Problemet er at det ikke vises på bilder og film hvor bratt det egentlig er.
Skjønner, men måtte bare spørre
Mulig dette yter bratta litt rettferd? Foto: Chr. Nerdrum.
Jeg tror jaggu jeg skal prøve denne, jeg også. I morra kan være en fin kveld, skal prøve å komme meg dit ca kl. 20-20.30. Det er selvsagt moro med selskap i cruxebryningsklubben.
prøvde å ringe deg, men du var vel i syforeningen, sucker!! jeg tok skrenten på 11. forsøk håper ingen tror meg, så jeg kan få hele oslo som publikum når dere krever bevis....
prøvde å ringe deg, men du var vel i syforeningen, sucker!! jeg tok skrenten på 11. forsøk håper ingen tror meg, så jeg kan få hele oslo som publikum når dere krever bevis....
Gratulerer! Utrolig tøft.
Det kjedelige nå er jo at alle tror Erik, men jeg vil gjerne se maktdemonstrasjonen igjen
Gratulerer! Utrolig tøft.
Det kjedelige nå er jo at alle tror Erik, men jeg vil gjerne se maktdemonstrasjonen igjen
Neida, det beste er hvis ingen vil se det. Da blir Show-off-Erik utrolig skuffa!
Er det ikke på tide at vi tar en fellestur til PTK, slik at Erik får vist oss hvordan det skal gjøres? Jeg tror det ikke før jeg får se det, og om Erik har klart det alene, så knekker han sikkert under press!
DET er jeg med på! Men for min del er jeg ikke tilbake i byen før nærmere august, så jeg håper det blir lagt til f.eks torsdag 29. eller fredag 30. juli.
SØRFS ØPP!
Insta VIMEO 2023 Forestal Siryon lett eMTB Ibis Ripley AF Ibis Ripmo Ibis Oso
Noen som har gått der nå? Kanskje den er mer tagbar på hardt føre med piggdekk...
Helt ærlig har jeg egentlig ikke tatt den selvom jeg kom opp uten foten i bakken. Den ene gangen holdt jeg i treet i svingen og den andre gangen dro jeg ut til høyre for treet, snudde borti gata og kom derfra og opp siste biten. Men har ikke gitt opp, nye muligheter i år!
Insta VIMEO 2023 Forestal Siryon lett eMTB Ibis Ripley AF Ibis Ripmo Ibis Oso
Lillomarka er dekket av snø. Vi får vente til våren, 2 måneder igjen... Prøvde selv å ta PTK, men var langt unna å klare det. Skulle gjerne sett noen gjøre det. Vi få lage en fellestur. Blir kanskje lettere å komme opp med gruppepress, glade tilrop og kamera tilstede? Flotte videoer, Tallak. Fin inspirasjon, men vi venter på våren.
Friksjon - sykkelbutikk Importør av Saracen, Genesis, Omnium, Cinelli, Rock 'N Roll, Mucky Nutz & Shovel. Got Gimbal?
Re: Lillo-cruxing - PTK til pers - SISTE EPISODE
[Re: Nils_Arne]
#216727309/07/201123:09
Du har ingen idé om hva dette betyr, drit i at du greie det velkommen etter, men jeg har sittet og studert videoen og jeg tror du nå står på draps lista til Solveig. Ringer deg etterpå, dette er viktig som f...
Etter at frekkesporet ble oppdaget, var det jo totalt unødvendig å sprenge vekk fjellet for å komme ned. Jens Fredrik setter utfor 44 sekunder ut i denne videoen: