Har nå gjennomført T-O (16:42) noen jeg «aldri» skulle gjøre før noen kunne garantere med fint vært hele veien. Hadde noen overbevisende karer i klubben som mente at i år var året hvor solen skulle skinne.
Nok om det, merket underveis at jeg ble litt lei, der vi satt og rulla i rulla nedover dalen, er klar over at alle nok blir det. Men begynte å tenke på hva gjør jeg til neste år.
Året så langt har gått med til rulletrening, rolige turer og ritt i T-O fart(Randsfjorden, Mjøsa rundt osv.)
Syklet min første mastercup i våres og det ga mersmak, ikke vant jeg, ikke (trolig) kommer jeg til å vinne noen ritt heller, men følte at fellesstart var mere gøy.
Rittene er kortere, start/stopp samme sted, rimeligere samt at det er mere action underveis
Ble litt lang intro, for poenget er at jeg har en sykkel jeg liker godt, men er veldig langtur satt opp. Hele ramma er vel egentlig laget for maks komfort. Har ikke så mye Nok på sykkelkontoen, så lurer på om hva jeg kan gjøre med sykkelen for å få dem litt mer aero?
PS: Er klar over at rytteren også må tøye/bøye og slanke seg for å komme i mer fartsform:-)
http://www.trekbikes.com/no/no/bikes/201.../trek/cronusproEr en lang fyr, så kjøre 61cm ramme.