Hadde en fin tur med pulje 1, og kunne heller ikke der se noe velt. Generelt fin kjøring i feltet, lite cowboyer å se.
Deler ikke den oppfatningen, det var nesten alltid folk i motadgående kjørebane frem til Solbergfoss. Generelt skulle mange bakover på død og liv bevare farten inn i bakkene og la seg i full bredde. 2 grupper på 3 hver fra Rye og Hasle-Løren skulle også ofte kjøre seg tilbake i front hver gang de datt av i kneikene, oftest i motadgående kjørebane.
Det farligste var noen enkeltryttere som lå i motadgående i blind, krapp venstresving nedover, feltet hadde ca. 50, det hadde blitt panikk om en bil kom i 60+ rundt svingen.
Jeg ble for øvrig også kjørt inn i bakfra på flate uten bremsing, det var på hengende håret at ikke begge veltet.
Det kom vel an på hvor du satt i feltet, men i mine øyne bør de dele opp puljene i ca.50 per, slik som i Tyrifjorden Rundt. Over halve feltet blir uansett fliset av i Solbergfoss og har ikke noe i den raskeste pulja å gjøre (meg selv inkludert).
Har tatt "klassereisen" fra pulje 3 til 1 de 3 årene jeg har vært med, og synes det er mye hasardiøs kjøring i alle (T.O.: har til gode å velte på landevei, men har mistet telling på hvor mange velt jeg har vært rett bak).