Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Trenger info om solemskogen osv

Trenger info om solemskogen osv #2305144 14/08/2012 19:37
bulldogman Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
Hei,

Lurer på hvodan det er å sykle fra parkeringa på solemskogen og til movann og sørlie.

Tenkte sykle fra bommen på ammerud og opp til linderukollen (eller parkering solemskogen). Der står det skilt movann og sinober osv..
Om jeg sykler mot Movann, er det grusvei og ok vei helt frem til sørlie?? Er det ca like langt som fra bommen på ammerud og opp til parkeringe? Er ikke så kjent og tenkte ta runden og komme ut ved Rotnes. Eller på en annen måte få en stivei tilbake mot evt Sinober. Nå er det vel sånn når du kommer evt til Sinober så må du vel nesten bære sykkelen til lilloseter (dårlig vei?)

Sykkelvei, ca lengde og tid og gjerne kart på runden. Avslutter runden ca ved Ammerud/Grorud

TIA :-)

Re: Trenger info om solemskogen osv [Re: bulldogman] #2305145 14/08/2012 20:24
C
ChristerS Offline
Fersking
Fersking
C
På lørdag syklet jeg fra rødtvedt langs vest siden av alunsjøen til lillosæter, videre til sørsetra og sinober. Derfra syklet jeg til movann. Denne siste biten syntes jeg var litt knot. Alternativt går det en sti fra sinober til sandermosen som nok er bedre.

Noe tid siden jeg syklet fra solemskogen til sinober men den er absolutt sykkel bar

Re: Trenger info om solemskogen osv [Re: bulldogman] #2305146 21/08/2012 08:06
Laze Offline
Medlem
Medlem
Her har du en rute, som går i området du er ute etter : http://www.mapmyride.com/routes/view/6785508

Det finnes mange varianter av denne, med mere sti, men dette er en grei runde, rundt hele Lillomarka.

Moderator  support