Flott bygg Mats. Lar meg inspirere...så får vi se om jeg finner et utgangspunkt for en bra sykkel, eller om det blir ferdig vare. Frister veldig å bygge selv, men så var det det med tia da.
Vurderer Dune selv. Kom gjerne med noen erfaringer når du har fått testa på barfrosten.
Du ække voksn før du tør å være barnslig, gammelt jungelord
Jeg er i alle fall veldig fornøyd med at jeg endte på å bygge opp selv Veldig artig prosess, med innspill fra mange. Kjenner meg selv såpass at ved kjøp av ferdig vare hadde det nok likevel blitt en del utskiftninger.
Blir en liten testrunde i E-marka i dag, kommer en liten rapport etterpå!
Da var første tur unnagjort, og det var vel cirka like rått som forventet. Gikk mye fortere enn jeg hadde trodd å venne seg til den, i alle fall nedover. Oppover er den litt uvant, men det går seg nok fort til.
Ufattelig deilig med så mye rom å bevege seg rundt på! Flyter mye mer over terrenget enn jeg er vant til, og alt ble så mye mer kontrollert. Ble bare en kort tur, så regner med jeg kommer til å oppdage nye ting en god stund framover. Alt fungerte i alle fall smertefritt. Dempere er litt mer finjustert nå, men blir nok EVOL-kanne til bakdemperen etter hvert. Vurderer også CTD-hendel til bakdemperen, climb ga veldig fin følelse oppover.
Videobonus Etter en peptalk fra bøttesmetten ble sykkelen innvidd for alvor med førstereis ned Ragna™: