Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 12 av 14 1 2 10 11 12 13 14

Terrengsykkelrittet 2016

Re: Terrengsykkelrittet 2016 [Re: Oddefa] #2210213 28/05/2016 18:37
Elgvenn2 Offline
Besatt
Besatt
Sitat: Odd Diego
Sitat: Elgvenn2
Er steinrøysa den nedoverbakken som var rett før IMBA-stien?

Var en U sving rett før, vet ikke hvor IMBA stien er, men var det sørvendte stipartiet etter vi har vært lengst nord, Trulsrunden ? Har ikke peil hva den heter!

Ja, tror det er der jeg tror det er. Sykla ned første runden da det var relativt tørt, men feiga ut på runde 2.... IMBA-stien er et segment på strava, Ble bygget og tatt med på terrengsykkelrittet med hjelp av IMBA i fjor.

Øve, øve jevnt og trutt og tappert det er tingen, alltid bedre om, og om, og om igjen.
Født som mester, født som helt, å nei, det ble da ingen, mot og kraft det vinnes litt og litt om sen.
Re: Terrengsykkelrittet 2016 [Re: Wonka] #2210215 28/05/2016 18:43
erijon Offline
Ivrig
Ivrig
Sitter igjen med litt blanda følelser etter 2 runder i dag. Men må begynne med det positive. Løypa var hele suveren. For en som kun har syklet Pioneren i Østmarka før i dag fikk jeg virkelig opp øya for området i dag. Makan til sykkeleldorado skal man lete lenge etter. Fantastisk jobb av nots og fantastisk merking. Veldig hyggelige løypevakter og god stemning.

Negativt er egene prestasjoner. Hadde en skikkelig ræva dag på sykkelen i dag. Kanskje den dårligste dagen noensinne. Pulsen føk i været fra første tråkk og fikk den ikke ned igjen før jeg stoppet helt opp. Deretter kom de raskeste fra gruppa bak og det ble mange nye stopp for å slippe de forbi. Da jeg startet opp igjen hadde jeg stivnet helt og fikk ikke pulsen opp. Da hadde jeg ikke engang kommet lenger enn 10km avgårde. Hatat resten av runden og tenkte ikke på annet enn å bryte etter 1 runde. Men da jeg kom til målområdet var jeg mest fornøyd med at jeg ikke ble tatt ut av rittet så jeg syklet videre. Runde 2 var knallhard. Hadde ingenting å gi og var helt ferdig. Men kom meg gjennom den også og var vel i mål som en av de aller siste. En skikkelig dårlig opplevelse, noe som er ekstremt kjipt da løypa og arrangementet fortjente bedre.

Hadde for øvrig ingen tekniske problemer. Syklet på 140mm stisykkel med Ground Control foran og Fast track bak. Satt som et skudd selv etter at det regnet. Etter at skuffelsen har lagt seg så kommer jeg nok tilbake neste år men da vurderer jeg sterkt 1 runde.

Jeg har visst begynt å trene igjen...

Er på utkikk etter:
Spinergy hjul
Coda sykkeldeler
Re: Terrengsykkelrittet 2016 [Re: Wonka] #2210217 28/05/2016 18:47
Ripen Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Hiver meg på og takker arrangørene, publikum, løypevakter og medsyklister. Knallbra løype og knallbra ritt!
Hadde mitt beste TSR i dag selv med 160mm grovis og 2,8" dekk.

Nå litt afterbike/debrief med jåleøl. Skål!

Roy

Ibis Cycles Norge / Forestal Bikes Norge / Production Privée / Outbound Lighting / Probike AS

Re: Terrengsykkelrittet 2016 [Re: Elgvenn2] #2210218 28/05/2016 18:47
Oddefa Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: Odd Diego
Er steinrøysa den nedoverbakken som var rett før IMBA-stien?

Var en U sving rett før, vet ikke hvor IMBA stien er, men var det sørvendte stipartiet etter vi har vært lengst nord, Trulsrunden ? Har ikke peil hva den heter!

Ja, tror det er der jeg tror det er. Sykla ned første runden da det var relativt tørt, men feiga ut på runde 2.... IMBA-stien er et segment på strava, Ble bygget og tatt med på terrengsykkelrittet med hjelp av IMBA i fjor.

Ja, det er IMBA stien ja, da husker jeg den, kom vel motsatt vei i fjor! Syklet også ned første gangen, med liten velt/stopp rett etter svingen, på andre runden lå jeg først og hoppet av rett før siste skrenten, men han bak fløt greit ned. Blir mer og mer landeveissykelist tydeligvis! Og så håper jeg at at jeg snart er Oddefa igjen he he,

Re: Terrengsykkelrittet 2016 [Re: Stefan77] #2210219 28/05/2016 18:48
sykkeloyvind Offline
More than words
More than words
Sitat: Stefan77
Takk for et kjempeflott ritt. Traseen var gull, om enn ørlite kort. Kunne godt hatt med de 5 km som mangla på de annonserte 30. Jeg målte 24,99 km.

Vi gikk ut med løypa i går, da var det helt klart at den var 25.
Vi har hatt en plan om ca 30 km, men treffer ikke alltid med det når vi har måttet endre løype hvert år.
Litt lenger løype er på ønskeliste for neste år også for oss som arrangerer, da det blir bedre avstand fra siste start til eliten runder.

Øyvind Aas
Kollisjonsdukke i permisjon
Re: Terrengsykkelrittet 2016 [Re: Wonka] #2210223 28/05/2016 19:07
T
torarnep Offline
Entusiast
Entusiast
T
Knall ritt idag. Første gang jeg sykler TSR.
Kjørte på en hardtail med raceking dekk. Ikke det optimale dekket for et slikt ritt. Men hadde ingen problemer med sleipt underlag. Satt som bare det for meg. Syklet 1 runde og var superhappy med 9.plass i M45-49

Re: Terrengsykkelrittet 2016 [Re: Wonka] #2210224 28/05/2016 19:08
la1hka Offline
Helt klart
Helt klart
Super løype i dag. Forræderisk glatte røtter en periode men sånn er det bare. Mange med kamera i dag men ingen har lagt ut bilder enda men kommer vel.

Eirik Nøkleby

"Velg dine kriger med omhu."
Re: Terrengsykkelrittet 2016 [Re: Wonka] #2210234 28/05/2016 19:38
teikela Offline
Medlem
Medlem
Jeg måttet melde pass idag grunnet lungebetennelse. Suverent og noen kan legge ut video av dagens trasé jeg leser så mye positivt om.

Re: Terrengsykkelrittet 2016 [Re: Wonka] #2210247 28/05/2016 20:17
K
knuts Offline
Fersking
Fersking
K
Noen bilder tatt på forskjellige steder langs løypa:
Terrengsykkelrittet 2016

Re: Terrengsykkelrittet 2016 [Re: magnusc] #2210256 28/05/2016 20:36
front biker Offline
Besatt
Besatt
Sitat: magnusc
Råeste løypa jeg noen gang har syklet! Ikke noe knot, bare deilig flyt og passelig med grus mellom til å få i seg væske og næring.

Fantasktisk mye bra arbeid som er lagt ned i området!
Er det mulig å donere bort penger til NOTS for å lette på dårlig samvittighet grunnet prioritering av sykling istedenfor dugnadsarbeid?

Takk for skryt til løypa. Det er mange i NOTS, både frivillige og dårlig betalte stibyggere, som har lagt ned enormt mye arbeidstimer i Skullerudprosjektet, pluss Trulsrunden. Tilbakemeldingene bekrefter at vi er på rett vei: tilrettelagte, forsterkede stier for stisykling, godt unna de mest brukte stiene til turgåerne. Jeg syklet selv, og det er gøy å se at stiene fungerer, og alle de brede smilene stimulerer oss til å stå på videre.

Og ja, gi gjerne støtte til videre arbeid: Vipps 13077 er åpen for bidrag!

Bli NOTS-medlem! NOTS ivaretar terrengsyklistenes interesser. Se www.nots.no. Gi bidrag til NOTS' stifond Oslomarka - bruk Vipps 13077.
Re: Terrengsykkelrittet 2016 [Re: front biker] #2210261 28/05/2016 20:47
Juffe Offline
Besatt
Besatt
Sitat: front biker
Sitat: magnusc
Råeste løypa jeg noen gang har syklet! Ikke noe knot, bare deilig flyt og passelig med grus mellom til å få i seg væske og næring.

Fantasktisk mye bra arbeid som er lagt ned i området!
Er det mulig å donere bort penger til NOTS for å lette på dårlig samvittighet grunnet prioritering av sykling istedenfor dugnadsarbeid?

Takk for skryt til løypa. Det er mange i NOTS, både frivillige og dårlig betalte stibyggere, som har lagt ned enormt mye arbeidstimer i Skullerudprosjektet, pluss Trulsrunden. Tilbakemeldingene bekrefter at vi er på rett vei: tilrettelagte, forsterkede stier for stisykling, godt unna de mest brukte stiene til turgåerne. Jeg syklet selv, og det er gøy å se at stiene fungerer, og alle de brede smilene stimulerer oss til å stå på videre.

Og ja, gi gjerne støtte til videre arbeid: Vipps 13077 er åpen for bidrag!

Glemte å takke for jobben da jeg traff på deg i skogen. Håper du fikk en fin avslutning ICON_SMILE

'...once more, and more intensity!'
Re: Terrengsykkelrittet 2016 [Re: Stefan77] #2210262 28/05/2016 20:48
runermm Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!

Når det gjelder steinrøysa, dere som klager på den, hadde dere senkepinne? Jeg er akkurat passe middels teknisk men kommer greit ned der, men jeg har senkepinne. Jeg synes et ritt som Terrengsykkelrittet fint kan ha noen partier som gir fordeler til stisykkel fremfor typiske rittsykler.

I utgangspunktet enig, men i praksis mener jeg at slike partier ikke fungerer så godt i ritt. Det er null problem å sykle steinrøysa i Trulsen når du har stien for deg sjøl, pulsen er lav og underlag er tørt. Når stien er våt, pulsen er i rødt og stien er okkupert av gående rittdeltagere så blir det ikke like interessant. Lignende stisnutter som ikke fungerer optimalt er den bratte avslutningen på Toern og deler av Syden. Ypperlige saker når du sykler sti alene, men gir fort lite flyt i en rittsituasjon.

For øvrig litt underlig at første del av Syden, Sniken og Snikforlengeren (som NOTS har lagt masse jobb i) ikke var en del løypa, men finnes sikkert en logisk forklaring på det.

Re: Terrengsykkelrittet 2016 [Re: Wonka] #2210263 28/05/2016 20:48
SkylineR34 Offline
Entusiast
Entusiast
Veldig imponert over arbeidet som er lagt ned i oppbygning av løypa, trase og støttemannskap. Fylte på I bunnen av lista i dag, men målet var å ha det gøy, og utfordre meg selv. Det funka veldig bra:-) Første gang i ett såpass teknisk ritt, og absolutt noe å jobbe med frem til neste år:-) Var mange fotografer ute, så gleder meg til flere bilder. Var også en som satt I en varebil og filmet siste stipartiet som gikk langs veien. Hvem var det? Hadde vært morsomt å se film av seg selv også:-)

Livet begynner der komfortsonen

Cannondale Scalpel 1
Cannondale Supersix Hi-Mod Red
Re: Terrengsykkelrittet 2016 [Re: Wonka] #2210275 28/05/2016 21:36
Abraxane Offline
Entusiast
Entusiast
Bildebonanza fra i dag:

Lenke til bilder

Det var ganske mange det ikke var mulig å se nummeret på, så sjekk også i diverse-mappa

Har også kokt sammen en video av de bildene jeg likte best. Den må selvsagt sees med HD og masse lyd :-)

Lenke til video

www.mtbfoto.no
Re: Terrengsykkelrittet 2016 [Re: Wonka] #2210287 29/05/2016 06:50
Hugen Offline
Entusiast
Entusiast
Flotte bilder som alltid.

Takker og bukker

Lars Hugo
LCK
Re: Terrengsykkelrittet 2016 [Re: runermm] #2210289 29/05/2016 07:12
K
knutspeed Offline
Besatt
Besatt
K
Sitat: runermm

Når det gjelder steinrøysa, dere som klager på den, hadde dere senkepinne? Jeg er akkurat passe middels teknisk men kommer greit ned der, men jeg har senkepinne. Jeg synes et ritt som Terrengsykkelrittet fint kan ha noen partier som gir fordeler til stisykkel fremfor typiske rittsykler.

I utgangspunktet enig, men i praksis mener jeg at slike partier ikke fungerer så godt i ritt. Det er null problem å sykle steinrøysa i Trulsen når du har stien for deg sjøl, pulsen er lav og underlag er tørt. Når stien er våt, pulsen er i rødt og stien er okkupert av gående rittdeltagere så blir det ikke like interessant. Lignende stisnutter som ikke fungerer optimalt er den bratte avslutningen på Toern og deler av Syden. Ypperlige saker når du sykler sti alene, men gir fort lite flyt i en rittsituasjon.

Syntes steinrøysa var helt ok, men kjørte 140mm fs og ground control. Enig i at i køsituasjon er det ikke optimalt, men det er jo fullt av flaskehalser i TSR.
Hvis noen deler av løypa skiller seg ut for meg, så var det et passe irriterende parti ganske sent på runden. Ned en bratt sak, så hardt høyre inn på knot. Så delvis nytt ut, har ikke kjørt det på tidligere tsr. Et stykke med mye røtter og stuk, delvis off-camber, trangt, vanskelig å finne flyt, spes på runde 2. Her tipper jeg at det er billigere og raskere å forsere i cx-stil med sykkel på skuldra. Kom naturligvis ut på fett parti etterhvert, så antar dette var et skjøtestykke.

Re: Terrengsykkelrittet 2016 [Re: Wonka] #2210318 29/05/2016 08:55
TFN Offline
Entusiast
Entusiast
Synes rittet var bra, jeg! Hyggelige funksjonærer, herlig trase, hyggelige medsyklister med lave skuldre, greit vær, god stemning.

Det er klart, for meg som synes det er noe skummelt å sykle ned våte, bratte, trange steinrøyser, så var avslutningen av Trulsen - med de første eliterytterne pressende på bak - ingen ønskedrøm, men sånn må det bli.

Kunne også ønsket å unngå å bli tatt igjen og passert (på sti) av såpass mange elite- og torundersryttere - ikke bare er jeg i veien for dem, men de stresser også meg. Selv om de utelukkende er høflige og hyggelige, så bruker jeg tid og energi på ikke å være for mye i veien. Kudos til Ole Christian Fagerli for å anerkjenne det siste poenget.

Noe å tenke på for arrangøren (alt kan jo alltids bli bedre), men alt i alt: Vel blåst av arrangøren! Takk for i år!

- Tom
Medlem i NOTS - Norsk Organisasjon for Terrengsykling - www.nots.no
Re: Terrengsykkelrittet 2016 [Re: knutspeed] #2210328 29/05/2016 09:14
larsdx Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: knutspeed

Syntes steinrøysa var helt ok, men kjørte 140mm fs og ground control. Enig i at i køsituasjon er det ikke optimalt, men det er jo fullt av flaskehalser i TSR.
Hvis noen deler av løypa skiller seg ut for meg, så var det et passe irriterende parti ganske sent på runden. Ned en bratt sak, så hardt høyre inn på knot. Så delvis nytt ut, har ikke kjørt det på tidligere tsr. Et stykke med mye røtter og stuk, delvis off-camber, trangt, vanskelig å finne flyt, spes på runde 2. Her tipper jeg at det er billigere og raskere å forsere i cx-stil med sykkel på skuldra. Kom naturligvis ut på fett parti etterhvert, så antar dette var et skjøtestykke.

Er vel Syden du tenker på. Ikke helt nytt, men er enig i at det er knotete.

Re: Terrengsykkelrittet 2016 [Re: Abraxane] #2210333 29/05/2016 09:33
d0ppler Offline
Avhengig
Avhengig
Sitat: Abraxane
Bildebonanza fra i dag:

Lenke til bilder

Det var ganske mange det ikke var mulig å se nummeret på, så sjekk også i diverse-mappa

Har også kokt sammen en video av de bildene jeg likte best. Den må selvsagt sees med HD og masse lyd :-)

Lenke til video

Herlige bilder og video! Maks hat at jeg ikke fikk anledning til å være med og måtte selge startnummeret mitt!

Re: Terrengsykkelrittet 2016 [Re: Wonka] #2210343 29/05/2016 10:10
H
huff Offline
Entusiast
Entusiast
H
Som sendt fra oven (lættis, halleluja og adrenlin kick til tusen)
Må ha vært sjukt mye jobb å snekre dette.

Kjedelig å høre om han flytt-deg-fyren (var jo så trivelig der ute), men sikker bare en newbie/wannabe som ikke helt har fått med seg den trivelig stikulturen vår. Fint om noen tar det opp med han.
Måtte også kjøre mye tregere en ønskelig ned den såkalte utforprisen (som var ganske flat?). Tipper mange måtte det. Hva med å ha en engen trase for de som ikke er så lysten på å gi full gasse nedover (var jo en del som gikk blant annet, og midt i det beste sporet da gitt:))

La ikke merke til noe særlig til steinrøys og kult med hopp.

For min egen del kunne jeg tenke meg korte gruspartier - her ble jeg fullstendig parkert. Ble mye frem og tilbake rundt de samme folka, men hyggelig da og slutten var jo sti.

Noen som har tips til andre stiritt?

Re: Terrengsykkelrittet 2016 [Re: huff] #2210350 29/05/2016 10:28
R
retsirk Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
R
Vet ikke noe om sti/grus-ratioen her, huff, men: Norefjellrittet på 58km ser artig ut. Løypebeskrivelse her.

Redigert av retsirk; 29/05/2016 10:30.
Re: Terrengsykkelrittet 2016 [Re: huff] #2210361 29/05/2016 11:27
F
Framogtilbake Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
F
Sitat: huff

Noen som har tips til andre stiritt?

Skjebergrittet - masse fine flytstier. Siste helgen i juni.

Re: Terrengsykkelrittet 2016 [Re: Wonka] #2210363 29/05/2016 11:49
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Valgets kvaler
Gøyalt ritt, sliten som fy, overrasket over eget resultat (8. i klassen), imponert over mannen som sa "ja" bak meg, og jeg sa "ja hva?", han kjørte forbi litt senere, og så gikk det nedover og jeg sleit ut bremsefingeren helt til jeg sa at "nå må jeg kjøre forbi deg" på et passende sted.

Uansett: hva skjer med Terrengsykkelrittet.no. Det er publisert hvordan vi skal hente startnr, hvor rittet starter, og hvor rittet går og sånne essensielle ting, men fullstendig resultatliste, utforpris eller sånne ting er ikke så viktig... Ok, det kom egne artikler med topp 3 for både damer og herre elite.

Hvor er de offisielle resultatene?

-Kristian
http://instagram.com/kreckhoff
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Terrengsykkelrittet 2016 [Re: baronKanon] #2210370 29/05/2016 12:19
F
Framogtilbake Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
F
Sitat: baronKanon

https://rittresultater.no/nb/sb_tid/677/...0&STATUS=-2

Re: Terrengsykkelrittet 2016 [Re: baronKanon] #2210372 29/05/2016 12:21
Elgvenn2 Offline
Besatt
Besatt
Sitat: baronKanon
(...)

Her kanskje? Dog klarer jeg ikke å se at utforprisen fremkommer her, det virker som om målstasjonen kanskje ikke har registrert (eller levert) noen resultater?

Øve, øve jevnt og trutt og tappert det er tingen, alltid bedre om, og om, og om igjen.
Født som mester, født som helt, å nei, det ble da ingen, mot og kraft det vinnes litt og litt om sen.
Re: Terrengsykkelrittet 2016 [Re: Elgvenn2] #2210379 29/05/2016 12:51
T
Tonje Sameien Offline
Fersking
Fersking
T
Takk for alle tilbakemeldinger vedr. årets Terrengsykkelritt! Gøy med så mange gode tilbakemeldinger. Merkebånd skal være tatt ned, men dersom dere ser noe, er det fint om dere tar dette ned. Vi tar en ekstra sjekk de neste dagene for å sjekke at alt er OK etter årets ritt.

Resultater finner dere her: https://rittresultater.no/nb/sb_tid/677

Legges ut på nett straks. Vi slet litt med dekning på tidtakingboksen, dette kan hentes ut manuelt - men det tar litt ekstra tid.

Tonje
Re: Terrengsykkelrittet 2016 [Re: runermm] #2210402 29/05/2016 14:25
Altabjorn Offline
Ivrig
Ivrig
Sitat: runermm
[quote=Stefan77]
For øvrig litt underlig at første del av Syden, Sniken og Snikforlengeren (som NOTS har lagt masse jobb i) ikke var en del løypa, men finnes sikkert en logisk forklaring på det.

Vår nye Turbo Tømmervei, altså stien ned den gamle tørrmurte veien med hoppet og videre inn på nyere traktorspor bla laget nettopp for ritt. Tanken er at der best både for TSR og den smale, trange singletracken i Syden at rittet går her. I Sniken er vi fortsatt ikke ferdig med Snikenmyra, så her ville det blitt et voldsomt gjørmebad om rittet kom forbi. Snikforlengeren er heller ikke fullført, og her hjenstår det å få til en avtale med privat grunneier. Deler kunne blitt brukt, men endelig trasse er uansett basert på rittvurderinger gjort av TSR.

Re: Terrengsykkelrittet 2016 [Re: knuthaug] #2210418 29/05/2016 15:27
B
BackCountry Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
B
Sitat: knuthaug
Mista en bolt på klossen på venstreskoen og måtte ha to mekkestopp for å prøve å stramme så godt det gikk, men syklet bortimot hele skullerudåsen med løs venstrefot.

Tips: Her kan man faktisk låne en bolt fra bremseskiven. ICON_SMILE

Re: Terrengsykkelrittet 2016 [Re: Wonka] #2210455 29/05/2016 17:33
J
Joar71 Offline
Veteran
Veteran
J
Takker for flott arrangement!!

For meg gikk det tungt i starten og hadde ikke helt spruten i beina som jeg hadde håpet på. Kom vel inn i første terrengparti som nr 12-14 i 40+ (2 runder). Knota fryktelig i Truslen og gikk OTB over en kant. Bare flaks at sykkelen kom fra det uten skader. Selv ble jeg skrubbet bra opp på ene sida. Burde ha øvd der på forhånd.

Inn mot Hestehullet vurderte jeg seriøst å stå av etter en runde. Kunne ikke skjønne at jeg skulle orke to runder.

Men så er et rart med det. Etter hvert som jeg kom inn på sti, så løsnet det og heldigvis var ikke runden så forbanna lang i år. Ut på runde to ble det kos og særlig etter Fjellstadbakken likte jeg meg godt. Knotepartier er absolutt min greie ICON_SMILE . Nr 3 i M45-49 i mål, er absolutt godkjent!

Løypa så ut til å ha tålt slitasjen bra og det var digg å slippe å vasse i gjørme. Kudos til NOTS og løypeleggerne!!

Så på Østmarkaforumet på facebook at TSR har passert i stillhet. Det er ikke et ord om rittet (!). (og ikke ta dette som en oppfordring om å si noe der heller!!). Jeg tror at rittet har gått mer under radaren når det var start på Skullerudstua i stedet for Haraløkka. Kanskje noe å vurdere framover?

Sees neste år!

Joar ICON_SMILE

Re: Terrengsykkelrittet 2016 [Re: Joar71] #2210482 29/05/2016 18:50
K
knutspeed Offline
Besatt
Besatt
K
Sitat: Joar71
Jeg tror at rittet har gått mer under radaren når det var start på Skullerudstua i stedet for Haraløkka. Kanskje noe å vurdere framover?

Jeg syntes det funka bedre på Skullerudstua. Intimt, kort vei til parkering, bedre løype ved start og målgang, fint område å varme opp på uten å krysse løypa. Det var digg å slippe kaos på første sti. Siste nedkjøring var artig. Doserte svinger nedover på grus var moro! Når gresset har grodd må det bli helt perfekt:)

Side 12 av 14 1 2 10 11 12 13 14

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå