FjøråSingletrackCamp 2016 25 - 28. August (Helgen uten andre signifikante sykkelarrangement)
Fjørå - Valldal - Sunnmøre
I år som ifjor og året før og året før der igjen….inviterer vi til stisyklingskalas i indre Storfjorden på sunnmøre. Vi holder stier og guider, du bringer sykkel og smil til denne festen.
De lokale er på plass med Max som bor på Linge så da blir det god stemmning. Arrangementet vil som tidligere ha fokus på sykling, for det meste nedover!
Vi bor samme sted som ifjor, på Muri Hytteutleige (og camping). Bofasiliteter fra telt til flotte hytter tilgjengelig.
Stiene har etterhvert blitt til klassikere og ikke uten grunn. Det handler om kremsykling i idylliske omgivelser, nedover! + noen nye!
tatt fra en anne tråd om FjøråCamp 2016. kan en sykle mellom Fjørå og Valldal (sylte) TJA fra Ytterli og ned. det er luftig et par steg fra stien er egnet for basehopping og bratt + en irriterende motbakke og en masse knot. De flest gjør denne 1 gang, og er ferdig med den. ( jeg har to turer ). Ytterli Valldal
Jeg må desverre bryte tradisjonen og får ikke tatt turen i år. MEN, jeg har booket hytte på Muri, en av de store med anneks, så om noen mangler husrom, send meg en pm asap, ellers avbestiller jeg så det blir fritt vilt og sannsynligvis utleid så Muri får litt kling i kassa.
Er litt til og fra på telefonen om dagen, men send gjerne SMS på ni1ninini223
Jeg må desverre bryte tradisjonen og får ikke tatt turen i år. MEN, jeg har booket hytte på Muri, en av de store med anneks, så om noen mangler husrom, send meg en pm asap, ellers avbestiller jeg så det blir fritt vilt og sannsynligvis utleid så Muri får litt kling i kassa.
Svikte tradisjonen på denne måten da, Raymond...
Du komme til å angre, regner med at vi ser deg igjen i 2017
Svikte tradisjonen på denne måten da, Raymond...
Du komme til å angre, regner med at vi ser deg igjen i 2017
Desverre ble det sånn i år... Visste vel egentlig om det allerede før påmeldingen, men hadde et håp og har i fornektelse ikke gjort noe med det før nå... Hehe..
Siden det nå nærmer seg, er det på tide å begynne å se på været. Ser jo lovende ut så langt, selv om varselet er usikkert. Jeg krysser fingre for nok en episk helg
Legger ved et bilde fra 2014 også, som viser hvor fint det kan være
Redigert av btm; 19/08/201611:56. Rediger grunn: Inn med bilder...
Vädret är perfekt just nu. Lite overskyet med en temp på rundt 16 grader.
Det høres jo lovende ut. Værmeldinga prøver seg med å melde en våt dag i morra, men ikke så ille på lørdag og fint på søndag. Blir nok ikke som i legendariske 2014, men moro blir det lell...
Redigert av btm; 25/08/201610:47. Rediger grunn: Inn med nok et bilde!