nice. Synd med tåken, men morsomt å se stiene igjen. Vi gikk vel litt full sirker på den videoen, dvs begynte og sluttet på rugga eller hva nå den steinen het. Gleder meg til neste gang allerede. Hadde og forøvrig et skikkelig "#¤"#¤#¤%-øyeblikk ved 4:30 ;O)
jeg får vel publisere mine nydelige bilder snart ;O) hehe, er noen meget bra av herr thorst der. hehe
bilder kommer plutselig.
og jes, !"#¤%&-øyeblikket mitt skyldtes ikke at jeg ble kjørt forbi, det er jeg som står der 30 sec tidligere for å gi de før meg litt rom som jeg og gjorde før jeg satte snuten nedover.
og jes, hva var det vi hørte på i hytten av musikk den første kvelden (herr and/thorst)?
og til neste år, kan vi kjøre en dh-helg på sunnmøre og? Det var vel strengt tatt ingen av de stiene vi kjørte som krevde det, men okkesom... Jeg har venner fra rundtomkring i verden som har lyst å komme ;O)
og igjen, takk for fantastisk vertskap. Denne helgen var rett og slett fantastisk om noe slitsom til tider. Myyye sykling - dog det er tross alt slik vi liker det
så enda en gang, takk og på gjensyn. Dere er herved og har alltid vært invitert tilbake til by du plask, men kremstiene er litt lengre fra hverandre og med flere hike-a-bike-metre enn der oppe, men med en liten godsak for de nedoverrettede til sommeren om alt går som det skal - eller ganger to egentlig (dog det krever litt dugnad på den andre)