Urgh, den Cannondale'n så giftig ut ! Overhissig styreoppsett og italienske godsaker. Ser ikke ut som formålet er rolig daffing på søndagstur med de slappeste kompisene :-)
Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro
Hva slags styre er det på denne Cannondalen? Det ser ut som noe jeg kunne tenke meg, men jeg kan love at drop`et på min sykkel kommer til å være betraktelig mindre!
Det er faktisk et Cannondale styre, tror det kom på en spesialversjon av Supersix for et par år siden, jeg fikk byttet det mot det styret som fulgte med sykkelen min. Er ganske sikker på at det er identisk med Deda Shallow sin form.
Hva slags styre er det på denne Cannondalen? Det ser ut som noe jeg kunne tenke meg, men jeg kan love at drop`et på min sykkel kommer til å være betraktelig mindre!
Fin sykkel!
Det er vel ganske likt det Deda Shallow styret du kjøpte fra meg for noen år siden :-)
Styret ser ut som et tradisjonelt grunt "italiensk" styre, i motsetning til de dype "belgiske". Og så finnes det styrer som 3T Rotundo som er imellom de to.
Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland Attaché culturel à Landevei et landevei.no. Moderateur på Landeveisforumet Facebook Twitter: @landevei
Fin sykkel!
Det er vel ganske likt det Deda Shallow styret du kjøpte fra meg for noen år siden :-)
Ja, og det styret står på "Det Grønne Lynet" og jeg er såpass godt fornøyd med det at jeg trenger noe tilsvarende til "Den Flygende Hollender" i stedet for det helt krisepregede anatomiske tullet jeg har stående nå.
Jeg kjøpte hjulene brukt med Conti dekkene på så jeg har tenkt å slite litt på de nå på våren, men det skal definitivt limes på noe litt finere til sommeren. Første tanken var Veloflex Roubaix 25mm, men kanskje jeg skal prøve meg på FMB. Har du erfaring med begge?
Begge dekkene er veldig bra. Har dog hatt best erfaring med veloflex roubaix igrunn. FMB dekkene har av en eller annen grunn hatt en tendens til å deformere seg over tid. bortsett fra det er de helt rå.
Årets kosesykkel: Bianchi Intenso 2015 med Shimano C24. Bortsett fra bremsene og krank er sykkelen så bra som jeg vil ha den. Karbonstyre og matchende stem hadde jeg liggende. Sete som passer meg leter jeg enda etter.
Håkon. Insta-Håkon 2012 Ibis Mojo HD 2012 9:Zero:7