Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 12 av 18 1 2 10 11 12 13 14 17 18

Løpe trapper i Vikersund, er det åpent?

Re: Løpe trapper i Vikersund, er det åpent? [Re: Raskall] #2079592 14/04/2016 14:35
G
GeirK Offline
More than words
More than words
G
Sitat: Raskall
Nå har jeg hatt en fantastisk stitur. Anbefales.

Det hadde jeg også tidligere i dag. Jeg kunne til og med bestemme hvor stien skulle gå.

"The more false we destroy, the more room there will be for the true."
- Robert Green Ingersoll
Re: Løpe trapper i Vikersund, er det åpent? [Re: GeirK] #2079610 14/04/2016 16:00
EHAa Offline
Ivrig
Ivrig
Sitat: GeirK
Sitat: sveinaa

GeirK mangler noen sosiale antenner som gjør at han kommer til kort i mellommenneskelig interaksjon noen ganger (Dette er min mening, og GeirK må gjerne være uenig.)

Det er jeg ikke uenig i. Jeg opplever at jeg er skrudd sammen veldig forskjellig fra mange andre, og det er noen ganger utrolig vanskelig for meg å sette meg inn i hvordan andre folk tenker. "Gjør mot andre som du ønsker de skal gjøre mot meg" kan jeg bare drite i. Da skjærer det seg ofte - som her.

Og takk skal du ha for det, Geir! Du er totalt forskjellig fra meg, og det har jeg lært mye av. En gang rettet jeg et personangrep mot deg, men det beklaget jeg etterpå. I ettertid har jeg hatt gleden av å sykle med deg, og fikk da bekreftet at du er en topp fyr.

Og Raskall: Du er også så langt fra meg selv som det er mulig å komme, tror jeg. Det er sikkert derfor jeg har fulgt trådene dine med beundring og interesse.

I det hele tatt synes jeg det er topp at vi er forskjellige, tenk hvor kjedelig det hadde blitt hvis Geir pliktskyldig la til en smiley overalt, og Raskall sluttet å være en person som gir alt av seg selv, mest på godt men også på "vondt".

Hilsen en som liker å omgås personer som er forskjellige fra meg selv..

Re: Løpe trapper i Vikersund, er det åpent? [Re: Raskall] #2079611 14/04/2016 16:06
KlabbOgBabb Offline
Entusiast
Entusiast
Såeeeee.... Kan man løpe i trappene der?

Treig oppover, feig nedover.
Re: Løpe trapper i Vikersund, er det åpent? [Re: KlabbOgBabb] #2079614 14/04/2016 16:35
knut77 Offline
Besatt
Besatt
Vet ikke. Jeg prøvde å google det, men fant bare en alt for lang diskusjon på en terrengsykkelside!#$

ICON_SMILE

Re: Løpe trapper i Vikersund, er det åpent? [Re: EgilS] #2079661 14/04/2016 19:22
Tange Offline
Flittig Bie
Flittig Bie
Sitat: EgilS
Hvorfor sendte du ikke en epost til den som satt med fasiten (Vikersundbakken)?

Sikkert av samme grunn som at jeg legger spørsmål her inne som jeg sikkert kunne fått svar på andre steder; det er enkelt og greit, og du vet at det finnes masse kunnskap her.

Det meste man spør om her inne kunne man nok fått svar på andre steder; Shimano, Sram, DT Swiss, ... har sikkert noen bra fungerende kundesenter som kan svare på sykkelrelaterte ting, men man kan jo fint bruke forumet også.

Ja, men det er ikke åpningstider som du da spør om. Li'som ikke mye kunnskap involvert i åpningstider

Og ja, filler'n det tenkte jeg ikke på da jeg lette etter åpnngstidene til den lokale bygger'n. Ringer du riktig ansatt så åpner de i helgene for å selge deg en pakke med spiker. Det har de faktisk gjort på 1. juledag.
Ingen vits å google noe i det hele tatt, bedre å spørre på TS uansett.

Og nei, selv om jeg vet hvem jeg skal ringe så vil jeg aldri finne på å ringe ham for å få kjøpt en pakke med spiker på langfredag.

Re: Løpe trapper i Vikersund, er det åpent? [Re: sveinaa] #2079662 14/04/2016 19:24
Tange Offline
Flittig Bie
Flittig Bie
Sitat: Raskall

Egentlig ikke. Jeg begynner derimot å tro mer og mer at du ikke hadde sjekket på nettsiden deres i det hele tatt da forumet var det mest naturlige stede for deg å søke etter info først.

Helt korrekt.

Og da er det faktisk helt uforståelig at du blir krenket av GeirK sitt innlegg. Står ved min påstand om at du ikke ville blitt krenket om meldingen kom fra alle andre enn GeirK...

Ingen som snubler over google-rådet her.

http://terrengsykkel.no/ubb/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=2072784#Post2072784

Og det finnes antageligvis hundrevis av lignende på TS.

Re: Løpe trapper i Vikersund, er det åpent? [Re: fredriks] #2079669 14/04/2016 19:42
Tange Offline
Flittig Bie
Flittig Bie
Sitat: fredriks
ikke forsøker å lese og tolke mellom linjene (GeirK skriver sort/hvit og det skal være umulig å misforstå.).

Möjligt att han skriver sort/hvit men jag tycker väl snarare att han ofta skriver för lite för att det blir tydligt vad han faktiskt vill fram till.

Jag tycker att det är naivt att tro att alla ska tolka korta inlägg utan att ta i betraktning sammanhanget överhuvudtaget. Det blir ju inte enklare för de som läser när ett spörsmål om kilder till en vaccin motståndare eller syklist motståndare ofta är ett retoriskt spörsmål för att sätta ditt någon medans samma spörsmål om kilder i andra sammanhang ska anses som helt neutrala spörsmål för att få mer kunskap.

Om folk ofta missupfattar vad man skriver så bör man kanske försöka skriva tydligare?

Eller så bør man bare (prøve å) lese det som står der.

Hvis jeg sier:

"Bilen er rød", er det garantert folk som trur at jeg ikke liker røde biler, at jeg liker røde biler, at bilen ikke er spesielt rød (i fargen), men at det er en bil som passer politikken til AP, at bilen står i brand, at bilen egentlig ikke er rød og at jeg prøver å lure dem til å tru at den er rød osv.

Merkelig nok ser det av og til ut som om det er sabla mange som ikke skjønner at fargen på bilen er rød.

Re: Løpe trapper i Vikersund, er det åpent? [Re: Tange] #2079671 14/04/2016 19:48
F
fredriks Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
F
Det var inte ett väldigt bra exempel du tog upp där. Jag tvivlar på att det är så många som har problem att förstå "bilen är röd". Har du något bättre svar?

Re: Løpe trapper i Vikersund, er det åpent? [Re: fredriks] #2079681 14/04/2016 20:07
A
anonym22 Offline
Anonym22
Anonym22
A
Jeg synes tvertimot det var et meget bra eksempel.

Re: Løpe trapper i Vikersund, er det åpent? [Re: Tange] #2079683 14/04/2016 20:11
EgilS Offline
More than words
More than words
Sitat: Tange
Eller så bør man bare (prøve å) lese det som står der.

Hvis jeg sier:

"Bilen er rød", er det garantert folk som trur at jeg ikke liker røde biler, at jeg liker røde biler, at bilen ikke er spesielt rød (i fargen), men at det er en bil som passer politikken til AP, at bilen står i brand, at bilen egentlig ikke er rød og at jeg prøver å lure dem til å tru at den er rød osv.

Merkelig nok ser det av og til ut som om det er sabla mange som ikke skjønner at fargen på bilen er rød.

Jeg er usikker på om dette var et bra eksempel, men i og med at jeg uten problemer skjønner hva du mener ser jeg ikke noe poeng i å kverulere noe rundt det. ICON_SMILE

Re: Løpe trapper i Vikersund, er det åpent? [Re: fredriks] #2079692 14/04/2016 20:50
Tange Offline
Flittig Bie
Flittig Bie
Det var inte ett väldigt bra exempel du tog upp där. Jag tvivlar på att det är så många som har problem att förstå "bilen är röd". Har du något bättre svar?

Man bør bare lese det som står der.

Re: Løpe trapper i Vikersund, er det åpent? [Re: Tange] #2079735 15/04/2016 05:09
Lurifax Offline
Besatt
Besatt

Det gjelder vel andre veien også? Spesielt når man er opptatt av å be andre om å lese hva det står skrevet når en selv har skrevet ting.

Hva missforstod Geirk og tolket dette spørsmålet som?
"Noen som vet om det er åpent for allmennheten der nå?"

Det kunne jeg tenke meg å få et svar på.

Hvor mange andre missforstod spørsmålet -det er rett frem lesning for min del, ganske så likt ditt eget eksempel uttrykk om at bilen er rød.

Man kan godt pakke inn ting, men det blir etter min mening tøvete å si at en som er veldig opptatt av "les teksten klart og tydelig" ikke klarte å forstå det enkle spørsmålet Raskall stilte.

Re: Løpe trapper i Vikersund, er det åpent? [Re: Lurifax] #2079765 15/04/2016 06:32
G
GeirK Offline
More than words
More than words
G
For en stund siden var det en barista her på forumet som sa at Nespressokaffe smakte vondt. Jeg skrev at det hadde vært inteteressant å høre hva meningen hadde vært dersom han IKKE visste at det var Nespresso han drakk. Han trodde umiddelbart at jeg mente at han var ute av stand til å smake forskjell på barista-espresso og Nespresso-espresso, og selv etter flere sider på å forklare at det ikke var det jeg mente og ikke det jeg sa, gikk det ikke inn.

Sånn oppførsel er utrolig slitsom.

- Robert Green Ingersoll
Re: Løpe trapper i Vikersund, er det åpent? [Re: GeirK] #2079772 15/04/2016 06:45
A
anonym22 Offline
Anonym22
Anonym22
A
Hehe, det ble sikkert en slitsom diskusjon. Og det hadde jo vært fint om ev. misforståelse kunne blitt oppklart i løpet av et par sider ICON_WINK.

Men jeg synes det ligger ganske implisitt i en ytring om "at det hadde vært inteteressant å høre hva meningen hadde vært dersom han IKKE visste at det var Nespresso han drakk", at du mente han kanskje ikke ville være like negativ, da. Kanskje ikke helt det samme som å ikke smake forskjell på Nespresso- og baristakaffe, men allikevel sier du jo at han kanskje blir lurt av placeboeffekten (og det tenner jo som kjent folk).

Ja, jeg ser at du kun skrev at du var interessert i meningens hans da, som du kanskje også tenkte kunne være den samme, men jeg tror de fleste vil legge litt mer mening i den setningen.

Re: Løpe trapper i Vikersund, er det åpent? [Re: anonym22] #2079781 15/04/2016 06:53
G
GeirK Offline
More than words
More than words
G
Ja - jeg impliserte at smaksopplevelsen hans har en komponent av forventningsbias i seg. Men dette er fakta som ingen av oss kan fornekte. Dersom man blir sint på virkeligheten fordi den ikker er slik man vil den skal være, kan jeg ikke skjønne annet enn at man har et gedigent problem.

- Robert Green Ingersoll
Re: Løpe trapper i Vikersund, er det åpent? [Re: Lurifax] #2079784 15/04/2016 06:58
Tange Offline
Flittig Bie
Flittig Bie
Sitat: Lurifax

Det gjelder vel andre veien også? Spesielt når man er opptatt av å be andre om å lese hva det står skrevet når en selv har skrevet ting.

Hva missforstod Geirk og tolket dette spørsmålet som?
"Noen som vet om det er åpent for allmennheten der nå?"

Det kunne jeg tenke meg å få et svar på.

Laaaaaaaangt svar.

Hva er åpningstidene til Bygger'n i Påsken?

Noen som vet?

Ja, jeg TRUR de er oppe til kl. 15. Men noen som VET, ja de som driver Bygger'n.

Hva koster det å skifte dekk på Mekken på Kløfta?

Noen som vet?

Jeg TRUR jeg betalte 400,- der i fjor. Men noen som VET, ja de som driver Mekken.

Jeg trenger bremseklosser til mine skivebremser (XTR)

Noen som vet om de har dem på B&B (?)?

Jeg kjøpte noen klosser der for et par uker siden. Men noen som VET, ja de på B&B.

"Noen som vet om trappene i Vikersundbakken er åpent for allmennheten der nå?"

Ja, de som driver Vikersundanlegget VET, ring dem.

Sitat: "Tange"
Neida, jeg ble ikke angrepet av en sponplate, men lurer på om noen har erfaring med å bruke slemmemørtel på sponplate.
Har satt opp en skillevegg i kjelleren og siden de andre tre veggene er slemmet lurer jeg på alternativene.

Det var ikke et spørsmål en gang, men trur du jeg hadde blitt sur hvis hvem som helst hadde googlet meg frem til en hvilken som helst 'proff'-side som gir fremgangsmåten for å slemme sponplater?

Og så er det en del som spesifiseren kundegruppen.

Er det noen HER INNE som er gode til å kjøre eller bare vet hva som skal til for å presse rundetidene så lave som mulig?

Er det noen HER INNE som bor i Tynset og vil vise meg noen stier?

Har noen HER INNE inne syklet denne turen tidligere?

Hei, jeg håper noen HER INNE kan gi meg noen kloke svar.

Det korte svaret.

Geir misforsto ikke noe.

Det korteste svaret

Ingenting.

Disclaimer. har ikke giddet å starte ved Raskall sitt opprinnelige innlegg så jeg går ut fra at du quoter riktig og ikke unnlater å gi relvant informasjon.

Re: Løpe trapper i Vikersund, er det åpent? [Re: Raskall] #2079785 15/04/2016 07:00
Tange Offline
Flittig Bie
Flittig Bie
Hvilken farge er det på bilen?

Sjekker du på nettet så ser du at den er rød.

Jeeeeez altså, hva f*n er feil med røde biler?

devilsmile

Re: Løpe trapper i Vikersund, er det åpent? [Re: Tange] #2079792 15/04/2016 07:16
sveinaa Offline
More than words
More than words
Hva i he...., hvor har du det fra at røde biler er finest? Har du link??? Hva er galt med blå biler? Eller for den saks skyld svarte? Jeg synes i alle fall svarte er fine.

Vedder på at du ikke ser forskjell i blindtest i alle fall ICON_WINK

Redigert av sveinaa; 15/04/2016 07:17.

Medlem i NOTS – Vern om terrengsykling og meld deg inn du også!
Re: Løpe trapper i Vikersund, er det åpent? [Re: GeirK] #2079795 15/04/2016 07:24
F
fredriks Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
F
For en stund siden var det en barista her på forumet som sa at Nespressokaffe smakte vondt. Jeg skrev at det hadde vært inteteressant å høre hva meningen hadde vært dersom han IKKE visste at det var Nespresso han drakk. Han trodde umiddelbart at jeg mente at han var ute av stand til å smake forskjell på barista-espresso og Nespresso-espresso, og selv etter flere sider på å forklare at det ikke var det jeg mente og ikke det jeg sa, gikk det ikke inn.

Verkar vara ett bra exempel på vad jag menade. Att det tog flere sidor att förstå vad du menade låter extremt (om du nu förklarede dig) men med tanke på att du har en väldigt massa inlägg om liknade subjektiva upplevelser, blindtester som inte gav resultat, spörsmål om positiva blindtester och liknande om högtalarkablar, där du helt klart för tiden är övertygad om att effekten är helt subjektiv och försvinner i tester, så tycker jag inte att det är konstigt om någon antar att din fråga inte var helt neutralt kunskap sökande men att du faktiskt trodde att effekten i det fallet också skulle försvinna under en blindtest.

Nu vet jag inte vad som skar sig i den diskussionen men det är ju faktiskt möjlig att du kunde varit tydligare. Att använda samma retorik när du är övertygad om svaret och vill övertyda den andra om att du har rätt och när du är ärligt intresserad av något som du inte vet svaret på tror jag inte fungerar så bra och kan bli slitsamt.

Re: Løpe trapper i Vikersund, er det åpent? [Re: sveinaa] #2079800 15/04/2016 07:32
Tange Offline
Flittig Bie
Flittig Bie
Hva i he...., hvor har du det fra at røde biler er finest? Har du link??? Hva er galt med blå biler? Eller for den saks skyld svarte? Jeg synes i alle fall svarte er fine.

Visst kan jeg det.

Man (jeg) kan faktisk kjenne forskjellen på lakken.
Det er selvfølgelig ikke lett når overgangen er gradvis, men 5-6 biler i forskjellige klare farger (si regnbuens farger) hadde jeg fint klart å kunne si fargen på i en blindtest. Bare ved å kjenne på lakken.

Og så må det være på en fin dag (gjerne litt sol) med lav luftfuktighet.

Re: Løpe trapper i Vikersund, er det åpent? [Re: Raskall] #2079804 15/04/2016 07:41
G
GeirK Offline
More than words
More than words
G
Den Nespresso-diskusjonen dukket faktisk opp igjen og fremdeles klarer folk å misforstå hva jeg mener.

http://terrengsykkel.no/ubb/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=770657&page=1

- Robert Green Ingersoll
Re: Løpe trapper i Vikersund, er det åpent? [Re: Tange] #2079805 15/04/2016 07:42
sveinaa Offline
More than words
More than words

Visst kan jeg det.

Det er selvfølgelig ikke lett når overgangen er gradvis, men 5-6 biler i forskjellige klare farger (si regnbuens farger) hadde jeg fint klart å kunne si fargen på i en blindtest. Bare ved å kjenne på lakken.

Nå er du vanskelig og kverulerer. Det er snakk om blindtest. Man ser da ikke med henda. Blir og utopi og tro at det skal være i en lagerhall med kontrollert luftfuktighet.

Orker ikke finne det fram, men blindeforbundets medlemmer stemte i alle fram blå som finest.....

Redigert av sveinaa; 15/04/2016 07:43.

Medlem i NOTS – Vern om terrengsykling og meld deg inn du også!
Re: Løpe trapper i Vikersund, er det åpent? [Re: Tange] #2079807 15/04/2016 07:45
knut77 Offline
Besatt
Besatt

Sitat: forskning.no
Mennesker kan for eksempel høre og føle farger, se lyder og smake berøringer.
http://forskning.no/menneskekroppen-hjernen/2008/02/ser-farger-som-ikke-finnes

(:

Re: Løpe trapper i Vikersund, er det åpent? [Re: Raskall] #2079809 15/04/2016 07:46
G
GeirK Offline
More than words
More than words
G
Og her er den opprinnelige misforståelsen. Kan noen fortelle meg hva jeg gjør galt her for å få oslove til å tolke det motsatte av det jeg prøver å formidle?

http://terrengsykkel.no/ubb/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=440584#Post440584

- Robert Green Ingersoll
Re: Løpe trapper i Vikersund, er det åpent? [Re: GeirK] #2079820 15/04/2016 08:03
EgilS Offline
More than words
More than words
Og her er den opprinnelige misforståelsen. Kan noen fortelle meg hva jeg gjør galt her for å få oslove til å tolke det motsatte av det jeg prøver å formidle?

http://terrengsykkel.no/ubb/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=440584#Post440584

Kan det være at det ikke er deg det er noe "galt" med, men stort sett alle andre? Og med det mener jeg faktisk ikke noe negativt, men at du er mer direkte i din tale og skal tolkes mer eksakt slik som du skriver, enn hva tilfellet er med mange (de fleste?) andre?

Og at derfor vil folk som ikke kjenner deg godt tolke deg som de ville tolket andre de snakker/skriver med?

Re: Løpe trapper i Vikersund, er det åpent? [Re: fredriks] #2079822 15/04/2016 08:05
Tange Offline
Flittig Bie
Flittig Bie

Verkar vara ett bra exempel på vad jag menade. Att det tog flere sidor att förstå vad du menade låter extremt (om du nu förklarede dig) men med tanke på att du har en väldigt massa inlägg om liknade subjektiva upplevelser, blindtester som inte gav resultat, spörsmål om positiva blindtester och liknande om högtalarkablar, där du helt klart för tiden är övertygad om att effekten är helt subjektiv och försvinner i tester, så tycker jag inte att det är konstigt om någon antar att din fråga inte var helt neutralt kunskap sökande men att du faktiskt trodde att effekten i det fallet också skulle försvinna under en blindtest.

Nu vet jag inte vad som skar sig i den diskussionen men det är ju faktiskt möjlig att du kunde varit tydligare. Att använda samma retorik när du är övertygad om svaret och vill övertyda den andra om att du har rätt och när du är ärligt intresserad av något som du inte vet svaret på tror jag inte fungerar så bra och kan bli slitsamt.

Du var inne på den før ja.

En gang tillot jeg meg å undre meg over hva en barista ville sagt om Nespresso-kaffe dersom han ikke visste at det var Nespresso han drakk.

Dette ble tolket som at jeg ikke trodde at en barista ville kunne greie å skille Nespresso fra skikkelig håndtverks-espresso.

Men hvorfor frågade du just detta? Jeg hade også draget slutsatsen at spørsmållet handlade om just detta.

Og det viser veldig godt hvor problemet ligger (forutsatt at denne quote gir en noenlunde riktig fremstilling av de opprinnelige ord).

GeirK spør seg hva baristaen baristaen vil si om nespresso i en blindtest.

Jeg kan tenke meg ganske mange forskjellige svar fra baristaen her.
Alt fra 'smaker dritt', 'greit', 'litt stram ettersmak', 'tynn', osv. til 'bra esspresso, akkurat slik en espresso skal være'. Det er bare å lese tester om esspressomaskiner og kaffe for å se at dette ikke er en svart/hvit-verden.

Det at du og baristaen tolket GeirK's spørsmål om hva baristaens mening om nespresso i en blindtest ville være, som en påstand; nemlig, du vil ikke klare å smake forskjell på nespresso og din egen kaffe i en blindtest, ligger ikke i GeirK's formulering men i din tolkning.
For du innrømer jo at du ikke leser men "draget slutsatsen at spørsmållet handlade om just detta".

Re: Løpe trapper i Vikersund, er det åpent? [Re: sveinaa] #2079826 15/04/2016 08:12
Tange Offline
Flittig Bie
Flittig Bie

Visst kan jeg det.

Nå er du vanskelig og kverulerer. Det er snakk om blindtest. Man ser da ikke med henda. Blir og utopi og tro at det skal være i en lagerhall med kontrollert luftfuktighet.

Orker ikke finne det fram, men blindeforbundets medlemmer stemte i alle fram blå som finest.....

Nei, ikke vanskelig. Men vi (samfunnet, forskere) har på noen områder måtte akseptere unntak hvor det gjelder bl.a. blinde og døve.

F.eks i definisjonen om språk:

Språk, den egenskap å frembringe hørbare ytringer (tale)

Men døve da, de har jo språk og, selv om den ikke er hørbar. Nettopp.

Språk, den egenskap å frembringe hørbare (tale) eller synlige (tegn, skrift) ytringer

Døve hører med øyne, blinde ser med hendene.

Re: Løpe trapper i Vikersund, er det åpent? [Re: GeirK] #2079827 15/04/2016 08:12
F
fredriks Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
F
Där tycker jag inte du gör något galt men jag tycker inte heller att din beskrivning över passar spesiellt bra med den tråden. De allra flesta inläggen var det ju inga problem med och endel var ju också intressanta.

Re: Løpe trapper i Vikersund, er det åpent? [Re: Tange] #2079828 15/04/2016 08:16
Flex Offline
Veteran
Veteran
Hvilken farge er det på bilen?

Sjekker du på nettet så ser du at den er rød.

Jeeeeez altså, hva f*n er feil med røde biler?

devilsmile

Men er du sikker på at en bil er rød, om den ser slik ut?

Fikk inn en kundesak en gang. Kunden mente at programvaren vår endret på bildene. En burgunderrød bil var plutselig blitt brun. Avhengig av browser og -innstillinger vil fargen på bilen under være burgunderrød eller brun. Hvis jeg åpner bildet på min PC er bilen rød om jeg åpner den i Windows Fotovisning, men den er plutselig brun om jeg åpner den i Paint... Har noe med fargerom å gjøre

Re: Løpe trapper i Vikersund, er det åpent? [Re: EgilS] #2079829 15/04/2016 08:19
Tange Offline
Flittig Bie
Flittig Bie
Sitat: EgilS

Kan det være at det ikke er deg det er noe "galt" med, men stort sett alle andre? Og med det mener jeg faktisk ikke noe negativt, men at du er mer direkte i din tale og skal tolkes mer eksakt slik som du skriver, enn hva tilfellet er med mange (de fleste?) andre?

Og at derfor vil folk som ikke kjenner deg godt tolke deg som de ville tolket andre de snakker/skriver med?

En av konklusjonene som vi har kommet frem til før.

Men spørsmålet er da hvorfor folk som har vært her inne i mange år og bør kjenne stilen til de hundre eller noe sånt mest ivrige deltakere her inne fortsatt ikke klarer å håndtere dette.

Side 12 av 18 1 2 10 11 12 13 14 17 18

Moderator  support