Skal selge sykkelen min i deler, etter at jeg har oppgradert til en hard rocx helium ovrep.
Porto kommer i tillegg til de nedenfornevnte prisene. Sender i hele Norge. Kom med bud, prisene kan sikkert diskuteres noe…
Kan evt selges samlet for 6000,- og da inkluderer jeg et diskhjulsett, som jeg egentlig hadde tenkt å beholde. XT nav, Sun XC felg, håndbygget av chainreaction.co.uk
Hardtailramme – Rockmachine Landslide xc racing series 21’, 7005 alu. Selges kr 1000,- inkl styrelager av merket Hardware. Noen riper her og der, pent brukt i to år. Vet ikke vekta, men tipper rundt 1700-1800 gram. Ingen lettvekter med andre ord, men svært solid.
Dempegaffel – Marccochi Bomber 80, millimeter vandring. Oljedempet. Ikke lock-out. Brukt i to år. Selges for kr 700,-
SPD-pedaler – Shimano m-520 inkl ubrukte cleats. Pedaler brukt 1 år. Litt ripete, men fungerer perfekt. Selges kr 300,-
Bars – Ritchey WCS, silver. 1 år gamle. Selges kr 200,-
Kombinerte gir/bremsehendler – Shimano Deore. To år gamle. Nesten ikke en ripe på disse, tilnærmet perfekt stand. Selges kr 350,-
Mekaniske skivebremser – Shimano Deore. Foran og bak. Det som følger med er skiver (for feste på 6-punkt nav eller hva det nå heter), kabler og kalipere og bremseklosser med mye belegg igjen på (brukt noen måneder i en periode jeg sykla lite) Selges samlet kr 400,-
Sete – Full Speed Ahead, FSA. K-150. 1 år gammelt. Veldig god stand. Selges kr 300,-
Kjede – SRAM hollowpin, brukt kun i mai måned. God stand. Selges kr 200,-
Gir foran – Shimano Deore. To år gammelt. Fungerer som nytt. Kan sende med gikabel. Selges kr 200,-
Gir bak – Shimano XT. To år gammelt. Trenger litt justeringer, men skal funke ok. Litt ripete. Sender med girkabel. Selges kr 200,-
Kranklager Race Face Evolve 68 miliimeter. Brukt 1 år, ikke antydning til slark. Fungerer perfekt. Selges kr 100,-
Styre – Easton EC70. Karbon. 125 gram. Fremstår som nytt. Halvt år gammelt. Selges kr 300,-
Setepinne – Ritchey WCS 27,2 millimeter. 350 millimeter lang. 238 gram. 1 og et halvt år gammelt. Bra stand, noen riper helt nederst mot ramma, ellers ingenting. Selges kr 300,-
Stem – Ritchey WCS. Sort. 120 millimeter. 3-4 år gammelt, men bra stand. Selges kr 150,-
Stem – Hardware. Sort. Alu. Noen riper. To år gammelt. 120 millimeter. Selges kr 100,-
Krank – Race Face Prodigy. Ca 8-9 måneder gammelt. Lite brukt. I tilnærmet perfekt stand. Noen småriper. Selges kr 500,-
Dekk – Hutchinson Python Gold 2.0. Brukt en halv sesong, masse mønster igjen. Selges samlet to stk for 200,-
Svar her, mail eller send PM. Sykkelen er i Aurskog.
Mvh
Bent Ulseth
betulh02@student.umu.se