Mekkestativ, ettellerannet lightweight fra bikeshop. Rødt. Ny Red kassett 11-28 (ja, det hadde sikkert funka med en billigere) Nytt kjede til nye kassetten, selv om det gamle ikke er helt ferdig Div verktøy og utstyr Brukt Cervelo til fruen, og da kom smellen... Assos T.Fi.Lady shorts Assos løse ben Assos skotrekk Gabba2 LS som matcher min..
Sko får hun kjøpe selv
Increased fitness through constantly varied, functional movements performed at high intensity.
Ei brukt Lynskey R230 titanramme med Enve 1.0 gaffel. Er i ferd med å bygges opp med deler slaktet fra den gamle Jamis'en min. Blir budsjettdeler foreløpig med oppgradering etter hvert som jeg får råd. Gleder meg helt ubeskrivelig mye til å teste den ut.
Har i den anledning også kjøpt ny styreteip, kabler og strømper. Har los på en Envepinne til å stå i stil med gaffelen også. Etter det er det kjøpestopp ei stund fremover!
Håkon. Insta-Håkon 2012 Ibis Mojo HD 2012 9:Zero:7
Assos Tiburu siden jeg skulle sykle ritt i dag i 8-11 grader. Den fungerte perfekt, og blir nok en god følgesvenn fremover. For å ødelegge for de som nerder størrelser, jeg er 179 høy, 97 kg og passer glimrende i medium.
Bestilte Garmin Edge 1000 fra Bikeshop mandag 11. mai og står fortsatt i "kø" for levering. Garmin har visst problemer med å få ut varene sine.
Du verden så irriterende å vente på å få denne i posten. Vanligvis sliter jeg med å holde ut 2-3 dager etter jeg har lagt inn bestillinger. Dette er uutholdelig.
Slår et slag for Habu jeg da. Beste jakka ever. Passer mellom 5 og 15 grader. Varierer med hva jeg har under. Passer altså for de fleste sykkeldager her i Norge mellom mars og oktober.
For varmere dager bruker jeg intermediate. Snerten å ha på lomma når du drar ut i kort/kort.
Bestilte Garmin Edge 1000 fra Bikeshop mandag 11. mai og står fortsatt i "kø" for levering. Garmin har visst problemer med å få ut varene sine.
Vi har venta i flere måneder på Garmin nå. Fikk heldigvis inn tre stk Fenix 3 Sapphire Performance (en til meg for en god stund siden, de siste to kom forrige uke). Edge 1000 som er hovedproduktet for sykling har vi ikke sett noe til på mange måneder, og de kan fortsatt ikke gi oss en dato på når denne dukker opp. Forferdelig nå midt i sesongen.
Sitat: erling
Slår et slag for Habu jeg da. Beste jakka ever.
Assos sine jakker passer dessverre ikke for oss på 179 og 90+ kg. Må opp i altfor store størrelser, og da blir de altfor lange alle veier.
Jeg har handlet Assos fra Bikedeal og Bikeshop. Begge steder har fine priser. Så fine priser det blir med Assos hvertfall. Et impulskjøp av S7-benvarmerne hos Anton Sport for noen helger tilbake under rusletur i Oslo er også foretatt.
Ornot Long Sleeve Jersey for den deilige nordnorske sommeren!
Likte designet på denne godt. Blir fin på dager der Pro Team-jakka blir for varm og ei tynn langermet skjorte blir for kald. Størstedelen av sommeren mao. Har en Rapha brevet vindvest som utvider bruksområdet betraktelig!
Håkon. Insta-Håkon 2012 Ibis Mojo HD 2012 9:Zero:7
Tømt lommeboken på Garmin Vector 2S pedaler.... Måtte visst ha ny bib også... Så var det jo tilbud på ny trøye også... Også starter Tour de France snart, så måtte jo ha gul styretape..... Men når Tour de France er ferdig må jeg jo ha svart tape igjen....
Litt for mye penger lagt igjen i nok en sykkelbutikk!
Likte designet på denne godt. Blir fin på dager der Pro Team-jakka blir for varm og ei tynn langermet skjorte blir for kald. Størstedelen av sommeren mao. Har en Rapha brevet vindvest som utvider bruksområdet betraktelig!
Nice! Jeg har kortermet trøye, arm warmers og et par sokker på vei fra Ornot, tipper jeg har de i starten av neste uke.
Jeg har den kortermete i samme design. Godt fornøyd med den! Si gjerne fra om longsleeven funker bra, og passform?
Espen - sporadisk seriøs, konstant slækk og fortsatt felgbremser på landeveien...