Her er min - The Hurricaner! Fantastisk komfortabel og en rakett nedover. Ksyrium'ene er nå byttet ut med HED Ardennes Plus, og til våren blir skal det monteres Schwalbe Pro Ones 25mm.
Ingen nye sykler for meg i 2016. To av de som blir med videre kan kalles racere, selv om dette i min verden betyr sykler for bruk i lange turritt på idealtid ;-)
Genesisen er relativt ny, mens Nishikien er noen år gammel nærmere bestemt 32år. Vurderer å bruke sistnevnte under årets Vattarnrunadan, men har ikke bestemt meg helt enda.
Redigert av Espen E; 17/01/201619:11.
- Ikke direkte fjærlett, men utpreget treg.... 2012 On-One Scandal 29", 2013 Genesis Equilibrium 20 m/Athena 11s, 2015 Fuji Tread 1.0 LE, 1984 Nishiki International http://instagram.com/esp1e/
...men jeg klarer ikke la vær å påpeke noen stilbrudd.... (på et slikt smykke av en sykkel bør detaljene stemme...)
- Dekkene er ikke montert med logo/tekst sentrert over ventilstem. - Ventilforlenger på forhjul er alt for lang. - Shimano gruppe med SRAM krank? - Sykkelen er fotografert fra feil side. - Viserne på vegg-klokken er ikke parallelle med seterøret.... (haha)
:-P
For øvrig liker jeg godt trikset med sorte kabelstrømper i front og rød bak ved bremsen :-)
Enig i alt utenom krank riktig side nå da. Med den gamle edge 705 klompen på stemmet og feil farge på flasken... Får man internt batteri til denne gruppen?
Bygde sykkel i fjor høst som vel er den som kommer til å bli mest brukt til trening og ritt i år. Litt rotete bilde fra kjellern, nytt og bedre med litt tuning på komponentene kommer så snart jeg får gjennomført den...
Fortsetter med den samme: Bianchi Sempre Pro 2013 med (stort sett) Campa Super Record 2009.
Bakgiret er slitt og jeg driver og bestemmer om jeg skal få tak i et NOS 2014 eller eldre, eller fleske til med nye 11evolved-hendler, fram- og bakgir. Jeg har ikke kjøpt en hel racer siden 1995, og det er lov å få Johnny Cash sin "One Piece at the Time" i hodet nå.
Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland Attaché culturel à Landevei et landevei.no. Moderateur på Landeveisforumet Facebook Twitter: @landevei
Ikke mye å utsette på omgivelser, sykkel eller rytteren. Kjenner det fikk meg til å glede meg til våren... Er det Høsbjørkampen vi skimter i bakgrunnen ???
Redigert av Valentino; 20/01/201611:16. Rediger grunn: Unødvendig sitat
Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro
Colnagoen går inn på sin niende sesong og den kommer til å bli brukt akkurat slik den står på bildet, med Eggbeaters, møkkete styreteip og et lite støvlag. Mulig at den får en liten vask og polering en eller annen gang, men sannsynligvis blir det bare et kjapt sveip med filla.
Colnagoen går inn på sin niende sesong og den kommer til å bli brukt akkurat slik den står på bildet, med Eggbeaters, møkkete styreteip og et lite støvlag. Mulig at den får en liten vask og polering en eller annen gang, men sannsynligvis blir det bare et kjapt sveip med filla.
I fjor var det enkelte kommentarer om at tråden kun skulle inneholde sykler som var nye for eieren i årets sesong...
Jeg synes det er kjempefint å se nydelige klassikere godt blandet sammen med hissig verktøy med NASA-komponenter.
At folk er fornøyde og stolte av en sykkel de har hatt i årevis er gull å se. Kunne levd veldig fint med den røde til Dan selv med møkkete styretape (hint om "barn-find" som i bilverdenen)
Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro