Gladmelding til de av dere som ønsker å sykle trenings ritt TeVeBu regionen.
Nanset IL 10.04 Vikerøya, Første ritt Fiskum IL 24.04 Som en del av NC Nanset IL 05.05 Svelvik 18.05 Horten oc 25.06 Regions mesterskap Re SK 26.06 Regions mesterskap sprint Birkebeineren 11.08 Sande SK 24.08 Konnerud 07.09 Siste ritt for sesongen
Ikke veldig mye utenen for Vestfold her, greit for meg!
Har denne cupen noen hjemmeside?
Øve, øve jevnt og trutt og tappert det er tingen, alltid bedre om, og om, og om igjen. Født som mester, født som helt, å nei, det ble da ingen, mot og kraft det vinnes litt og litt om sen.
Vi regner med at alt er på plass ila helgen. Nettside og påmelding vil være tilgjengelig via sykling.no og under Region TeVeBu.
Venter i spenning, fant ikke noe foreløpig.
Øve, øve jevnt og trutt og tappert det er tingen, alltid bedre om, og om, og om igjen. Født som mester, født som helt, å nei, det ble da ingen, mot og kraft det vinnes litt og litt om sen.
Keen på å være med, men har du noe info om rittet til helgen? Det blir linket til sykling.no region sidene, men der finner jeg ikke noe.
Løypa på søndag er enkel, og skal arrangeres på Vikerøya Har dessverre ikke helt råderett til sidene under sykling.no så vi har ikke fått ut noe der riktig ennå. Rittet til helgen har vært arrangert tidligere som en del av Giant CUP Det er en enkel løype finfin til å fjerne litt rattrust Litt mer dynamisk info kommer fortløpende på Fjesboka Ikke noe å lure på dette, trening på høyt plan
Ett ritt kan du ta ved start, påmelding til ett og ett ritt blir etablert i morgen. Vinner tid er forventet til ca 45 - 60 minutter for M Senior.for uke dags rittene, og noe lengre for helgeritt.
Er løypa på Vikerøya merka så det går an å trille gjennom på forhånd, eller er den så enkel at det rett og slett bare er å tråkke?
Er det standard rundbaneregler, der man blir tatt ut når man blir tatt igjen av lederen??
Tror ikke Vikerøya blir merka før til helgen. Når det gjelder regler så er dette ment som rekrutterings og trenings ritt, og derfor skal i alle fall ingen tas ut. Det vil virke fullstendig i mot sin hensikt.
Tror ikke Vikerøya blir merka før til helgen. Når det gjelder regler så er dette ment som rekrutterings og trenings ritt, og derfor skal i alle fall ingen tas ut. Det vil virke fullstendig i mot sin hensikt.
Høres bra ut, da er jeg påmeldt i hvert fall. Håper rittene kan få meg i form til årets sesong! ....og at debuten går litt bedre enn på Horten for 2 år siden, da jeg røk alle krankdrevboltene på trening før rittet, ble DNS da gitt.
Driver og rekrutterer til dameklassen, men finner ikke påmelding til enkeltritt foreløpig...
Hun som jeg tvinger med meg vil teste ut dette ene og ikke nødvendigvis melde seg på hele cupen med en gang, så er det mulig å melde seg på på stedet på søndag? Må ha det inn med teskje så vi ikke kjører forgjeves....
Driver og rekrutterer til dameklassen, men finner ikke påmelding til enkeltritt foreløpig...
Hun som jeg tvinger med meg vil teste ut dette ene og ikke nødvendigvis melde seg på hele cupen med en gang, så er det mulig å melde seg på på stedet på søndag? Må ha det inn med teskje så vi ikke kjører forgjeves....
Er det noen som har noen stalltips mtp underlag/tilstand på underlag i morra + dekk? Mulig jeg ikke orker å ta av de grove dekka, men er det tilnærmet grus og tørka opp litt så kanskje jeg gidder...
Er det noen som har noen stalltips mtp underlag/tilstand på underlag i morra + dekk? Mulig jeg ikke orker å ta av de grove dekka, men er det tilnærmet grus og tørka opp litt så kanskje jeg gidder...
Etter det jeg forstår så er det enkelt terreng i morgen, sti og traktorvei. Er det veldig grove dekk du har på Eks Hans Dampf så tror jeg ville engasjert meg i ett dekkbytte, men er det Rocket Ron ol så funker nok det
Har det kommet noen resultater etter dagens ritt enda?? Veldig moro og god trening i dag, akkurat hva jeg trenger nå! :-)
Resultatene skjønte jeg ikke helt, rekkefølgen stemmer nok men tiden er vel litt off? Jeg tror jeg stoppa garminen på noen og femti minutter med står oppført med 1 time. Uansett ikke noe krise!