x
Sykkelnyheter
Nyheter, tester og guider fra landevei.no og terrengsykkel.no
Jeg forstår og aksepterer at jeg vil få eposter med nyheter og reklame.
Meld deg på
Registrer bruker
Logg In
terrengsykkelforumet.no
Arena
Stisykling
Helt ny rå smalsti varianten i *Drøbak
Forum
Kalender
Aktive tråder
OBS/FAQ
Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Helt ny rå smalsti varianten i *Drøbak
Helt ny rå smalsti varianten i *Drøbak
#2280975
03/11/2009
18:37
Registrert:
May 2007
Innlegg: 373
Larsf
OP
Entusiast
OP
Larsf
Entusiast
Registrert:
May 2007
Innlegg: 373
Starter opp Torsdag kl1200, dette er virkelig en feit feit sti... Anyony??
Freeride everything!
Multisport is life
Re: Helt ny rå smalsti varianten i *Drøbak
[
Re: Larsf
]
#2280976
03/11/2009
18:52
Registrert:
Mar 2007
Innlegg: 259
Ørnes
Molby
Entusiast
Molby
Entusiast
Registrert:
Mar 2007
Innlegg: 259
Ørnes
skulle gjerne vært med, men du avlyser vel som vanlig like før..
Re: Helt ny rå smalsti varianten i *Drøbak
[
Re: Molby
]
#2280977
03/11/2009
20:50
Registrert:
May 2007
Innlegg: 373
Larsf
OP
Entusiast
OP
Larsf
Entusiast
Registrert:
May 2007
Innlegg: 373
Så drit i å si sånn da, eller vill du ta dette vidre??
ikke svar på mine tråder lenger!
Lars F
Freeride everything!
Multisport is life
Re: Helt ny rå smalsti varianten i *Drøbak
[
Re: Larsf
]
#2280978
04/11/2009
16:02
Registrert:
Jul 2005
Innlegg: 1,110
Østfold
Stine L
Ringrev
Stine L
Ringrev
Registrert:
Jul 2005
Innlegg: 1,110
Østfold
Hei Lars!
Hvilket tempo planlegger du og hvor lenge tror du turen varer?
Stine
- rimelig godt kjent i Atlantis
www.grenserittet.com
- sommerens fineste sykkelritt!
(x-MTBea)
Re: Helt ny rå smalsti varianten i *Drøbak
[
Re: Stine L
]
#2280979
04/11/2009
16:14
Registrert:
May 2007
Innlegg: 373
Larsf
OP
Entusiast
OP
Larsf
Entusiast
Registrert:
May 2007
Innlegg: 373
Hei Stine tempo bli fra middels til kjappt, og superrunden ligger på ca 1,5-2 timer avhengig av tryning å sånn
Freeride everything!
Multisport is life
Re: Helt ny rå smalsti varianten i *Drøbak
[
Re: Larsf
]
#2280980
04/11/2009
17:19
Registrert:
Jul 2005
Innlegg: 1,110
Østfold
Stine L
Ringrev
Stine L
Ringrev
Registrert:
Jul 2005
Innlegg: 1,110
Østfold
Ok - det høres bra ut. Prøver å få med Erling og gir beskjed om vi kommer.
Stine
- rimelig godt kjent i Atlantis
www.grenserittet.com
- sommerens fineste sykkelritt!
(x-MTBea)
Re: Helt ny rå smalsti varianten i *Drøbak
[
Re: Stine L
]
#2280981
05/11/2009
09:51
Registrert:
Jul 2005
Innlegg: 1,110
Østfold
Stine L
Ringrev
Stine L
Ringrev
Registrert:
Jul 2005
Innlegg: 1,110
Østfold
God morgen! Ble innkalt på ekstravakt i dag og må jobbe. God tur!
Stine
- rimelig godt kjent i Atlantis
www.grenserittet.com
- sommerens fineste sykkelritt!
(x-MTBea)
Re: Helt ny rå smalsti varianten i *Drøbak
[
Re: Stine L
]
#2280982
06/11/2009
19:15
Registrert:
May 2007
Innlegg: 373
Larsf
OP
Entusiast
OP
Larsf
Entusiast
Registrert:
May 2007
Innlegg: 373
sykt fet runde... masse tryn, men alle de heftige nedkjøringene gjorde opp
Lars
Freeride everything!
Multisport is life
Re: Helt ny rå smalsti varianten i *Drøbak
[
Re: Larsf
]
#2280983
06/11/2009
19:34
Registrert:
Jul 2005
Innlegg: 1,110
Østfold
Stine L
Ringrev
Stine L
Ringrev
Registrert:
Jul 2005
Innlegg: 1,110
Østfold
Håper det blir flere sjanser etterhvert!
Stine
- rimelig godt kjent i Atlantis
www.grenserittet.com
- sommerens fineste sykkelritt!
(x-MTBea)
Re: Helt ny rå smalsti varianten i *Drøbak
[
Re: Stine L
]
#2280984
08/11/2009
03:56
Registrert:
May 2007
Innlegg: 373
Larsf
OP
Entusiast
OP
Larsf
Entusiast
Registrert:
May 2007
Innlegg: 373
Seff!
Freeride everything!
Multisport is life
Moderator
support
Hopp til:
Terrengsykkel.no ------
Stisykling
Årgangssykler og -deler
Utflukt
Fete turrapporter
Fatbike- og vintersykling
Sykler og deler
Ymse
Elsykler og elsykling
Trening
Sykkelritt og sykkelarrangementer
Snikksnakk, pølsevev, sludder ...
Nytt på terrengsykkel.no
Stjålne sykler
Foto og film
Landevei.no ------
Racer
Tempo, aerodynamikk og triatlon
Blandevei, grus, bikepacking og...
Marked: Rubrikkannonser for priv... ------
Salg: Sykler
Andre sykler
Terrengsykler og stisykler
Racere, landeveissykler og gru...
Salg: Sykkeldeler
Kjøp: Sykler
Kjøp: Sykkeldeler
Kjøp og salg: Startnummer og bi...
Kjøp og salg av ikke-sykkelrela...
Print tråd
Bytt til Threaded Modus
Se profil
Send en PM
Legg i favorittbrukere
Se innlegg
Se profil
Send en PM
Legg i favorittbrukere
Se innlegg
Se profil
Send en PM
Legg i favorittbrukere
Se innlegg
Se profil
Send en PM
Se hjemmeside
Legg i favorittbrukere
Se innlegg
Se profil
Send en PM
Legg i favorittbrukere
Se innlegg
Se profil
Send en PM
Se hjemmeside
Legg i favorittbrukere
Se innlegg
Se profil
Send en PM
Se hjemmeside
Legg i favorittbrukere
Se innlegg
Se profil
Send en PM
Legg i favorittbrukere
Se innlegg
Se profil
Send en PM
Se hjemmeside
Legg i favorittbrukere
Se innlegg
Se profil
Send en PM
Legg i favorittbrukere
Se innlegg
Erklæring om sikkerhet
·
Forumregler
·
Sett alle som lest
Kontakt oss
·
terrengsykkelforumet.no
·
Topp
Mest lest på
TERRENGSYKKEL.NO
Ekstremsportveko
Bavallen Downhill: ? Beryktet
? Bavallen i Voss er jo kanskje hjemstedet for den mest notoriske utforløypa vi har i Norge, sier Michael Cook.
...
Nyheter
Flytter NM i utfor fra Hafjell til Drammen
Etter at Hafjell Bike Park gjorde endringer i sykkelsatsingen sin, blir årets NM i utfor flyttet.
...
Kjeldebotn
Stisykling og countryfestival i Ofoten
Mens mange sykkelfestivaler satser på konkurranser og tidtaking, har Dirt'n Køntri i Kjeldebotn funnet sin egen oppskrif
...
Ekstremsportveko
Verdens glatteste parallellslalåm - på Voss såklart
Akkurat det du får hvis man setter opp en slalåmløype på gress mens der regner ...
...
Ny avtale
Trek etablerer testsenter i Trysil
Sykkelprodusenten Trek og SkiStar Trysil har inngått et samarbeid som blant annet innebærer etableringen av et Trek-test
...
+
Hafjell
Massive reaksjoner fikk Hafjell til å snu: - Det hjalp å protestere litt
Etter kraftige reaksjoner fra sykkelmiljøet gjør Hafjell endringer i planene for sommersesongen og tar selvkritikk. Nå b
...