Godt mulig dette har vært diskutert før (ganske sannsynlig faktisk)
Men hva med bjelle/ringeklokke på racern? Har ikke problemet med mye trafikk der det må meldes ankomst, men mulig dere som bor mer bynært kan gi meg et hint i riktig retning? Kom gjerne med innspill ang terrengsykkel også (skogsvei / sti)?
Men hva med bjelle/ringeklokke på racern? Har ikke problemet med mye trafikk der det må meldes ankomst, men mulig dere som bor mer bynært kan gi meg et hint i riktig retning? Kom gjerne med innspill ang terrengsykkel også (skogsvei / sti)?
Jeg kjører bjelle fra Spurcycle på alt jeg har av sykler. Veier 30 gram, aerodynamisk og høres ut som rådhusklokkene. Så stilig at folk ikke skjønner det er en bjelle en gang. Vinn-vinn.
Jeg kjører bjelle fra Spurcycle på alt jeg har av sykler. Veier 30 gram, aerodynamisk og høres ut som rådhusklokkene. Så stilig at folk ikke skjønner det er en bjelle en gang. Vinn-vinn.
Når eg forteller i lunsjen at ringeklokka på sykkelen kostar kr 500. Dvs at resten kom på sånn ca kr 4500... ti prosent av verdien altså!
Har sett denne før, og den er nok den mest stylede klokken jeg har sett. Gjenspeiler seg i pris da
Orker ikke å lese gjennom 75 sider med innlegg. Så jeg spør om det er noen som har stilige sykkelbriller å anbefale som ikke er oakley? og nei, Assos er ikke stilig. sykler nå med oakley radar, og ønsker noe som kler giro synthe hjelmen bedre
Jeg syntes BBB select er veldig fine. Jeg har også radar, og syntes absolutt ikke jeg fikk noe slags oppgradering fra BBB'ene. Nå bytter jeg litt fram og tilbake og de er gode begge to. Det eneste er vel at du kanskje ikke blir like "kul" med BBB, men radar er jo like moteriktig som Louid Vitton vesker;-) Dyrt og "alle" vil ha det.
Jeg syntes Salice har en del kult, modellen 006 er vel "typisk" landevei. Men har aldri prøvd de selv da.
Jeg har brukt Salice 006 i over tre år. Veldig fornøyd med kvaliteten, dugger ikke, bra utvalg av farger og glass. Mine har jeg kjøpt for + - 600 kroner på nettet. En annen tråd om solbriller her på forumet tipset om en nettbutikk innenfor momssonen som solgte 006, uten at jeg nå kommer på hvilken. Jeg synes også de ser tøffe ut + jeg liker tanken på at man kan skrote et par, tre Salicebriller for prisen av noe fra Oakley. Nå er jeg veldig glepphendt også da... Lampre bruker 011 og 012 fra Salice. Diego Ulissi vant sine 2 etapper med Salice i Giroen nå. Andreas
Hva sier stilpolitiet om bruk av arm og beinvarmere om hverandre? Skal begge være tilstede, eller kan man velge én av delene hvis man blir kaldere over eller under setet?
Rule 82
Jeg er ikke født med ski på beina. Jeg er i beste fall født med en sofapute bak nakken!
Hadde Salice 006 tidligere, men nesebroen smuldret opp til slutt. Har fremdeles Brikobriller fra nittitallet hvor den er like fin. Forøvrig likte jeg 006 svært godt, de har den Italia-stuken jeg foretrekker, og de er jo ikke dyre heller nei.
Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland Attaché culturel à Landevei et landevei.no. Moderateur på Landeveisforumet Facebook Twitter: @landevei
Mener det var Ashley Gruber som snek seg til det der. Tatt på Col de Chaussy som man kommer til om man klatrer videre etter Lacets de Montvernier. Mimre.
/ot
Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland Attaché culturel à Landevei et landevei.no. Moderateur på Landeveisforumet Facebook Twitter: @landevei
Sykler du landevei når himmelen er vid åpen treffer du ikke på stilpolitiet, men om du er redd for at stilpolitiet skal se deg fra barristaen hadde jeg i alle fall følt meg ganske trygg i Assos Sturmprinz (om du på død og liv vil ha bukse som holder deg tørr).