bikeshop har enda ikke sendt varene mens pakken fra Sykkelkomponenter er klar til henting på postkontoret.

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Vulturous] #2279853 16/06/2016 11:57
R
Rexenes Offline
Avhengig
Avhengig
R
Bestiller ofte og mye fra Bikeshop. Opplever nettbutikken som oversiktlig med bra priser. Det som ikke er like bra, er leveringstiden. Jeg tør ikke bestille på BS hvis det er noe som haster.

Skrytemeldinger fra kunder her som går på hvor raskt de fikk levert noe, er nesten mer en negativ ting slik. Det er forutsigbarhet jeg ønsker. En god ting som kunne gjøres er er å sette opp på nettsiden forventet antall dager før levering (forutsett at alt er på lager). Oppdatert minst daglig. Altså; hvor lang køen er.

Man kan kanskje tape kunder på det når det er lang kø. Men også få flere kunder når det er kort kø. Altså en jevnere kundestrøm og økt forutsigbarhet for BS. Som igjen åpner muligheten for mer treffsikker bemanning på lageret og enda mer forutsigbarhet.

Med forutsigbar leveringstid vil nok den gjennomsnittlige kunde også anbefale BS mer. Klassisk god sirkel vs ond sirkel der altså.

jeg vil bli som jesus, gå i hvite klær.
Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Vulturous] #2313146 16/06/2016 12:07
larsdx Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Det er vel nokså åpenbart at Bikeshop har stort volum, men dårlig logistikk. Da klarer de heller ikke si noe om forventet leveringstid. Det er jo mange nettbutikker med langt høyere volum, men mye bedre leveringstider. For eksempel CRC.

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: larsdx] #2316642 16/06/2016 12:12
J
JoachimV Offline
Besatt
Besatt
J
Sitat: larsdx
Det er vel nokså åpenbart at Bikeshop har stort volum, men dårlig logistikk. Da klarer de heller ikke si noe om forventet leveringstid. Det er jo mange nettbutikker med langt høyere volum, men mye bedre leveringstider. For eksempel CRC.

Har du god råd og dårlig planlegging så er det jo bare å sende pengene til CRC som er blitt svindyrt.

Jeg har vært skeptisk til mye med BS og særlig etter at jeg flytta og ikke lenger kunne hente, noe som fungerte. Nå bestilte jeg i to runder før helga og begge kom til henting på post i butikk mandag kveld. At de bruker 1-2 virkedager på å motta ordre, plukke og sende er mer enn innafor for meg.

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Vulturous] #2316654 16/06/2016 12:20
S
Syklist1 Offline
Besatt
Besatt
S
I mitt eksempel har de nå brukt 4 virkedager uten å plukke ordren.

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Vulturous] #2316659 16/06/2016 12:30
larsdx Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Enig i at CRC er dyrt når du bikker tollgrensa. For min del velger jeg likevel i ni av ti tilfeller CRC, fordi jeg helst ikke vil gi pengene mine til BS. Ekspress bruker jeg når noe haster, hvis det ikje er på lager hos lbs eller Sykkelkomponenter.

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: larsdx] #2316761 16/06/2016 19:40
erling Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Enig i at CRC er dyrt når du bikker tollgrensa. For min del velger jeg likevel i ni av ti tilfeller CRC, fordi jeg helst ikke vil gi pengene mine til BS. Ekspress bruker jeg når noe haster, hvis det ikje er på lager hos lbs eller Sykkelkomponenter.

Har slutta helt å bestille fra CRC med sending per vanlig postgang. Vet jo aldri når det dukker opp. Ofte tar det 2 uker. Har også hent at jeg ikke ha fått noe pakke i det hele tatt. Bruker nå kun express. Koster ofte en femtilapp mer, og du har det på døra etter 2 dager. CRC sender så og si alltid i løpet av dagen etter bestilling.

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: erling] #2316800 16/06/2016 22:41
larsdx Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: erling

Har slutta helt å bestille fra CRC med sending per vanlig postgang. Vet jo aldri når det dukker opp. Ofte tar det 2 uker. Har også hent at jeg ikke ha fått noe pakke i det hele tatt. Bruker nå kun express. Koster ofte en femtilapp mer, og du har det på døra etter 2 dager. CRC sender så og si alltid i løpet av dagen etter bestilling.

Har bestilt noen ganger med vanlig postgang med CRC og det har gåttt greit, men ja, det tar ofte 1-2 uker. Aldri opplevd ikke å få pakken.

Bestilte ellers ekspresspakke i dag. Kostet mindre enn det ville gjort fra norsk leverandør (under tollgrensen) og sannsynligvis levert på døra på mandag. Synes det er ganske OK. For min del har det blitt sånn at om de ikke har det jeg trenger av deler inne på min lokale G-sport (hvor jeg stort sett vet hva de pleier å ha) bestiller jeg enten på Sykkelkomponenter eller CRC. Å bestille fra Bikeshop er absolutt siste utvei.

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: RayP] #2316806 16/06/2016 23:54
Asso$ Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
Sitat: RayP
6. Vi svarer ikke på svar til e-poster
Jo det gjør vi selvfølgelig, men noen ganger kommer det ikke spørsmål og da har vi egentlig ingenting å svare på. Har du svart på en e-post fra oss(som kommer fra vår support avdeling) og ikke fått svar tilbake har den enten havnet i et spamfilter, du har kommet med en ordbruk som ikke hører hjemme noe sted, eller du har ikke stilt et spørsmål.

Vi svarer ikke på svar til nyhetsbrev, ordrebekreftelser eller lignende da de går til en no-reply epost

Hei. Flott at dere i bikeshop tar dere tid til å svare her.
Imidlertid mener jeg det er heeelt feil at det bare er "ikke spørsmål" som ikke blir besvart. Jeg fikk en epost av deg hvor vi snakket om dette og mobilnettsiden deres. Og det er korrekt at jeg ikke fant så mange ubesvarte spørsmål på suport@bikeshop.no men det er mer enn en gang jeg har spurt dere om noe på min andre epost som ikke har blitt besvart. Kanskje det skyldes at disse replay meldingene ikke går til suport@bikeshop.no? Ikke vet jeg. Men nå har folk her inne og på Facebook hatt samme problem som meg så akkurat det å svare på replay meldinger kunne dere kanskje endret rutiner på ICON_SMILE

Redigert av Asso$; 16/06/2016 23:55.
Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Asso$] #2316843 17/06/2016 07:56
B
Berzerk Offline
Ringrev
Ringrev
B
Det er sjeldent jeg bestiller hos Bikeshop nå, men var en fast kunde da jeg bodde i Tønsberg. Positive ting med Bikeshop er konkurransedyktige priser. Virker som prisene hos CRC har økt voldsomt (også i tråd med at pundet står høyt) hvilket som gjør at BS virker jevnt over best priset i Norge.

Har opplevd mye sene leveringer fra Bikeshop, men må absolutt gi dem en klapp på skulderen med helgens kampanje som var nå nylig (15% avslag på alt av lagervare)

Antar det var en del bestillinger da og varene mine ble sendt svært raskt. Fra Fredags bestilling til å ha det henteklart på Posten Tirsdag ICON_SMILE

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Vulturous] #2316849 17/06/2016 08:16
perbl Offline
More than words
More than words
Definitivt ikke helt samme tempo som sykkelkomponenter eller Fjellsport.no, som jeg også har bestilt endel fra i det siste. Men det at ordren tar et par dager for å plukkes og sendes er nå fullt levelig for meg.

Tar også litt tid å få svar på support, sendte vel mail på onsdagskvelden angående at jeg oppdaget en liten rift i Rock Razor-bakdekket jeg mottok, men har enda ikke hørt noe. Står vel i autosvar at man skal få svar senest innen en arbeidsdag, så noen bør vel maile snart ICON_SMILE

Per B.
Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Asso$] #2316884 17/06/2016 09:21
RayP Offline
Medlem
Medlem
Sitat: Asso$
Sitat: RayP
6. Vi svarer ikke på svar til e-poster
Jo det gjør vi selvfølgelig, men noen ganger kommer det ikke spørsmål og da har vi egentlig ingenting å svare på. Har du svart på en e-post fra oss(som kommer fra vår support avdeling) og ikke fått svar tilbake har den enten havnet i et spamfilter, du har kommet med en ordbruk som ikke hører hjemme noe sted, eller du har ikke stilt et spørsmål.

Vi svarer ikke på svar til nyhetsbrev, ordrebekreftelser eller lignende da de går til en no-reply epost

Hei. Flott at dere i bikeshop tar dere tid til å svare her.
Imidlertid mener jeg det er heeelt feil at det bare er "ikke spørsmål" som ikke blir besvart. Jeg fikk en epost av deg hvor vi snakket om dette og mobilnettsiden deres. Og det er korrekt at jeg ikke fant så mange ubesvarte spørsmål på suport@bikeshop.no men det er mer enn en gang jeg har spurt dere om noe på min andre epost som ikke har blitt besvart. Kanskje det skyldes at disse replay meldingene ikke går til suport@bikeshop.no? Ikke vet jeg. Men nå har folk her inne og på Facebook hatt samme problem som meg så akkurat det å svare på replay meldinger kunne dere kanskje endret rutiner på ICON_SMILE

Jeg har fått e-posten du sendte meg i går og jeg kan godt sende deg et svar på den med en gang, men jeg sitter og sjekker opp et par ting først så jeg har et ordentlig svar å gi deg. Foreløpig så har jeg ikke klart å finne noen feil(men det betyr jo ikke at det ikke er noe galt).

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Vulturous] #2316886 17/06/2016 09:22
perbl Offline
More than words
More than words
Og der fikk jeg svar med returbekreftelse om at nytt dekk er på vei, og jeg slipper å styre med retur på defekt vare. Flott håndtert.

Så helt ok service, om enn ikke verdens kjappeste, men når de har blitt såpass store som Bikeshop har blitt, og såvidt jeg vet ikke har verdens mest moderne logistikksystem med roboter etc, forklarer det vel kanskje at det tar litt tid å få varer.

Servicenivået jeg har fått er det hvertfall lite negativt å si på.

Per B.
Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: perbl] #2316903 17/06/2016 09:46
R
Raskall Offline
More than words
More than words
R
Sitat: perbl
Og der fikk jeg svar med returbekreftelse om at nytt dekk er på vei, og jeg slipper å styre med retur på defekt vare. Flott håndtert.

Så helt ok service, om enn ikke verdens kjappeste, men når de har blitt såpass store som Bikeshop har blitt, og såvidt jeg vet ikke har verdens mest moderne logistikksystem med roboter etc, forklarer det vel kanskje at det tar litt tid å få varer.

Servicenivået jeg har fått er det hvertfall lite negativt å si på.

Kan ikke si meg annet enn enig i dette. Jeg forstår frustrasjonen over leveranser som tar lang tid, men når jeg bestiller på nett er dette noe jeg tar med i betraktningen. Bestiller jeg på nett så er det varer jeg ikke trenger umiddelbart.

Når det er sagt har også jeg min smertegrense og har vel én eller to ganger hatt bestillinger med ordre "plukkliste" over flere dager. Da har jeg sendt epost med høflig etterlysning og samme dag har ordren endret status.

Når jeg ser på proff.no ser jeg en bedrift som går bra men som kanskje har litt voksesmerter. Fra 2013 til 2014 økte de omsetningen med 30%. Skal jeg tippe så var økningen større ved neste årsskifte og enda større i inneværende år. Med en slik vekst vil nok rutiner og system slite litt med å henge med.

Men kort oppsummert forholder jeg meg slik til all netthandel:

Hastverk: Handle over disk
God tid: Handle på nett

Dette gir meg den forutsigbarheten jeg trenger. Men jeg er kanskje bortskjemt som har en fantastisk fysisk lsb med et enormt utvalg og en service som overgår alt jeg noensinne har vært borti.

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Vulturous] #2316926 17/06/2016 10:37
paalbn Offline
Ivrig
Ivrig
Når jeg leser denne tråden med gjevne mellomrom så undrer jeg meg noen ganger over hvorfor så mange synes det er greit å klage...

Undrer meg over at tråden finnes, som en offentlig gapestokk for eder og gale om en bestemt butikk.
Er det for å få en bedre dag selv...
Er det for at man ønsker at butikken skal endre service og bli en butikk som skal hjelpe/behandle alle samtidig

Jeg bruker Bikeshop, om ikke ukentlig så ihvertfall ofte. Bor slik til at jeg kan reise til den fysiske butikken og har aldri bestilt via nett.
Finner ut hva jeg skal ha, printer ut og leveres når jeg er i butikken.
Ja, det er til tider uforholdsmessig mye venting, men det er i hovedtrekk for det alltid er mye folk i den butikken. Det aksepteres jeg, da jeg sjelden finner det jeg trenger billigere andre steder.

Aldri eller svært sjelden ser seg ansatte sitter på ræva og ikke gjør noe, altså så gjør de så godt de kan.

Når det gjelder denne gapestokktråden, som jeg ser det som, har dere tenkt på at all denne tilbakemeldingene på dårlig service og dårlig datt kan føre til at ingen ønsker å jobbe i butikken...
Hva skjer da, i verste fall legger de ned og folk begynner å handle fra utlandet igjen eller må akseptere høyere priser i lokal sjappe...

Ingen er bedre en ingen (Hellstrøm rydder opp 19.11.09)
Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Raskall] #2316938 17/06/2016 10:59
Brusdalen Offline
Ivrig
Ivrig
Sitat: Raskall
Hastverk: Handle over disk
God tid: Handle på nett

Jeg er ikke uenig, men for oss som ikke bor sentralt på østlandet, så er "over disk" veldig ofte ikke et alternativ. Da forventer jeg at de jeg handler med estimerer hvor lang tid det vil ta og er troverdige og forutsigbare. De bør være ærlige på om det tar 1-2 dager, eller 1-2 uker.

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: paalbn] #2317231 18/06/2016 12:36
E
eryx Offline
Entusiast
Entusiast
E
Sitat: paalbn
Når jeg leser denne tråden med gjevne mellomrom så undrer jeg meg noen ganger over hvorfor så mange synes det er greit å klage...

Undrer meg over at tråden finnes, som en offentlig gapestokk for eder og gale om en bestemt butikk.
Er det for å få en bedre dag selv...
Er det for at man ønsker at butikken skal endre service og bli en butikk som skal hjelpe/behandle alle samtidig

Jeg bruker Bikeshop, om ikke ukentlig så ihvertfall ofte. Bor slik til at jeg kan reise til den fysiske butikken og har aldri bestilt via nett.
Finner ut hva jeg skal ha, printer ut og leveres når jeg er i butikken.
Ja, det er til tider uforholdsmessig mye venting, men det er i hovedtrekk for det alltid er mye folk i den butikken. Det aksepteres jeg, da jeg sjelden finner det jeg trenger billigere andre steder.

Aldri eller svært sjelden ser seg ansatte sitter på ræva og ikke gjør noe, altså så gjør de så godt de kan.

Når det gjelder denne gapestokktråden, som jeg ser det som, har dere tenkt på at all denne tilbakemeldingene på dårlig service og dårlig datt kan føre til at ingen ønsker å jobbe i butikken...
Hva skjer da, i verste fall legger de ned og folk begynner å handle fra utlandet igjen eller må akseptere høyere priser i lokal sjappe...

Hvilket samfunn er vi på vei til dersom man ikke kan uttrykke misnøye? Skal alle bli nikkedukker som pent og lydig tier stille når vi opplever noe frustrerende?

Hver gang jeg handler nye deler gleder jeg meg til å motta pakken.
Kall det gjerne barnslig. Når det tar lenger tid enn forventet blir jeg skuffa.
Kommer helt sikkert til å handle hos bikeshop igjen, men da med lavere forventning om tiden det tar.

At ingen ønsker å jobbe der lenger.. What?? På grunn av en tråd på et nettforum? Javel...

Det som skjer i et marked med bra etterspørsel er vel at andre bedrifter evt. dukker opp og de eksisterende øker sin omsetning da. Helt naturlig det i alle bransjer.

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: eryx] #2317746 20/06/2016 13:45
K
knutspeed Offline
Besatt
Besatt
K
Sitat: eryx

Hver gang jeg handler nye deler gleder jeg meg til å motta pakken.
Kall det gjerne barnslig. Når det tar lenger tid enn forventet blir jeg skuffa.

Det er jo sånn det har blitt. Jeg bestiller utelukkende expressleveranser fra utlandet, etter mange dårlige erfaringer med alternativene. Mao om en sjappe ikke har avtale med DHL/UPS/FedEx så bestiller jeg ikke der.

Når jeg bestiller hos min LBS tar det noen dager, men det er helt greit, det har med forventninger å gjøre, dessuten tar jeg høyde for at jeg ikke alltid har tid til å kjøre 20 min for å plukke opp med en gang det kommer.

Det skumle er at forventningene fra netthandel generelt overfører seg til mye annet - og da kjenner jeg litt på det når jeg fikk ordrebrekreftelse fra Bikeshop på fredag kl 14, kun lagervare, og den fortsatt står ubehandlet. Ikke noen krise, men litt "meh".

Når det er sagt er jeg fornøyd med Bikeshop, har testet retur etc, og alt går på skinner sånn sett.

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: larsdx] #2321318 30/06/2016 15:40
A
anderssb Offline
Ringrev
Ringrev
A
Sitat: erling

Har bestilt noen ganger med vanlig postgang med CRC og det har gåttt greit, men ja, det tar ofte 1-2 uker. Aldri opplevd ikke å få pakken.

Bestilte ellers ekspresspakke i dag. Kostet mindre enn det ville gjort fra norsk leverandør (under tollgrensen) og sannsynligvis levert på døra på mandag. Synes det er ganske OK. For min del har det blitt sånn at om de ikke har det jeg trenger av deler inne på min lokale G-sport (hvor jeg stort sett vet hva de pleier å ha) bestiller jeg enten på Sykkelkomponenter eller CRC. Å bestille fra Bikeshop er absolutt siste utvei.

Bestilte noen deler fra CRC med DHL express i går, da jeg trenger de før helga. Først i dag ettermiddag ble de sendt, og nå fikk jeg SMS med forventet levering på slutten av dagen på mandag. Det synes jeg er skuffende når man betaler ekstra for ekspresslevering.

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Vulturous] #2327633 26/07/2016 19:21
ColnagoReflex Offline
Entusiast
Entusiast
En 13-åring jeg er onkel til kjøpte seg en litt rimelig terrengsykkel på Bikeshop i april. Har brukt den helt vanlig, er ikke noe aktiv syklist, sykler bare til skolen, i nabolaget o.l. Nå røk bosset på syklen - det var veldig tidlig synes jeg.
Men ok, siden sykkelen ikke er et halvt år ennå engang burde dette være en smal sak tenker jeg , men her er svaret fra Bikeshop :

"Hei!

Vi får dessverre heller ikke tak i Boss til dette hjulet, det er heller ikke lønnsomt å bytte Boss på disse hjulene.

Vi kan tilby deg et nytt hjul til 999,- "

Er dette normalt eller ?

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Vulturous] #2327636 26/07/2016 19:43
T
tparsli Offline
Veteran
Veteran
T
Det er viktig å reklamere på produktet, med henvisning til forbrukerkjøpsloven.
Da får man oftest mer fornuftige svar.

Bosset skal vare lenger enn 3mnd og det er ev. Bike shop som må påvise "unormal bruk".

Thomas
Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Vulturous] #2327638 26/07/2016 19:47
ColnagoReflex Offline
Entusiast
Entusiast
Det ble selvfølgelig opprettet reklamasjonssak og bakhjulet sendt inn.

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Vulturous] #2327662 26/07/2016 21:18
erijon Offline
Ivrig
Ivrig
I går bestilte jeg pakke fra Sykkelkomponenter og fra Bikeshop samtidig. Litt for å sammenlikne leveringstid men også fordi bikeshop hadde stort sett alt på lager mens sykkelkomponenter hadde et par deler på fjernlager. Spent på å se hva som ankommer først.

I dag kom det mail fra sykkelkomponenter at deres ordre var levert til posten. Har ikke fått samme mail fra bikeshop enda...

Jeg har visst begynt å trene igjen...

Er på utkikk etter:
Spinergy hjul
Coda sykkeldeler
Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: eryx] #2327701 27/07/2016 04:34
Niko Offline
Avhengig
Avhengig
Sitat: eryx

Hvilket samfunn er vi på vei til dersom man ikke kan uttrykke misnøye? Skal alle bli nikkedukker som pent og lydig tier stille når vi opplever noe frustrerende?

Dette med å uttrykke misnøye synes jeg generelt blir gjort litt for raskt og det skal gjerne annonseres i alle fora.
Om det er i matbutikken, hos gullsmeden, på jobb (listen er lang) så finner en utidig språkbruk og oppførsel fra misfornøyde mennesker.
Har ikke varen eller tjenesten den kvalitet den skal ha, så ønsker i de fleste tilfeller også tilbyderen å få tilbakemelding om det, men gjør det saklig og direkte.

Jeg synes at mange i dagens samfunn viser altfor liten ydmykhet og empati ovenfor andre.

Dette er ikke direkte rettet mot deg eryx, men synes din post var passende å sitere.

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: erijon] #2327720 27/07/2016 07:35
erijon Offline
Ivrig
Ivrig
Sitat: erijon
I går bestilte jeg pakke fra Sykkelkomponenter og fra Bikeshop samtidig. Litt for å sammenlikne leveringstid men også fordi bikeshop hadde stort sett alt på lager mens sykkelkomponenter hadde et par deler på fjernlager. Spent på å se hva som ankommer først.

I dag kom det mail fra sykkelkomponenter at deres ordre var levert til posten. Har ikke fått samme mail fra bikeshop enda...

Bestilte også noe fra One up components dagen før (før jeg visste at bikeshop også er forhandler av One up). Så da har jeg tre pakker fra 3 forskjellige sykkelsjapper på vei som det skal bli spennende å se hvem som er raskest.

Jeg har visst begynt å trene igjen...

Er på utkikk etter:
Spinergy hjul
Coda sykkeldeler
Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: ColnagoReflex] #2327784 27/07/2016 09:56
T
tparsli Offline
Veteran
Veteran
T
Sitat: ColnagoReflex
Det ble selvfølgelig opprettet reklamasjonssak og bakhjulet sendt inn.

Avslo de reklamsjonen? Og isåfall med hvilken begrunnelse?

Thomas
Side 17 av 34 1 2 15 16 17 18 19 33 34

Moderator  support