Bedre sent enn aldri. Kjøpte denne kompisen i Juli og har hatt en fin sommer og høst med den. Original bortsett fra straitline pedaler og dekk som ble byttet til nedklipte wet scream 2.5
Redigert av Aleksander2; 18/02/201210:19.
2022 Trek Top Fuel 9.8 XT Project One 2015 Canyon Ultimate CF SLX 7.0 Di2 X 2017 Santa Cruz Hightower CS 29"
Med nedklipte wetscream mener jeg at knastene på midten er klipt ned 2-3mm med avbitertang. Dette er ikke gjort spesifikt for å redusere rullemotstanden, men for å få bedre grep og feeling på tørt og hardpakket underlag. Bruker disse dekkene uansett forhold, og i sin originale form er knastene på midten for lange slik at de vrir seg i svinger, og følelsen kan sammenliknes med å kjøre med alt for lite luft i dekkene.
2022 Trek Top Fuel 9.8 XT Project One 2015 Canyon Ultimate CF SLX 7.0 Di2 X 2017 Santa Cruz Hightower CS 29"
Noen ganger klipper de bare på midten, andre ganger alle sammen.
Er for å få en mellomting mellom Minion og WetScream. Brukes faktisk på veldig mange forskjellige underlag, ikke bare vått. Wetcream funker originalt KUN som søkkvåttgjørme-dekk, mens klipt er det et meget allsidig dekk. Specialized har kommet med "ferdig" klippa kopi av Wetscream nå når Sam Hill kjører for dem og ikke på Maxxis :-)
Avtroppende nedoversykkel. Føler litt på at jeg kommer til å savne denne ramma. Er litt for gammal til alle disse nymotens fargene. Sykkelen har for tida XO bak, bredere styre og Juicy 7 bremser. Bytta fra medium til soft fjær i gaffelen.
En liten oppdatering for 2012. Nye specialized holker. Service på gaffel og shock. Nye og lettere pedaler. Eneste som mangler nå er åpne løyper og nye dekk.
Har også lagt et lag med Swissvax Shield for å unngå at skitten setter seg så lett.
Her er min DH sykkel Var og syklet downhill i Aron for 1 uke siden og ble forelsket i downhill så da ble deler av konf pengene brukt på en ny sykkel. her er spec kan love dere at jeg gleder meg til våren nå !