Hadde en 3timers i Volhaugen idag. VÅTT. Trodde det var litt frost, men nei da. Tungt, gjørmete og vått altså. Jeg holder meg unna til det tørker opp. Dvs frosten kommer.
Dropper imorra. Enig i vurderinga di. Selv på Trones var det forbausende ekkelt i forigårskveld. Tåkedråper la seg overalt på blader,stein,røtter,dekk, etc.....Nå blir det å vente på frost. Skal teste et smalere styre uten så hasardiøs innsving imorra!
Livet er ingen lek, men det er lov å leke i livet.
Du er på førstesida på terrengsykkel.no, Erik!! Ser Harald sendte inn forslag. (Sendte mail til forum adm. om nedkjøringa jeg også for noen uker siden...!!)) Vel fortjent førstesideoppslag!!
Livet er ingen lek, men det er lov å leke i livet.
Det ble en liten sykkeltur i Volhaugen i dag Jeg tok turen oppi Leklemsområdet Det er ikke så mye snø der oppe,stiene inne i skogen er stort sett fri for snø Det er litt smalt spor enkelte steder,men absolutt sykkelbart
Chuckern/The One er 90% snøfri Det er noen rotvelt i kanten av hogstfeltet,så original Chuckern er stengt der Det er uansett litt for mye snø der det er åpent,så denne stien ville det vært vanskelig å sykle uansett
Noen bilder: Det er veldig glatt og isete opp til første grinda To rotvelt sperrer stien her Chicken runet på The One er også sperret av et annet rotvelt ca 20 meter herfra Fine sykkelforhold i Chuckern Ikke mye snø her nei! Matpause i toppen av Chuckern Utsikt fra grinda ovenfor hogstfeltet
Takk for turen 5-Spot!
Massevis med smileys i 2012 Nyckelbens-Jonny Jonny Kåstad
Jeg utforsket bare Chuckern og GK fra Leklemsvegen frem til Chuckern/The One Stiene er fint sykkelbare der det er tett mellom trærne,åpne parti har for mye snø (ca 10 cm med hard skorpe) Leklemsvegen er vanskelig å sykle fra der bekken har gravd av vegen
Så mye peiling har jeg ikke...
Men Chuckern/The One er jo artige stier det da!
Årets siste sjanse for sykkeltur i Volhaugen er det nok ganske sikkert ja
Noen bilder fra dagens sykkeltur i Volhaugen: Sommerdekk på blankisen Erik på Homopumpestia Christian i Chuckern Erik i Chuckern Undertegnede ved grinda i Chuckern Christian i utgangen på et lite stiprosjekt med arbeidstittel Nilsen
Fin tur med til tider nydelige lysforhold. Takk for turen. Her er et par bilder. Først ut er to vakre menn i matchende hjelmer. Deretter en masse trær.
Nå er ihvertfall Chuckern klar for sykling oppi Volhaugen det ligger en liten snøhaug oppe ved øvre saltstein,og litt snø ved siden av stien ved nedre saltstein Ellers så er det bart og overraskende tørt og fint
Chuckern er grovrydda ned til vedplassen Ved hogstfeltet måtte jeg legge om stien litt grunnet mange store vindfall Denne omlegginga var delvis vellykket...
Så Volhaugen er i rute og vel så det for sommerens sykling!
Noen som skal i chuckern idag? Har kjøpt ny DH sykkel som jeg gjerne skulle testet, men er ikke kjent i Volhaugen. Ut fra bilder og film på denne tråden ser det veldig morro ut
Ble så jeg tok en tur idag, løypa var helt konge! Fulgte noen ferske sykkelspor så tror jeg traff bra på chuckern. Tok av på sporet som svinger ned før grinda før hogstfeltet, fortsatte ned forbi andre å tredje grind, hoppet over ett gjerde og endte opp ved vannhuset der jeg hadde parkert bilen. Sinnsykt morro!