Noen flere bilder fra lørdagen: Anders i flott stil Espen Årets OTB pris går til Morten for sitt frontalangrep på Lars Tore Andreas jages ned Hurra løypa av to glade Christianer Arne jages av Erik og Lars Tore Lars Tore med Bo Terje halsende etter seg Bo Terje har Harald og Geir hakk i hæl Harald og Geir i Hurra løypa Espen Morten
Massevis med smileys i 2012 Nyckelbens-Jonny Jonny Kåstad
Her kommer noen bilder fra søndagens sykling: Gaute i wallriden Andreas Gaute prøver enda en gang Cato i wallriden Andreas Svennis liker det bratt Andreas Guttene på veg ned til stistart i Dyrlia
Noen siste bilder fra søndagens sykling: Samling ved demningen Christian G sykler opp ei kneik som tidligere er blitt klassifisert som helt umulig å sykle opp En liten pust i bakken på veg opp til toppen av Junkerfjellet Etterpå syklet vi ned Skummelskogen
Tusen takk til alle som har deltatt og bidratt til at årets BBBall ble en stor succe!
Da er det bare å rydde plass i kalenderen til BBBall 12!
Nydelig Jonny og alle andre med bilder og film. Keep em coming!
Det ble en fottur med familien som restitusjon i går. Opp til Kerservarden. Jaggu dukka det ikke opp en ny, høyst potensiell nedkjøring derfra! Gaute har nevnt den før, men jeg har aldri klart å rive meg bort fra Framsia, for å teste. Viste heller ikke helt hvor den gikk, samt at en taper en del høydemeter. Man taper ikke mange høydemeter, men mye distanse! Det er bratt, sykt bratt og mye stor stein. Må testes, men førsteinntrykket til fots var nesten skremmende. Helvetesbakken er en pusekatt i forhold. Dette er den store ilsinte broren til helvetesbakken
Hvis jeg kjenner igjen rett sti som Christian G sykla opp (innersi'a av Vågøyvannet mot Junkerfjell-veien) må æ bare si æ e imponert!! Har ikke sett det likt å prøve en gang...før nu Flotte bilder.
Flott at noen gidder å sykle med kamera og dokumentere begivenheten. Kudos. Bra filming og bra film var det også. Tror den skal kjøres noen ganger utover den hvite sommeren.
Flott at noen gidder å sykle med kamera og dokumentere begivenheten. Kudos. Bra filming og bra film var det også. Tror den skal kjøres noen ganger utover den hvite sommeren.
Helt uenig,forferdelig film. Enhver film som gir meg lyst til å flytte til Bodø er bare soooooooooooooooooooooooooo terningkast en.
__________________________ Warning,low on ironi,please recharge.
Sier han som erklærte 2011 som filmens år.
Hallo! Jeg vil bli filmet og vil gjerne at alle andre filmer. Filme sjøl....not yet.
Helt uenig,forferdelig film. Enhver film som gir meg lyst til å flytte til Bodø er bare soooooooooooooooooooooooooo terningkast en.
__________________________ Warning,low on ironi,please recharge.
OK. Dere har toppen på tippeligaen. Bødo flash sliter i wankership. Men sykkelstier som overgår mye annet har de. Mangler vel bare en lang og episk høyfjellssti? Det har vel Tromsø?? Vi trønderne er enige om å besøke det beste Norge har å by på sykkelmessig, sålenge det ligger 10 min unna flyplass og nordover:-)
Nei. Den e enda med i vurderinga, vi får se om det blir inspeksjonstur i løpet av sommeren. Men det er vanskelig å rive folk bort fra Bymarka en hel dag, selv om Finnkonakken ser særs spektakulær ut
Jeg skal en tur til Bodø i begynnelsen av juli. Tar med en HT som jeg tenkte å få luftet. Syklet i fjor fra maskinisten, videre på sti på kryss og tvers av grusveien opp til keiservarden og ned til rønvika via turisthytta på lånt sykkel. Var moro, men hadde vært kjekt å få inn variasjon...
Noen tips til turer med varighet 1-2 timer fra byen? Gjerne med GPS-spor...
De eneste bildene jeg tok i Bodø er av et helt annet kaliber og kvalitet enn det som hittil er vist, jeg legger de ut likevel.
De viser begge at det tross alt er noe som får stisyklister til å sette fra seg sykkelen mer eller mindre strukturert. Det ene bildet er fra pizza-sjappa (Mama Rosa?) og det andre er fra hagen til klean (der fikk vi gratis øl).