Ikke direkte kjøpt fysisk, men etter at noen "der oppe" har iverksatt utstrakt hærverk utendørs (les; det kommer snø) er det foretatt et mentalt kjøp og jeg regner med at det installeres en ny rulle i kjelleren i morgen.
Fin smørbrødliste. Strengt tatt på Fredag men. Lykt til sykling til og fra jobb. "5000" lumen + baklykt i samme settet, har bare noen veldig enkle kina lykter fra tidligere så dette blir spenennde. Bikeshopp hadde litt liggende også: Azonic pumpe, 12,5 Bar, blir forhåpentligvis bedre enn coop obs pumpa som akkurat klarer 7,5 bar hvis jeg virkelig presser den! Kompressjons sokker, har en lei tendens til kramper i leggen under jogging, som igjen kommer når jeg setter meg på sykkelen, så får vi teste ut dette. DeFeet Slipstream skotrekk, både signal gult til pendling og mørke blå som forhåpentligvis står godt i stil til klubb drakta
I går kjøpte jeg et par Rapha Leg Warmers her på forumet. I dag fikk jeg 10 små veldig kraftige magneter som jeg tenkte å bruke til å feste startnummer uten sikkerhetsnåler på samme måte som Racedots. Racedots koster $20 for 5 stk. Magnetene jeg kjøpte koster $0.99 for 10 stk på Aliexpress. http://s.aliexpress.com/nyYfaYF7
... I dag fikk jeg 10 små veldig kraftige magneter som jeg tenkte å bruke til å feste startnummer uten sikkerhetsnåler på samme måte som Racedots ...
Hvordan tror du de funker med tanke på å ha en mobil på baklomma? Mobiler er vel ikke veldig begeistra for sterke magneter? (Neida, sykler stort sett ikke ritt med mobilen på lomma, bortsett i fra på Jotunheimen Rundt, og da er det jo greit at telefonen overlever)
Den var det jammen ikke lett å få tak i skal jeg si dere, men her kommer det nok en byggetråd som vil utdype mer både om de utfordringer som er overvunnet og de som gjenstår.
Det vi snakker om er en Raleigh SSCXWC, som har gjennomgående aksel både foran og bak, skivebremsfester, eksentrisk krankinnfesting og splitt så den kan benyttes med reimdrift
Planen er en rask jobbsykkel med bukkestyre, TRP Hylex bremser, Rohloff gir og Gates drivverk, men siden jeg aldri har bygd sykkel før kan det hende det rett og slett ender med en sabla flott ramme på veggen i boden også ...
Denne posten er litt test på om jeg får til å legge ut bilder
Takk for at du tok en kikk, og beklager til de som trodde de skulle få se noe med enda tynnere hjul.
Park Tools-verktøy som forhåpentligvis gjør at jeg får ut de forbaskede presfit-powertorqekoppene fra rammen. Takke seg til gode gamle gjengede kranklager!
Ikke bare i dag men siste 10 dager hvertfall. Garmin vector. Trek madone 2.1 grisvær sykkel. Conti 25mm 4-season. Dura-Ace c24 hjul. Specialized toupe sete.