Tusen tusen takk for en herlig samling !!! Har nå laget en film fra syklingen, og det mer jeg ser filmen det mer jeg lengter tilbake, jeg vil ha mer! For en fantastisk natur, stier og hele gjengen som arrangerer og deltar. For et deilig land vi bor i
Liker variasjonen i kameravinker! Veldig bra L2!
Er frista til å bli med neste år etter å ha sett dette :-)
Kjempebra film, både klipp og ikke minst musikken, musikk med et litt vemodig preg som var veldig fint. Og ikke minst avslutningen med klistremerket som jeg tolker som å vise ærbødighet for broren min, takk!
Jeg vil også takke alle som var på campen for at stemningen var så bra som jeg vet Håvard ville ha satt pris på! Han skal aldri glemmes!
Er på Fjørå nå, sjekk ut Norrøna's facebook sider for noen snapshots. Igår var det heli på Mefjell, idag blir det rigging og jobbing lenger ned i skogen og kanskje på Liahornet. Og sola skinner for tredje dagen på rad...
Insta VIMEO 2023 Forestal Siryon lett eMTB Ibis Ripley AF Ibis Ripmo Ibis Oso
Da er det min tur å poste en film. Dette er fra dag 1 og turen til Liahornet. Fikk dessverre store problemer med Movie Maker, ble derfor nødt til å fjerne alle klipp nedenfor tregrensa. Kjipt, men får se om jeg ikke kan få lurt de inn i neste film.
For å mimre tilbake eller få litt inspirasjon, klikk her:
Alle dør, men ikke alle lever
Re: Ny film fra Fjørå Singeltrack Camp 2011
[Re: HHfree]
#229585909/09/201108:05
Jeg skjønner ikke hvorfor jeg plager meg selv med disse filmene, de vekker gode minner men også et savn etter årets arrangement. Velvel, jeg får satse på å bli med neste år!
Re: Ny film fra Fjørå Singeltrack Camp 2011
[Re: Arne_And]
#229586113/09/201109:44
Fjørå har vist seg fram fra sin beste side til mange forummedlemmer i det siste, og forrige uke var jeg med på en fotoshoot med Norrøna for neste års Fjørå-kolleksjon.
Du kan lese en liten rapport med bilder på bloggen til Norrøna.
Ble mest filming på meg og ikke så mye sykling, men fikk æren av å komme foran linsa til en av skandinavias beste action fotografer, Mattias Fredriksson.
Fantastisk (na)tur og fantastisk område, til våren skal vi tilbake for mer herjing med vestlandsfanden!
PST: Filmen kommer i forbindelse med relanseringen av Fjøråkolleksjonen til våren!
Utrulig fine både bilder og filmar frå Fjøråhelga her guttær! Har hatt mykje glede av å sjå på dei i ettertid. Takker alle som var med og gjorde Fjøråhelga i år til ei flott og minnerik helg! Veldig fint at klistermerket og bilder til ære for Håvard er tatt med i filmane! Vi syklar for Mr.Fjørå :-)
Flotte bilder, men lokale stier og helter setter nok pris på at det ikke herjes som Vestlandsfanden. Det er ikke gitt at vi i framtida kan få sykle på slike stier dersom det blir kjørt som vestlandsfanden overalt.
Det er behov for mere klopping og steinlegging på flere av stiene etter sommerens begredelige vær, ka om norrøna tok kontakt med lokale ildsjeler og fikk til en større stidugnad ved neste session/fotoshoot/jam/eller-hva-det-nå-heter? SAlget av Fjørå-kolleksjonen må da vitterlig kaste av seg? Hva med å gi noe tilbake? Corporate responsibility er dessuten god PR.
Utrulig fine både bilder og filmar frå Fjøråhelga her guttær! Har hatt mykje glede av å sjå på dei i ettertid. Takker alle som var med og gjorde Fjøråhelga i år til ei flott og minnerik helg! Veldig fint at klistermerket og bilder til ære for Håvard er tatt med i filmane! Vi syklar for Mr.Fjørå :-)