Heisbasert sykling på Nordfjordeid, Harpefossen
|
Heisbasert sykling på Nordfjordeid, Harpefossen
17/09/2009 11:43
|
jibeddari
OP
Tørr bak øra
|
OP
Tørr bak øra
Gledelig nyhet for folk i Nordfjord-regionen, Harpefossen Skisenter åpner for heisbasert sykling søndag førstkommende. Dette er såvidt jeg vet første gang dette blir prøvd .. Står en liten notis på www.harpefossen.no .. åpner søndag 20. september fra kl 12. Vet lite om hva arbeid som er gjort der, men jeg kommer til å møte opp med åpent sinn og mye positivitet! Håper flere herfra også kan ta turen.
|
|
|
Re: Heisbasert sykling på Nordfjordeid, Harpefossen
[Re: jibeddari]
18/09/2009 05:46
|
jibeddari
OP
Tørr bak øra
|
OP
Tørr bak øra
Åpningen blir desverre utsatt, men fikk mer info på epost: Hei,
- Vi har dessverre måtte utsette åpninga av sykkelparken vår til neste søndag (27. september) pga. at vi mangler en godkjenning fra Veritas i forhold til bruk av heisen med sykler. Uansett er det allerede nå mulig å bruke løypa uten at heisen går. - Parken er laget nede i skileikområdet og er nok av det enkle slaget, og skal kunne brukes av de minste selv om de ikke har heldempede sykler. Tanken er at vi skal få opp interessen med å etablere ei enkel løype som ikke skremmer vannet av nybegynnerne. - Alpingruppa har bestilt 6 heldempede sykler fra Hafjell og disse vil bli leid ut i forbindelse med kjøring i anlegget. Vi venter å få disse i uke 40.
- Når det blir bygd nytt 1.200 meters skitrekk på Furuhågane neste år, er det meninga denne skal kunne transportere syklister. Her blir det mer omfattende løypenett hvis interessen for downhill sykling viser seg å være tilstede. - Fjellheisene vi har fra Harpefossen kan dessverre ikke brukes med sykkel fordi disse ikke har justerbar hastighet og går for raskt for å kunne trekke sykler.
mvh Stein Bjørhovde Harpefossen Skisenter AS
|
|
|
[Re: jibeddari]
18/09/2009 07:28
|
Fenris
Ringrev
|
Ringrev
Supert!! Gledar meg til neste år:) Heisbasert sykling ein kort ferjetur unna er jo ikkje å forakte:)
Nordfjord Grovsyklarlaug
|
|
|
[Re: Fenris]
18/09/2009 09:24
|
Ripen
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Kanon! Håper de får det til, har tenkt det mange ganger at Harpen har et veldig godt egnet terreng til heisbasert sykling. Jeg kommer i alle fall til å ta turen dit når jeg ferierer hjemme i fjorden dersom de kommer igang og får bygget løyper. Alle som skal til Harpen og sykle må ta med seg potensielle nedoversyklister dit og frelse dem.
Roy
Ibis Cycles Norge / Forestal Bikes Norge / Production Privée / Outbound Lighting / Probike AS
|
|
|
[Re: Ripen]
18/09/2009 11:08
|
Fenris
Ringrev
|
Ringrev
Hmmmmm.... lurer på om eg skal ta meg ein telefon til MR. bjørhovde:)... Ein skikkeleg rask sti ned frå toppen med håndgravde doseringar og vanskelege parti med "chickenruns" burde jo gå an å få til??... Utformiljøet på Sandane er jo tross alt eit av landets største i forhold til innbyggjartalet:) 6 men and counting;) Lenge sidan eg har vore på harpen.. og aldri på sommaren. Fins det sauetråkk der som ein kan bygge utifrå??
Nordfjord Grovsyklarlaug
|
|
|
18/09/2009 11:44
|
Fenris
Ringrev
|
Ringrev
Eit lite poeng... Å lage utfordrande løyper i skog/lyng med små doseringar, veit eg ut i frå eigen erfaring er "enkelt". (misforstå meg rett)...:)... Spesielt dersom terrenget er bratt, slik at ein ikkje treng å tenke på flyt/komme seg over "kjedelige" parti. Det som eg derimot har null peiling på, og ser for meg kan verte vanskeleg.. er å lage løyper som fenger "gud og kvarmann". Har forstått det slik at dei fleste etterlyser fartsfyllte og strigla jordløyper med snille, men stooore hopp og store doseringar. Og ved bygging av slike løyper, ser eg for meg at det ikkje er nok å stille på 4-5 mann med grafse, spade og spett og albogefett.. (gravemaskin/masse jord/radiusar/vinklar/rett helling for flyt/samt DRENERING:) Og slike løyper er vel eit "must" for å få nok syklistar til å komme??.. Håpar dei tar den "heilt ut"..:) steike så artig det hadde blitt:)
Nordfjord Grovsyklarlaug
|
|
|
18/09/2009 11:54
|
Ripen
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Tror de med fordel kan se på Hafjell og løypene der om de har tenkt å få til løyper som fenger, raske løyper med flyt og fart ser ut til å være det folk flest vil ha.
Jeg tror også det skal være gode muligheter til å lage løyper for alle der, fra grønn DH-løype til dobbelt svart freeride-løype.
6 på Sandane, og hvor mange ellers i Nordfjord? Tallet vil nok øke dramatisk med en liten avisartikkel og gjerne en liten filmsnutt på nettet. Heisbasert sykling er inne.
Roy
Ibis Cycles Norge / Forestal Bikes Norge / Production Privée / Outbound Lighting / Probike AS
|
|
|
[Re: Ripen]
18/09/2009 12:18
|
Fenris
Ringrev
|
Ringrev
Jepp.. Har tilbrakt store delar av sommaren (og ein del i åra som har gått) på hafjell. Og det er vel stort sett der eg har fått forståing av omfanget på slike prosjekt. Men ei løype ala "flytløypa" i Vangslia, eller "dessert" i Hafjell (men i lenger format) kan nok være gjennomførbart. Dersom ein lagar overkommelege hopp, og "smuuude" doseringar, kan ei slik løype bli ein vinnar for ferskingar.. Samt likevel fengande for "dei flinke" pga. at terrenget, (slik eg kan hugse), har god helling. Med ei slik løype, i tillegg til ei håndbygd, lang utforløype ala topp-partiet på NM løypa på oppdal, etterfulgt av halv-vanskelig skogsparti, så er ihvertfall vi ihvertfall langt på vei for å skape både racing og entusiastmiljø i regionen som rett og slett er skapt for denne sporten:)
6 på Sandane er medrekna ein frå Lote på norfjordeid som stort sett syklar på Sandane. (ingen av oss er fastbuande men flesteparten blir nok buande i området i løpet av nokre år). I tillegg har vi ein kar som bur i Sogndal, men som opprinneleg kjem herifrå.. Pluss ein kar som har kjøpt tung stisykkel, og er "på gli":) Og på Norfjordeid har vi trådstartaren sjølv:) Samt ein kompis (Halvard Avdem) i stryn, med eit knippe karar der. Volda har og eit visst miljø har eg forstått.
Eg og sykkelgjengen min har hatt fått god merksemd i lokalavisa, samt regionsavisa Firda i sommar.. (pga topptursykling og utforløypene bakom huset mitt) Og dette har ført til mange henvendelsar frå nysgjerrige ungdomar i alle aldrar som ser for seg at dette kan være noko for dei.
Hehe.. merkar eg får meir og meir "trua" no;)
Redigert av Fenris; 18/09/2009 12:19.
Nordfjord Grovsyklarlaug
|
|
|
|
|