Syklet forbi to stykker på racer i dag hvorav førstemann hadde vanlig t-shirt med bib-selen utenpå og kompisen hadde på ryggsekk - ikke drikkesekk eller dagstursekk men diger ryggsekk. Husker ikke så mye av de neste 4 milene. Tror jeg gråt en del. Drikker belgisk øl nå, ser på Giroen på TV og prøver å komme til hektene.
Syklet forbi to stykker på racer i dag hvorav førstemann hadde vanlig t-shirt med bib-selen utenpå og kompisen hadde på ryggsekk - ikke drikkesekk eller dagstursekk men diger ryggsekk. Husker ikke så mye av de neste 4 milene. Tror jeg gråt en del. Drikker belgisk øl nå, ser på Giroen på TV og prøver å komme til hektene.
Jeg drikker bare av å høre på hva du sier. All sympati herfra og håper dette kan glemmes uten å bruke klorin eller kirurgisk verktøy fra 1543. eller noen av disse
"If you are going to die! make sure its in the front of the peloton!" Raphael Geminiani to Jacques Anquetil
If your not sleeping you should be eating.If your not eating you should be cycling
Du får messe passe regler fra Velominati med monoton stemme mens du får massasjen din etterpå.
Jeg brøt en rekke regler idag.. Hårete legger, to 750ml flasker, mtb hjelm uten skygge, noen harry RayBan kopi briller, ikke kappet styrerør.. Huff, er sikkert mer også..
Jeg vil spørre dere om noe stilrelatert.
Jeg handlet denne av Pblind og vil gjøre den litt stiligere. Har noen 50mm Hed hjul uten logoer. Vil da kjøpe Vittoria tubular dekk med lyse dekksider. Vil så handle sete ala Brooks og skinn styretape i naturlig skinn farve.
Hva tenker dere om dette stilmessig? Regel#8 sier at dette skal gå bra?
Det er det lyseste skinnet Hva tror dere om "Vintage" farven eller Natural? Det må gå overens med Vittoria Corsa SC dekk og eventuelt Ritchey Classic Sølv.
Hjul som matcher sammen med blanke Classic komponenter hadde jo vært prikken over i'en! Type Campagnolo Shamal.. Men herreminhatt. Orker ikke å bruke SÅ mye penger på hojen! Den er jo supergod allerede
Mye kan diskuteres i landeveisykling, men hvis en ser på tråd med mest innlegg er det viktigste stil! Slik skal det vel også være. Har et spørsmål til stilpolitiet. Er det innafor å kjøre med matchende tøy til sykkelen? Merket altså. Har ikke BMC sykkel da det ville vært et solid lovbrudd. Kjører Vipera og de leverer også kvalitetstøy. Det må da være godt innafor, eller toucher en borti et slags wannabe team greie? Jeg synes det ville vært kult om alt var i stil.
Er det innafor å kjøre med matchende tøy til sykkelen? Merket altså. Har ikke BMC sykkel da det ville vært et solid lovbrudd. Kjører Vipera og de leverer også kvalitetstøy. Det må da være godt innafor, eller toucher en borti et slags wannabe team greie? Jeg synes det ville vært kult om alt var i stil.
Så lenge du sitter på en sykkel av et gitt merke og du bruker sykkeltøy av samme merke som sykkelen er det slik jeg ser det helt innafor. Det er klart at det kan bli litt vanskelig når merket også heter BMC, men det er vel unntaket?
- Ikke direkte fjærlett, men utpreget treg.... 2012 On-One Scandal 29", 2013 Genesis Equilibrium 20 m/Athena 11s, 2015 Fuji Tread 1.0 LE, 1984 Nishiki International http://instagram.com/esp1e/
Å ikke kunne sykle i den drakten til det laget du er supporter for, blir vel som om fotballspillere ikke kunne spille på løkka iført den drakt til det laget de liker best.... Man man spiller selvsagt ikke kamp med den drakten, ei heller deltar man i ritt med Sky-trøya...
Å ikke kunne sykle i den drakten til det laget du er supporter for, blir vel som om fotballspillere ikke kunne spille på løkka iført den drakt til det laget de liker best.... Man man spiller selvsagt ikke kamp med den drakten, ei heller deltar man i ritt med Sky-trøya...
Hva har ballspill med dette å gjøre?
Edit: Hei, jeg skrev f o t b a l l, og så ble det automatisk forandret til ballspill. Morsomt. Prøver igjen: ballspill ballspill ballspill. hahaha.
Hva har ballspill med dette å gjøre?
Edit: Hei, jeg skrev f o t b a l l, og så ble det automatisk forandret til ballspill. Morsomt. Prøver igjen: ballspill ballspill ballspill. hahaha.
Draktbruken er felles mellom sykkel supporter og ballspill supportere.....
Hvor på "godkjent-skalaen" legger disse Strava Gran Fondo trøyene seg? Kan man ikle seg denne med stolthet(den er jo tross alt fortjent!?) når man ruller rundt på de norske landeveier?
Hvor på "godkjent-skalaen" legger disse Strava Gran Fondo trøyene seg? Kan man ikle seg denne med stolthet(den er jo tross alt fortjent!?) når man ruller rundt på de norske landeveier?
Den er sikkert godkjent av de fleste som vet hva den innebærer. De som ikke vet hva Strava Gran Fondo er tenker ikke noe over det. De eneste som ikke umiddelbart godkjenner den er oss gamle stravagrinebitere som synes disse "utfordringene" har blitt alt for enkle, tilfeldigvis (not) samtidig som de har begynt med "kjøp din egen fullføringspris". For oss så lukter en Gran Fondo-trøye av at du er lurt av Stravas markedsføringsavdeling.
. For oss så lukter en Gran Fondo-trøye av at du er lurt av Stravas markedsføringsavdeling.
Du glemmer at du er en rask mann som har syklet mye.
Noen melder seg sikkert på Gran Fondo mer som et statement - se, jeg har tatt den - men de tar den mange ganger i løpet av en måned. Andre igjen, ser dette som et uoppnåelig mål, men de prøver og vinner! De som kjøper seg en slik trøye, tipper jeg hører til de sistnevnte, og for de så er dette en seier.