1) Gary Fisher Paragon 29" (stisykling og ritt som Terrengsykkelritt, Terrengstyrken, Drammensrittet)
2) Diamant Silver Cape SLR, veier 7,8 kg med karbongaffel (spesialinnkjøpt for Birken'09, persa med 29 minutter)
3) Hard Rocx Equilibrium. Min første årntlige terrengsykkel (2005). MASSE problemer. Det meste er skifta, også ramma. Styret er vel det eneste som er igjen av den originale sykkelen (reservesykkel)
4) Everest Climber "classic" ca. 1990. En virkelig sliter. Byttet "alt" i 2006 og den fungerer perfekt. (bysykkel, hengerfeste for barne-henger, vintersykkel)
Redigert av front biker; 30/11/200802:34. Rediger grunn: none really
Bli NOTS-medlem! NOTS ivaretar terrengsyklistenes interesser. Se www.nots.no. Gi bidrag til NOTS' stifond Oslomarka - bruk Vipps 13077.
Re: Hvilken sykkel/sykler har du i stallen?
[Re: Tomas]
#64670401/12/200812:33
Norge: 1) 2008 Gary Fisher HiFi Deluxe 29" FS som oppgraderes lett i vinter. Ny hovedsykkel? Time will tell. 2) 2007 Giant XTC Zero 26" HT med XT/717-hjul, scandium riser og Juicy7. Dette har vært min hovedsykkel frem til nå, grusritt og annet dill (inkl barnesete) fremover. 3) 1995? Nakamura Zenith som stygg og rusten togsykkel. Perfekt. 4) 1997? Cannondale CAAD3 racer i smaragdgrønn med 105-gruppe
Hos min nederlandske familie: 5) 2003? Nakamura Summit 11.0 sti-HT med 120mm Marzocchi Comp MX gaffel
Har, som alltid, ingen planer om å utvide kolleksjonen. Slik har det vært fra sykkel nummer en...
SImen - hjernevasket av storhjulsmafiaen
Ibis Ripley/Spec Levo SL/Trek Farley - nots.no
[Re: Normann]
#64748402/12/200819:06
Mener å huske at vi hadde noe sånt på en site jeg admer, ble løst på et vis det også. Årsaken er vel at en bruker som har postet her har blitt slettet, og innleggene fjernet i sin helhet - uten at indeksen har blitt oppdatert. Aldri slette brukere med innlegg!
Akkurat fått utvidet min lille sykkelstall med en fulldemper. Startet å sykle i fjor med en Scott Scale 70 som er oppdradert med en skikkelig demper, hydr. bremser, gir og litt annet småtteri. Den nye sykkelen er en Cannondale Rush Carbon 1 SL, som jeg skal ha mye morro på i tiden fremover. Har hatt den ute på et par prøveturer, derfor piggdekk, men nå skal den få stå til snø og is er borte. "Gammern" får duge som vintersykkel.
Tom B.
[Re: Fireblade]
#67391501/02/200916:50