x
Sykkelnyheter
Nyheter, tester og guider fra landevei.no og terrengsykkel.no
Jeg forstår og aksepterer at jeg vil få eposter med nyheter og reklame.
Meld deg på
Registrer bruker
Logg In
terrengsykkelforumet.no
Arena
Ymse
Sykkelstativ til bakluke
Forum
Kalender
Aktive tråder
OBS/FAQ
Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Sykkelstativ til bakluke
Sykkelstativ til bakluke
#2071777
22/03/2016
19:09
Registrert:
Apr 2005
Innlegg: 391
oslo sentrum
K
kid loco
OP
Entusiast
OP
kid loco
Entusiast
K
Registrert:
Apr 2005
Innlegg: 391
oslo sentrum
Hei,
Er det noen som har erfaring med sykkelstativ til bakluke,f.eks thule clip on high
http://www.mekonomen.no/bil/tilbehor/laste-og-dra/sykkelholder/sykkelholder-pa9598no
Trenger jeg engste meg for slitasje på bilen der stativet er festet?
"anybody who rides a bike is a friend of mine"
-gary fisher-
Re: Sykkelstativ til bakluke
[
Re: kid loco
]
#2071800
22/03/2016
20:34
Registrert:
Sep 2014
Innlegg: 160
Hegra
R
RunM
Tørr bak øra
RunM
Tørr bak øra
R
Registrert:
Sep 2014
Innlegg: 160
Hegra
Jepp, har en del erfaring med det.
Jeg har lagt en tape i bilens farge akkurat der stativet berører bilen. Og ja, uten den ville det nok ha blitt merker, selv om bilen var helt ren.
Re: Sykkelstativ til bakluke
[
Re: RunM
]
#2071822
22/03/2016
21:49
Registrert:
Apr 2005
Innlegg: 391
oslo sentrum
K
kid loco
OP
Entusiast
OP
kid loco
Entusiast
K
Registrert:
Apr 2005
Innlegg: 391
oslo sentrum
Takker for tips:-)
Så nettopp denne:
http://www.thule.com/nb-no/no/products/c...ay-991-_-991001
Ser jo skånsomt ut, men kan vel bli litt friksjon/gnisning, tipset ditt er vel valid på dette stativet og.
"anybody who rides a bike is a friend of mine"
-gary fisher-
Re: Sykkelstativ til bakluke
[
Re: kid loco
]
#2071824
22/03/2016
22:04
Registrert:
Jul 2015
Innlegg: 10
Oslo
F
Fyksorama
Fersking
Fyksorama
Fersking
F
Registrert:
Jul 2015
Innlegg: 10
Oslo
Sitat: kid loco
Takker for tips:-)
Så nettopp denne:
http://www.thule.com/nb-no/no/products/c...ay-991-_-991001
Ser jo skånsomt ut, men kan vel bli litt friksjon/gnisning, tipset ditt er vel valid på dette stativet og.
Jeg har dette stativet, bare med plass til 3 sykler. Du får kjøpt gjennomsiktig folie på biltema, det fikser biffen med gnissing.
Re: Sykkelstativ til bakluke
[
Re: Fyksorama
]
#2071829
22/03/2016
22:20
Registrert:
Apr 2005
Innlegg: 391
oslo sentrum
K
kid loco
OP
Entusiast
OP
kid loco
Entusiast
K
Registrert:
Apr 2005
Innlegg: 391
oslo sentrum
Høres bra ut:-)
Da begynner jeg å bli beroliget. Er det selvklebende beskyttelsesfolie du bruker?
http://www.biltema.no/no/Bygg/Maling-og-Fuging/Ovrig/Selvklebende-beskyttelsesfolie-2000030046/
Det oppstår ingen problem når den tas av igjen?
Takker for svar:-D
"anybody who rides a bike is a friend of mine"
-gary fisher-
Re: Sykkelstativ til bakluke
[
Re: kid loco
]
#2071841
23/03/2016
00:58
Registrert:
Sep 2014
Innlegg: 160
Hegra
R
RunM
Tørr bak øra
RunM
Tørr bak øra
R
Registrert:
Sep 2014
Innlegg: 160
Hegra
http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bil-tilbehor/Styling/Eksterior/Beskyttelsesfilm-2000031843/
Moderator
support
Hopp til:
Terrengsykkel.no ------
Stisykling
Årgangssykler og -deler
Utflukt
Fete turrapporter
Fatbike- og vintersykling
Sykler og deler
Ymse
Elsykler og elsykling
Trening
Sykkelritt og sykkelarrangementer
Snikksnakk, pølsevev, sludder ...
Nytt på terrengsykkel.no
Stjålne sykler
Foto og film
Landevei.no ------
Racer
Tempo, aerodynamikk og triatlon
Blandevei, grus, bikepacking og...
Marked: Rubrikkannonser for priv... ------
Salg: Sykler
Andre sykler
Terrengsykler og stisykler
Racere, landeveissykler og gru...
Salg: Sykkeldeler
Kjøp: Sykler
Kjøp: Sykkeldeler
Kjøp og salg: Startnummer og bi...
Kjøp og salg av ikke-sykkelrela...
Print tråd
Bytt til Threaded Modus
Se profil
Send en PM
Legg i favorittbrukere
Se innlegg
Se profil
Send en PM
Legg i favorittbrukere
Se innlegg
Se profil
Send en PM
Legg i favorittbrukere
Se innlegg
Se profil
Send en PM
Legg i favorittbrukere
Se innlegg
Se profil
Send en PM
Legg i favorittbrukere
Se innlegg
Se profil
Send en PM
Legg i favorittbrukere
Se innlegg
Erklæring om sikkerhet
·
Forumregler
·
Sett alle som lest
Kontakt oss
·
terrengsykkelforumet.no
·
Topp
Mest lest på
TERRENGSYKKEL.NO
Ekstremsportveko
Verdens glatteste parallellslalåm - på Voss såklart
Akkurat det du får hvis man setter opp en slalåmløype på gress mens der regner ...
...
Ekstremsportveko
Bavallen Downhill: ? Beryktet
? Bavallen i Voss er jo kanskje hjemstedet for den mest notoriske utforløypa vi har i Norge, sier Michael Cook.
...
Nyheter
Flytter NM i utfor fra Hafjell til Drammen
Etter at Hafjell Bike Park gjorde endringer i sykkelsatsingen sin, blir årets NM i utfor flyttet.
...
Kjeldebotn
Stisykling og countryfestival i Ofoten
Mens mange sykkelfestivaler satser på konkurranser og tidtaking, har Dirt'n Køntri i Kjeldebotn funnet sin egen oppskrif
...
Ny avtale
Trek etablerer testsenter i Trysil
Sykkelprodusenten Trek og SkiStar Trysil har inngått et samarbeid som blant annet innebærer etableringen av et Trek-test
...
+
Hafjell
Erkjenner at tilbudet svekkes: - De som sykler høyt, stort og bratt, vil miste noe av tilbudet sitt
Sommeren 2026 og 2027 stenger Hafjell Bike Park flere løyper og endrer retning for anlegget. Det får utformiljøet til å
...