Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 15 av 34 1 2 13 14 15 16 17 33 34

Dårlig erfaring med Bikeshop.no

Leveringstid hos bikeshop [Re: peterpan] #1956144 07/05/2015 13:48
RayP Offline
Medlem
Medlem
3 arbeidsdager er beskjeden jeg fikk fra lageret om at leveringstiden er akkurat nå. Jeg vet de jobber på spreng der nede for å kutte det ned.

Jobber i markedsavdelingen hos bikeshop.no
Re: Datoer og leveringstid [Re: RayP] #1956153 07/05/2015 14:14
K
Kona mi Offline
Avhengig
Avhengig
K
Sitat: RayP
Nei, ubekreftet dato betyr bare at varen ikke er på lager.

Datoen genereres kun ut fra normal leveringstid fra den leverandøren. Vi har varer på vei inn og ut hele tiden så det er rett og slett bare en ubekreftet leveringsdato. Eneste fordelen man har med datoen er at den skal gi deg som kunde noe å forholde seg til hvis du ønsker å bestille en vare. Den datoen som står i det du legger inn ordren din er den dagen den normalt sett skal komme til oss.

Fikk oppgitt 14.04.2015 på Crossmaxsko og opplyst at det tar Ca 1 uke fra kundeservice meeeen ikke noe sko enda..??
Må legge til at tre andre ordrer har gått smertefritt i mellomtiden...

Re: Datoer og leveringstid [Re: Kona mi] #1956154 07/05/2015 14:18
RayP Offline
Medlem
Medlem
Normalt sett er en uke god margin for å skaffe sko fra de, da er nok leverandør tomme eller sliter med levering. Kan du sende ordrenummeret til raymond@bikeshop.no så skal jeg sjekke det opp for deg.

Redigert av RayP; 07/05/2015 14:19. Rediger grunn: Leste ikke godt nok :)

Re: Datoer og leveringstid [Re: RayP] #1956163 07/05/2015 14:46
K
Kona mi Offline
Avhengig
Avhengig
K
Sitat: RayP
Normalt sett er en uke god margin for å skaffe sko fra de, da er nok leverandør tomme eller sliter med levering. Kan du sende ordrenummeret til raymond@bikeshop.no så skal jeg sjekke det opp for deg.

Sendt.

Takk for at du sjekker btw.

Re: Datoer og leveringstid [Re: Vulturous] #1956177 07/05/2015 15:30
HP89 Offline
Entusiast
Entusiast
Jeg bestilte en hjelm som ikke var på lager, med ukjent leveringstid. Fikk melding om at den var hentet av posten i morges og at den har vært innom sentralen etter det. Så virker som at det gikk kjapt fra de fikk den på lager til den ble sendt ut.

De andre gangene jeg har bestilt noe har det tatt under en uke fra jeg trykket bestill til jeg henta stæsjet på posten.

Re: Datoer og leveringstid [Re: Vulturous] #1956181 07/05/2015 15:55
A
anonym Offline
Besatt
Besatt
A
Bruker å kun bestille ting de har inne, så slipper man å ergre seg over ting man overhodet ikke kan gjøre noe med.
Der er en knapp på deres websider som skjuler ting de ikke har inne. Bruk den!

Redigert av anonym; 07/05/2015 15:57.
Re: Datoer og leveringstid [Re: Vulturous] #1956224 07/05/2015 18:34
G
grr Offline
Ivrig
Ivrig
G
Har bestilt to leveranser siste 1,5 uke. Tok vel ca. tre arbeidsdager før det ble sendt, og når det først var sendt så lå det på posten tidlig dagen etterpå. 4-5 arbeidsdager er innafor.

Gjerne feil tråd å skryte i, men ingen var i nærheten av prisene på Garmin Edge-enheter f.eks. Selv fra eBay i utlandet, uten norsk moms, så er det dyrere enn bikeshop!

Re: Datoer og leveringstid [Re: Vulturous] #1956273 07/05/2015 20:05
P
peterpan Offline
Avhengig
Avhengig
P
Kunne gjerne skiftet navn på tråden nå ja (og flyttet den til "Ymse"). Bestilte 10 ting og med dagens valutakurser var det ingenting jeg fant billigere på utenlandske nettsider

Redigert av peterpan; 08/05/2015 05:38.
Re: Datoer og leveringstid [Re: anonym] #1956291 07/05/2015 20:59
HP89 Offline
Entusiast
Entusiast
Sitat: anonymous
Bruker å kun bestille ting de har inne, så slipper man å ergre seg over ting man overhodet ikke kan gjøre noe med.
Der er en knapp på deres websider som skjuler ting de ikke har inne. Bruk den!

Det var nå med vilje, da jeg ikke fant den noen andre steder.

Skulle man angre i mellomtiden kan man vel alltids kansellere orderen.

Re: Datoer og leveringstid [Re: Vulturous] #1956296 07/05/2015 21:10
KlabbOgBabb Offline
Entusiast
Entusiast
Har kjøpt sykkel med defekte komponenter hos BS, sendte en mail og spurte om lbs kunne fikse det da det hastet.
Fikk kjappt svar om at det var greit og de betalte utlegget.
Har også bestillt klær og diverse, aldri vært noe tull.

Er meget fornøyd med Bikeshop etter dette.
Litt skryt skader aldri ICON_SMILE

Treig oppover, feig nedover.
Re: Datoer og leveringstid [Re: Vulturous] #1956318 08/05/2015 06:03
Supersand82 Offline
Ringrev
Ringrev
bestilte meg drev kl 0900 til bikeshop. skrev i notat at må sendes med en gang. Drevet lå på postkontoret dagen derpå. Kjempe greier! god pris ikkeminst og

@Supersand82 at Insta
Strava athlete 972825

2023 Scott Foil RC 10
2022 Scott Spark RC 900 Team Issue
2021 Scott Addict RC 10
2016 Scott Speedster 10 CX
2015 Giant TCR Advanced 1
Re: Datoer og leveringstid [Re: Vulturous] #1956390 08/05/2015 08:29
alfaist Offline
Entusiast
Entusiast
Er godt fornøyd med servicen jeg har fått. Både i butikk og på nett. Kan være en del vente tid i butikken.
Som sagt tidligere. Så lenge man bestiller varer de har på lager, kommer pakken innen rimelig tid.

Captain slow

Stevens Haze Selvkomp
Giant Trance.
Monoc racer.

Re: Datoer og leveringstid [Re: Vulturous] #1956406 08/05/2015 08:55
H
helomoto Offline
Avhengig
Avhengig
H
Kjempefornøyd med servicen fra bikeshop i det siste. De har virkelig forbedret både kundeservice og leveringstid! Får dele opp ordre i tre uten frakttillegg. Ting kommer etter en-to dager.

> Assos er laget for korpulente sveitsiske bankfolk.
Re: Datoer og leveringstid [Re: Vulturous] #1956423 08/05/2015 09:20
OveR Offline
Apartheidmotstander
Apartheidmotstander
Kjøpte en Garmin-dings her på mandag. Den ligger klar til henting nå. Den lå tre dager i plukkø, så det kan vel hende det er mange som kjøper stash for tida. Stort sett veldig fornøyd med Bikeshop.

mvh OveR

mvh OveR

Friksjon ambassadør
Østmarka rock city

Re: Datoer og leveringstid [Re: Vulturous] #1956430 08/05/2015 09:27
K
Kamao Offline
Ringrev
Ringrev
K
De er på jakt etter tilkallingsvikarer/sesongarbeidere, så det kan tyde på at det er mye å gjøre. Har lagt merke til at det blir plukket varer på lørdager også.

Re: Datoer og leveringstid [Re: Kamao] #1956524 08/05/2015 12:32
G
grr Offline
Ivrig
Ivrig
G
Sitat: Kamao
De er på jakt etter tilkallingsvikarer/sesongarbeidere, så det kan tyde på at det er mye å gjøre. Har lagt merke til at det blir plukket varer på lørdager også.

For å si det sånn så ble en av ordrene mine plukket på 1. mai, når alle andre satt på sykkelen eller tok utepilsen. :-)

Re: Datoer og leveringstid [Re: Vulturous] #1956610 08/05/2015 15:55
H
henrikh Offline
Ringrev
Ringrev
H
Har god erfaring med bikeshop jeg, det kan jo ta ett par dager før ting blir sendt, men det synes jeg helt rimelig med mindre nettsiden lover noe annet..

Re: Datoer og leveringstid [Re: Vulturous] #1956624 08/05/2015 17:17
HP89 Offline
Entusiast
Entusiast
Er det noen som har erfaring med å bytte en vare? Hjelmen jeg fikk var for liten, må man da betale frakt begge veier? Eller sender de gratis tilbake, i og med at den kostet over 1500kr?

Re: Datoer og leveringstid [Re: HP89] #1956638 08/05/2015 18:16
RayP Offline
Medlem
Medlem
Vi betaler frakt tilbake til deg ved bytte. Det er det samme uansett verdi på varen. ICON_SMILE

Re: Datoer og leveringstid [Re: henrikh] #1956662 08/05/2015 19:06
P
peterpan Offline
Avhengig
Avhengig
P
Sitat: henrikh
Har god erfaring med bikeshop jeg, det kan jo ta ett par dager før ting blir sendt, men det synes jeg helt rimelig med mindre nettsiden lover noe annet..

rimelig kanskje,men når chainreaction bruker 5 timer på å pakke og sende en bestilling, så er jo det ett moment som er med på å avgjøre hvilken butikk man velger å handle fra.

Re: Datoer og leveringstid [Re: HP89] #1957482 11/05/2015 10:52
Arne_And Offline
More than words
More than words
Sitat: HP89
Er det noen som har erfaring med å bytte en vare? Hjelmen jeg fikk var for liten, må man da betale frakt begge veier? Eller sender de gratis tilbake, i og med at den kostet over 1500kr?

Hvis du har fått den varen du bestilte, og du angrer på kjøpet, så skal du få refundert det frakten til deg kostet (forutsatt at du sender alt i retur, om du bare sender del av forsendelsen blir det annerledes). Frakten fra deg til butikken må du betale selv. Og hvis du vil ha ny vare så må du betale frakt på den fra butikken til deg (med mindre butikken ønsker å gi ekstraservice da).

Om de har gjort feil skal de betale all frakt for å rette opp.

Redigert av Arne_And; 11/05/2015 10:54.

Re: Datoer og leveringstid [Re: Vulturous] #1988754 30/07/2015 10:06
G
grove Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
G
Er ikke imponert over responstiden de har på ordrer akkurat nå.
La inn bestilling på mandag formiddag, ligger fortsatt med status plukkliste på nettet. Og ja, alle varene er på lager.
Hvorfor skriver de da at varene skal forlate dem i løpet av 48 timer?
Er ikke første gang dette skjer, har faktisk opplevd å få varer raskere fra Probikekit i England enn fra bikeshop.

Måtte bare lufte litt frustrasjon i dag :-(

Redigert av grove; 30/07/2015 10:07.
Re: Datoer og leveringstid [Re: grove] #1988768 30/07/2015 10:23
RayP Offline
Medlem
Medlem
Ja gikk ikke så fort forrige uke da ca. 50% av de ansatte på lageret forsvant ut med influensa, vi henger fortsatt etter der men regner med å være tilbake på normal utsendingstid i løpet av 1-2 dager.

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Vulturous] #2036889 30/11/2015 01:07
Asso$ Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
Handler mye på bikeshop. Har nesten bare positive erfaringer med den fysiske butikken og leveranser. Selve nettsiden synes jeg har forbedringspotensiale selv om de slår de få andre norske konkurrentene som selger på nett.

Det jeg synes de er dårligst på er markedsføring av sykler. Der kunne de blitt bedre.

Nå på fredag hadde bikeshop black friday tilbud. Alle syklene hadde 15 % avslag. Jeg har tidligere kikket på gavia fattyo og til 15 % kunne jeg gjort en kjempe deal. Hvis den passet vel og merke. Hvorfor ikke bare droppe salg på sykler på black friday og heller eventuelt ha en dag i året hvor alle syklene er på tilbud hvor man faktisk får prøve syklene? Grunnet veisalt og våte veier kunne jeg bare glemme å prøve den. Misforstå meg rett. Jeg synes det var veldig bra med salg. Og det var helt sykt at de hadde rabatt på alt. Men det blir litt som å selge en bil uten nøkkelen. Dumt å kjøpe en sykkel du ikke har prøvd.

De ansatte spurte meg først hvor høy jeg var. Da jeg svarte at jeg var 1.91 svarte dem at sykkelen passet opp til 1.92 Enda jeg tidligere har fått svar på facebook at den passer opp til ca 1.90. Sikkert bare en liten tabbe. Men den sykkelen kan da umulig passe til en på 1.90! Selv når setepinnen stod på maks stod setet for lavt. Og det var alt for stor drop ned til styret. Greit at jeg er høyere enn 1.90 og at folk er forskjellige med tanke på lengde på bein i forhold til armer. Men seriøst. Den så jo alt for liten ut. Så ut som en 19 tommer. Jeg skjønner hvorfor det ikke kom noen 21" men gikk rett over på 22." 20 tommeren burde egentlig vært 19" og 22" ville jeg heller kalt 21". Hadde dere bare sett hvor liten den var. Hadde jeg visst dette hadde jeg sluppet å dra til den fysiske butikken og heller fått meg en flott tur med gutta og handlet på nett i stedet ettersom de ikke har flere i 22"

Bladet landevei testet for kort tid siden en av landeveis modellene fra Gavia, som er husmerket til bikeshop. I testen kom det frem flere høydepunkter og den ble kåret til best i test ettersom kun sykler i samme prisklasse ble testet. Av ulemper med sykkelen stod det blant annet "nettkjøp av sykler er ikke for alle."
Hvorfor ikke gjøre det lettere for de som ikke er sykkelgeeks å handle på nett? Så lenge man har prøvd sykkelen og vet at den passer så trenger det ikke være så stor forskjell på nett og fysisk butikk. Så lenge det informeres om hva man bør tenke på når man handler sykler og at man aldri får vite mer enn det man spør om.
Men sånn som nå når jeg var innom i forbindelse med black friday så var det ingen sykkelstilpassere på jobb. Så det kommer litt an på hvilken dag man kommer også. Dersom man vil ha hjelp av de som virkelig kan det. Jeg tenkte ikke på det da men i ettertid har jeg stusset på hvorfor ikke dem måler beina på de som er usikker på størrelse. Det er alltid så høyt tempo i butikken. Kunder som venter i kø og småstressa ansatte. Det må vel til for å få så gode priser. Men ved salg av sykler, skru ned tempoet. Veldig kjedelig for dem som kommer hjem med sykkel i feil størrelse.

Jeg synes også de bør skrive hva man bør tenke på om man velger en av syklene deres. ikke kun skrive høydepunktene.
For å sammenlikne så kikket jeg for litt tid siden på en cyclocross på xxl.no. I annonsen på nettet stod det følgende i bånn.
"Merk. Denne modellen har ikke ramme-skruefester til forskjerm."
Hadde bikeshop solgt en sykkel med den ulempen så er jeg litt i tvil om de ville skrevet det i salgs-annonsen.
Ta Gavia CX Ultimate Cyclocross 2015 som et eksempel. Her er noen av de tingene jeg personlig mener at potensielle kjøper bør tenke på:

Felgene tåler ikke mer enn 45 psi. Ekstra felger kjøpt ved siden av vil øke sykkel budsjettet.
Rammegeometrien er slik at det ikke er plass til særlig brede dekk eller "rammeskjermer."
Mekaniske bremser. (Det står riktig nok i annonsen.) Men virkelig? Den heter ultimate også har den mekanisk. Spørs hvor mye man får for den om man selger den bruk om noen år.
Greit at de mener mekanisk er best når det virkelig er kaldt. Men i 20- og saltlake så ville ikke jeg syklet på ultegra og karbonramme uansett.

Nå skal det sies at det lenker til landevei.no som har testet sykkelen og over-nevnte ting er bemerket i testen. Men om de først skal sitere testen i annonsen så burde de ha med at sykkelen ikke dekker alle behov også. Det er ikke alle som trenger en sykkel som er helt rå på cross ritt men som kanskje ikke enger seg til så mye annet i like stor grad. Hva med å sitere "en rendyrket sykkelkross"

Selv eier jeg Gavia Race Pro 650B. Jeg har ikke angret et sekund på at jeg kjøpte den. Men det er flere ting man bør være obs på som godt kunne stått i annonsen.

15mm frontaksling, 12x142 bakaksling.
NR 1
Færre felger å velge mellom. Vinterfelger til under 3000 kroner er bare å glemme.

NR 2
Sykkelen går heller ikke på taket dersom man har thule takstativ med dropout feste. Ja man kan kjøpe adapter hvis man har det stativet selv Men hva med alle treningskamerater som har det? Utrolig kjedelig å alltid måtte kjøre selv når man har vært på langtur eller ritt utenbys. Det er deilig å bytte på å kjøre når man er sliten.

Kast skruene til flaskestativ så fort som mulig. To av fire skruer har for meg blitt ødelagt i gjengene på hodet der man skrur Dette skjedde da sykkelen var ny og jeg eksprimenterte med forskjellige flaskestativ for å få plass til 2x 750 flasker. En av skruene måtte skrus ut med tang. Heldigvis fikk jeg det til. Slik jeg har forstått det har dette vært et problem på flere sykler. Jeg har en kamerat som tidligere jobbet på bikeshop og han kunne fortelle om skruer med ødelagte gjenger som satt seg fast i ramma.(Akkurat dette trenger de ikke skrive i annonsen. Men de kan heller selge sykkelen for 17.005 kr med skikkelige skruer hvis de 15 kronene de sparer på å sette på de billigste av de billige skruene er det som skal til for å bikke under 17.000 for å lokke kunder)

Bak-giret har clutch. Om du bare kjører grus bør du skru av clutchen for å ikke slite så mye på gir og kjede. I tillegg til at det er mye lettere å ta bakhjulet av og på når clutchen er av. Det er det ikke alle som vet. Selv kjørte jeg en god stund før jeg fant det ut. Nå bruker jeg aldri clutch fordi den jeg liker giringen bedre uten. Hadde kostet så lite å skrive det i annonsen. Det ble en helt annen giring uten. Liker ikke når wire blir for stram.

Så for å oppsummere. Skriv mer om syklene deres bikeshop! Jeg fatter ikke at dere ikke kan skrive størrelse på styrelager, kranklager og hjullager på min sykkel. Styrelageret var det umulig å vite hvilket som passer enda dere selger rammen separat. Det står bare FSA tapered integrated. Det hjelper ikke det når det finnes flere forskjellige. Tenk hvor mye tid dere kunne spart på å skrive sånt om dere først hadde spandert dere de to minuttene det tar å notere alle mål på slike deler på en sykkel dere har til salgs i to år. I stedet for at folk ringer dere å spør og dere må bruke tid på å svare og enda mer tid på å undersøke det dersom den som svarer på telefon må spørre de som vet det.

Hvor deilig hadde det ikke vært om bikeshop kunne hatt en faq. Eller om man kunne skrive brukeranmeldelser og tilleggsinformasjon om produkter slik de utenlandske sykkelbutikkene har.
Lag en faq hvor det oppfordres til å søke på produktnummer. Etter at jeg begynte å gjøre dette har jeg funnet ekstra informasjon på produkter gjennom andre nettbukker som selger samme produkt. For eksempel kjøpte jeg flaskestativ i titan. Kundesupport på telefon mente at skruene var av titan også. Et kjapt google søk viste at de var av stål. Jeg spurte dem da jeg likevel hadde dem på tråden i forbindelse med et annet spørsmål.

Dessuten burde dere som sykkelbutikk informere kunder om å fette sadelpinne. Da jeg hentet min 650B la jeg merke til at det ikke var fettet. Jeg spurte selgeren om han kunne selge meg fett til karbon for å unngå korrosjon. Nei det var ikke nødvendig på karbon med alu setepinne mente han. Det tror jeg er feil og i stedet for å si at det er tull burde dere informere kunder om at setepinner kan sette seg fast og gjøre rammen potensielt ubrukelig. Lag en faq eller skriv det i annonsene deres.

Redigert av Asso$; 30/11/2015 02:31.
Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Vulturous] #2036890 30/11/2015 03:23
I
iceballs Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
I
Gresvik er akkurat like ens.. Har en nakamura bigbob. Og det er en veldig bra sykkel.. Men noen irriterende feil som mange sportsbutikker og syklister veit om.. Men Gresvik tar ikke ansvaret.. Og å finne reservedeler er helt umulig.. Må i sykkelbutikken og de ringer til gressvik..hadde vært ok å finne dim på hjulager og kranklager på nettet. Nå skal jeg bytte de orange felgebånda og jeg trur jeg må bestille de fra jensenusa for å få taki..
Det gjelder å selge.. Og da det er gjort så er alt annet bare utgifter..

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Vulturous] #2037104 30/11/2015 16:00
Asso$ Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
En annen ting som godt kunne informeres om på Race Pro 650B er at bremseskivene fra avid er så lette at en ikke bør bruke metall klosser på dem. Det hadde det vært greit å visst på forhånd. Jeg tror det er flere som har kjøpt den som gjør feilen å kjøpe metall klosser for så å slite ut skivene unødvendig.
Synes forøvrig det er litt snodig å sette på så lette skiver på en sykkel med alu styre og setepinne. Samt SLX front derailleur. Men det er meg om det.

Men når det er sagt så handler jeg bare på bikeshop fremover. Og det er det en grunn til. Super reklamasjons service. Jeg fikk byttet mine brukte og skitne 45North japanther2016 uten problem fordi jeg hadde problemer med glidelåsen. Kunne aldri tenke meg å handle fra utenlandske konkurrenter. Bikeshop har jeg utrolig god erfaring med når det gjelder reklamasjon.

Forrige post ble litt vel krass ser jeg nå i ettertid. Men følte det var ting som bikeshop Raymond her burde fått tilbakemelding på.

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Asso$] #2037234 01/12/2015 07:49
larsdx Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Mye rart med Bikeshop som man kan klage på, men akkurat dette:

Sitat: Asso$

Selv eier jeg Gavia Race Pro 650B. Jeg har ikke angret et sekund på at jeg kjøpte den. Men det er flere ting man bør være obs på som godt kunne stått i annonsen.

15mm frontaksling, 12x142 bakaksling.
Færre felger å velge mellom. Vinterfelger til under 3000 kroner er bare å glemme.

Tja. http://bikeshop.no/Sykkel/Komponenter/Hj...216-p0000043715

Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Vulturous] #2037272 01/12/2015 09:08
Hoaas Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Synes nå det er mye lettere å få tak i hjul (i alle prisklasser) med 15 / 12x142 enn vanlig qr.

You are what you eat...mmm nuts
Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: Vulturous] #2068975 13/03/2016 18:20
neonstz Offline
Ringrev
Ringrev
Bikeshop har fortsatt et stykke igjen før logistikken er 100% ser jeg.

I slutten av januar bestilte jeg noen småting fra Bikeshop. Etter en uke ringte de og sa det hadde vært noe galt og at ikke alle varene var på lager likevel. De spurte om de skulle sende de andre varene først, men jeg sa det ikke var noen hast så det var bare å vente (noe de antok tok et par uker).

Vel, jeg begynte etterhvert å lure litt på når den skulle bli sendt, og vurderte å ta kontakt. Det slapp jeg derimot å gjøre. På lørdag ringte det en hyggelig kar på Meny Røa og sa en annen fyr hadde fått en pakke fra Bikeshop til seg men som inneholdt mine ting. Siden en av folkene på Meny bodde et par hundre meter fra meg kunne han stikke innom med pakken samme kveld i stedet for at de sendte den tilbake til Bikeshop. Tipp topp!

Jeg fikk pakken og den inneholdt alt jeg skulle ha, plukkliste for bestillingen min og pakkseddel og faktura for bestillingen til han andre stakkaren som sikkert synes den lille esken var en smule i minste laget for en Tacx-rulle.

Bestillingen min på Bikeshop har fortsatt status som åpen...

Geir Bjerke - sitte, stå, gå
Re: Dårlig erfaring med Bikeshop.no [Re: neonstz] #2069065 14/03/2016 07:31
T
TrondAM Offline
Veteran
Veteran
T
Sitat: neonstz
Bikeshop har fortsatt et stykke igjen før logistikken er 100% ser jeg.

I slutten av januar bestilte jeg noen småting fra Bikeshop. Etter en uke ringte de og sa det hadde vært noe galt og at ikke alle varene var på lager likevel. De spurte om de skulle sende de andre varene først, men jeg sa det ikke var noen hast så det var bare å vente (noe de antok tok et par uker).

Vel, jeg begynte etterhvert å lure litt på når den skulle bli sendt, og vurderte å ta kontakt. Det slapp jeg derimot å gjøre. På lørdag ringte det en hyggelig kar på Meny Røa og sa en annen fyr hadde fått en pakke fra Bikeshop til seg men som inneholdt mine ting. Siden en av folkene på Meny bodde et par hundre meter fra meg kunne han stikke innom med pakken samme kveld i stedet for at de sendte den tilbake til Bikeshop. Tipp topp!

Jeg fikk pakken og den inneholdt alt jeg skulle ha, plukkliste for bestillingen min og pakkseddel og faktura for bestillingen til han andre stakkaren som sikkert synes den lille esken var en smule i minste laget for en Tacx-rulle.

Bestillingen min på Bikeshop har fortsatt status som åpen...

Minner litt om ei bestilling eg gjorde hos CRC ifjor. I tillegg til det eg sjølv skulle ha kom det ein ekstra pakke som eigentleg skulle til Hong Kong. Gav beskjed til CRC og etter to veker kom det en DHL fyr å henta pakken. Feil skjer innimellom...

Side 15 av 34 1 2 13 14 15 16 17 33 34

Moderator  support