Store horn gitt! EPS-gir. Merket Campy Tech Lab foreløpig, slik EPS først var det, altså prototyper. Interressant med G3-eikemønster til skiver. Må bety svært stive nav. Er det Magura eller Formula de har utviklet dette sammen med? Rotorene ser veldig Magura ut for mine utrente øyne.
Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland Attaché culturel à Landevei et landevei.no. Moderateur på Landeveisforumet Facebook Twitter: @landevei
For meg er det Campa som gjelder på landeveien, men når neste gruppe med skiver skal kjøpes inn blir det nok Shimano. Hvis det er formula som har laget (eller hjulpet til) med bremsene er jeg litt småskeptisk... Må i såfall la noen andre ta langstidsreview først ;-)
kult at campa kommer med skiver, men synes de ligner fælt på sram sine ultrastygge horn. Svære beist, enda disse er elektro-hydrauliske. Får håpe de er hule innvendig og ikke blir dobbelt så store når det forhåpentligvis kommer mekanisk giring
Re: Campa hydrauliske skivebremser er live
[Re: ket]
#209653816/03/201608:32
kult at campa kommer med skiver, men synes de ligner fælt på sram sine ultrastygge horn. Svære beist, enda disse er elektro-hydrauliske. Får håpe de er hule innvendig og ikke blir dobbelt så store når det forhåpentligvis kommer mekanisk giring
Var ikke akkurat Super Record-finish på de kaliperene. De minnet mest om Maguras eller Tektros rimeligste terrengbremser.
De får meg til å tenke på det første EPS-batteriet. Det var en forsøksvis pyntet klump. Jeg prøver å finne en slags parallell til Revolution11-kranken og bakgiret, men synes ikke det treffer nei.
If Vicenza had already released a disc brake, and SRAM had not, would anyone have waited with bated breath for news from Chicago? Hardly. Campagnolo simply matters more than its competitors.