Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 2 1 2

Stisykling i USA

Re: Stisykling i USA [Re: Kanondahl] #2284408 29/06/2010 10:12
E
elad Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
E
Fin og informasjonsgivende tråd!

Hadde vært artig å høre hva det ca kom på i pris for hele turen inkl fly t/r? Utfra opplysninger høres det ut som dere la dere på en middels komfort linje?

Re: Stisykling i USA [Re: elad] #2284409 03/07/2010 19:01
Kanondahl Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
Sitat: elad
Fin og informasjonsgivende tråd!

Hadde vært artig å høre hva det ca kom på i pris for hele turen inkl fly t/r? Utfra opplysninger høres det ut som dere la dere på en middels komfort linje?

Nivået var vel sånn midt på treet. Er vel først å fremst når det gjelder overnatting vi kunne brukt mer. Vi bodde stort sett på motell som var greie, dvs. rene og greit med plass og wlan, men ikke noe boblebad, svømmebasseng, frokost, rødeløpere, room service...

Prisen kommer jo litt ann på hva man regner med.

Her følger noen av utgiftene som bør gi en ide
-Det bør være mulig å få flybilletter til 6-7000 NOK pr pers
-Leiebil: Vi betalte tilsammen ca 9.000 NOK , da tok vi sånn midt på treet med forsikring
-Vi brukte ca 1200 NOK i bensin
-Vi bodde for ca 100 USD natta for begge
-Vi betalte ca 3200 NOK pr pers for sykkelleie, men det var litt kompispris siden vi kjente noen. Listepris er 50-100 USD dagen etter hva slags sykkel du skal ha, men om du leier for en lengre periode får du sikkert en god pris
-Husker ikke hva vi brukte på mat, men mat er billigere i USA.

I tillegg gikk det noen lapper til sykkeldeler, t-skjorter, Ipad, sykkelklær, osv.

I tillegg stoppet vi innom New York på veien hjem og det koster jo som kjent også litt.

Re: Stisykling i USA [Re: Kanondahl] #2284410 17/04/2012 18:29
spurven Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
Flott tråd! Jeg tenker meg en tur bort til Moab/Fruita neste uke 23.-27. Har dere noen tips for hvor jeg bør dra, jeg er alene - tar en uke fri etter jobbreise, så satser på å henge meg på noen locals. Har veldig lyst til å kjøpe en sykkel og ta med hjem, så om jeg finner et supertilbud klinker jeg til. Er det bra utvalg der, eller bør jeg plukke med meg en fra california? (er i San Diego denne uka). Ellers virker det som om det er no prob å leie både i Fruita og Moab?

Re: Stisykling i USA [Re: spurven] #2284411 17/04/2012 19:16
tais Offline
Ringrev
Ringrev
Fruita er knøttlittet og har 1,5 sykkelbutikk. Men i Moab finner du drøssvis av sjapper. Les denne tråden for mer info om selve syklingen: http://terrengsykkel.no/ubb/ubbthreads.p...rue#Post1335446
Kos deg!

eva
Side 2 av 2 1 2

Moderator  support