Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 3 av 4 1 2 3 4

Raumerrittet 6. juni 2015

Re: Raumerrittet 6. juni 2015 [Re: Tråkk'n roll] #1967996 03/06/2015 19:53
NjuK Offline
Ivrig
Ivrig
Har sendt mail, forsøkt å ringe 2 ganger, men ikke noe svar.

Den dagen du er fornøyd, da kan du legge opp.
Re: Raumerrittet 6. juni 2015 [Re: Tråkk'n roll] #1968095 04/06/2015 06:14
V
Viktor4u Offline
Entusiast
Entusiast
V
Heisann

Hvordan er gjørmefaktoren på Romeriket - i Raumeritt traseen ? Det er meldt en del regn fra 12 og utover på lørdag , i følge yr...

Blir vel forhåpentligvis ikke i nærheten av det som var på Oslo Øst sist helg ?

Stiller med RoRo (27,5x 2,25 uten snikskinn, 20 PSI) foran, RaRa bak(27,5 x 2.25 uten snikskinn, 24 PSI) Bak, Comments ?

Viktor4u

2018 Ski - Birken
2018 Løp - Birken
2018 Sykkel - Elgrittet Valdresrittet Grenserittet Birken
Re: Raumerrittet 6. juni 2015 [Re: Viktor4u] #1968498 04/06/2015 21:08
Roger Sandum Offline
Mest Bare Roger
Mest Bare Roger
Hei!

Dette er kanskje ikke den ferskeste rapporten, men jeg var gjennom traseen for Raumertråkket (altså rittet, minus runden rundt Råsjøen) på søndag. Tipper at forholdene blir rundt regna de samme på lørdag. Noe får det tørka opp, men så kommer det kanskje litt nytt sånn ca på rittdagen.

Første terrengparti fra Gimildammen var jevnt over ganske sørpete, med de sedvanlige gjørmehullene. Det er lagt ut klopper på de fleste stedene det er kritisk, men de er smale, og vekselsvis på høyre og venstre side. Sjansen for å sykle uhindret på de i rittet er ca null. Utenom er det såpass bløtt at det er vanskelig å ta seg fram. Du skal være god, og godt skodd om du skal ha håp om å sykle gjennom der uten fotisett og/eller av sykkelen.

Det andre terrengpartiet fra Ringdalskoia, var bløtt men fullt ut kjørbart hele veien. Der tørker det også opp mye lettere, fordi skogbunnen ikke er så myrlent. Tipper de fleste sykler greit gjennom der.

Brukte selv RoRo (snakeskin) 27,5 x 2,25 foran og bak på søndag, og går for samme kombo på lørdag. Hadde nok opp mot 28 psi da og det var litt i overkant. Føler at RoRo er å safe.

For de som liker å gamble litt så tror jeg egentlig at et Thunder Burt eller liknende ville vært vel så bra, for det er tross alt begrensa hvor mye man taper på dårlig grep i det første terrengpartiet, når de fleste av oss må av sykkelen en del uansett.

Mvh
Roger

Re: Raumerrittet 6. juni 2015 [Re: Roger Sandum] #1968589 05/06/2015 06:46
anerz Offline
Veteran
Veteran
Ser ut som det meste regnet kommer i morgen timene lørdag, minimalt med nedbør under rittet virker det som nå, i følge YR. Men kun 8-10 grader.
La meg med sår hals i går, og ikke stort bedre i dag. Håper det løsner i løpet av dagen og kommende natt, ellers blir det DNS på meg for første gang.

Skiftet fra Thunderburt 2.10 til RaRa 2.25 i går. Thunderburt hadde nok fungert, men utgaven jeg har er uten snakeskin og velger den ekstra beskyttelsen jeg får i terrenget.
Det blir litt ekstra vekt kontra thunderburt, i tillegg måtte jeg velge tyngre bakhjul da lagrene på "ritt" hjulsettet har satt seg fast etter ritt på søndag.(greit å ha det som unnskyldning om det går dårlig)

After climbing a great hill, one only finds that there are many more hills to climb.

Re: Raumerrittet 6. juni 2015 [Re: Tråkk'n roll] #1968655 05/06/2015 08:33
sveinaa Offline
More than words
More than words
Blir DNS her av samme årsak. Dårlig oppvarming og kort/kort i 5-10 min før start i Elgrittet i styrtregn satte desverre spor.
Tenkte faktisk underveis i rittet på hvor mye skade den suppa/grusen/leira ville gjøre på sykkelen. Bortimot samme slipemiddelet som den "grusen" mellom Rena og Lillehammer.

Medlem i NOTS – Vern om terrengsykling og meld deg inn du også!
Re: Raumerrittet 6. juni 2015 [Re: Tråkk'n roll] #1968769 05/06/2015 11:54
NjuK Offline
Ivrig
Ivrig
Har valgt Raceking foran og bak.

Re: Raumerrittet 6. juni 2015 [Re: Tråkk'n roll] #1968775 05/06/2015 12:18
T
Torlog Offline
Avhengig
Avhengig
T
Litt i tvil her med tanke på dekk med endte opp med Rocket Ron 2.25 foran og Thunder Burt 2.25 bak. Satt opp med guffe.....

Re: Raumerrittet 6. juni 2015 [Re: Tråkk'n roll] #1968804 05/06/2015 13:22
B
blittlittfeig Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
B
Samme dekk som i terrengsykkelrittet, og de blir sittende på til de er utslitt
Holder sikkert i nordsjø,trans østerdalen og furusjøen rundt.
Kan ikke bytte for hvert ritt vel

Re: Raumerrittet 6. juni 2015 [Re: Tråkk'n roll] #1968851 05/06/2015 14:58
Simtf Offline
Entusiast
Entusiast
Fast track control 2.2 på meg
28 psi forran og 30 bak

Re: Raumerrittet 6. juni 2015 [Re: Tråkk'n roll] #1968936 05/06/2015 19:39
M
magnusc Offline
Ivrig
Ivrig
M
Noen som vet om det langes drikke i flasker?

Re: Raumerrittet 6. juni 2015 [Re: Tråkk'n roll] #1968989 05/06/2015 21:35
T
TonyN Offline
Ringrev
Ringrev
T
Kjører RoRo både foran og bak. Været kunne vært bedre, men gleder meg ICON_SMILE

Re: Raumerrittet 6. juni 2015 [Re: TonyN] #1969010 06/06/2015 06:14
anerz Offline
Veteran
Veteran
Været kunne vært mye bedre ja lightning Plasker ned over Gjelleråsen nå.
Værmeldingen fra i går gikk for opphold fra 11, nå er det utsatt en time.
Sitter å kjenner på formen, småforkjøla siste par døgnene, så vurderer å stå av og ikke risikere lenger forkjølelse en nødvendig. Men hiver innpå en bolle havregrøt og ser hva formen er om en time. får heller være flink med rask dusj og tørre klær i mål.

After climbing a great hill, one only finds that there are many more hills to climb.

Re: Raumerrittet 6. juni 2015 [Re: Tråkk'n roll] #1969012 06/06/2015 07:09
A
Asterix Offline
Entusiast
Entusiast
A
Er bare å stålsette seg for duathlon i Romeriksåsen da. Har dessverre trent litt for lite på gjørmeløping i år, men men.

Mye klær har folket på seg før en sånn tur? Klissblaut og 11 grader, må en fram med ull?

Re: Raumerrittet 6. juni 2015 [Re: Tråkk'n roll] #1969078 06/06/2015 12:31
Tråkk'n roll Offline OP
Avhengig
OP Offline
Avhengig
Nå, åssen gikk det?

Re: Raumerrittet 6. juni 2015 [Re: Tråkk'n roll] #1969094 06/06/2015 14:07
anerz Offline
Veteran
Veteran
Satt lenge og vurderte 2-3 timers økt på rulla foran reprise av Giro Italia i stede for å sykle i regn. Men fulgte med på værradar på YR og tolket at nedbøren sluttet i god tid før rittet. Og det stemte, satt i bilen på vei til start klokken 10, startet 11.05. På de 5 minuttene det tok å kjøre til Hellerudsletta sluttet det å regne.
Vått på asfalt og grus, men en helt grei dag for det. Lå litt langt bak på vei inn i bakken ved Ås gård, men fikk passert mange på vei opp. Havnet i en ca 20 mannsgruppe på toppen som lå på rekke, jeg lå på halen men trekkspilleffekten tok knekken på meg. Rett etter jaktslottet ved passering 4mil slo den mentale sperren inn og tenkte jeg var for sliten og lot de gå. Burde vel hektet meg fast, gikk jo nedover like etterpå. Ble hentet av gruppe med Elgvenn2 etter det tekniske partiet som starter der hvor man sykler mot de som kommer opp fra Ås gård.
Elgvenn2 fikk bra luke gjennom første terrengparti ved gimi dammen, jeg trodde at jeg sammen med en Nittedalrytter skulle greie å hente han men han dro i fra og fikk samlet en gruppe foran oss. Vi samlet oss med 4 andre rytter før siste terrengparti. I terrengpartiet dro jeg fra med Nittedalrytteren på hjul. Uheldigvis tok jeg et feil sporvalg over en stor skråstein helt i bunn, hvor jeg sklei med forhjulet. Endte med at jeg gikk over styret, vridde styret og måtte frem med umbrako verktøy. Slo i tillegg festene til flaskeholder ut av karbonramma, så der må jeg finne en løsning.(noen forslag?)
Fikk en trøkk i kneet men tapte vel kun 3minutter der.
3.05 i mål og 15.plass i klassen i følge resultatliste i målområdet. Hadde 14.plass for 2 år siden, hadde vel sikkert tatt noen plasser uten velten.

Re: Raumerrittet 6. juni 2015 [Re: Tråkk'n roll] #1969123 06/06/2015 16:26
VegardSkedsmo Offline
Avhengig
Avhengig
Flere som fikk krampe i stipartiene? Ellers vil jeg si at rittet var godt organisert. En litt hårete langsgående "renne" i en av bakkene mellom første og andre terrengparti kunne med fordel vært merket eller utbedret, men den kan jo også ha oppstått under rittet for alt jeg vet.

Re: Raumerrittet 6. juni 2015 [Re: Tråkk'n roll] #1969134 06/06/2015 17:18
Simtf Offline
Entusiast
Entusiast
Rittet var en veldig bra opplevelse for min del selv om jeg fikk hammeren i 1. Terrengparti.

Fikk en bra start og holdt ett bra tempo frem til Aas gård. Klarte å roe ned i bakken å kjøre opp i jevnt tempo.

Ble en liten gruppe på 3-4 ryttere som holdt bra fart rundt råsjøen, men jeg måtte slippe litt etterhvert. Klarte å kjøre inn igjen gruppa i nedoverbakken ned til "runding" og det tekniske partiet der
Frem til 1. Terrengparti gikk d bra igjen, men i terrengpartiet møtte jeg nesten veggen og derfra og inn ble det seigt da bene egentlig hadde fått nok og jeg ble syklende alene

Klarte alikevel å gi på bra i siste terrengparti og på afalten.

Kom i mål på 3:26 og greit fornøyd med det føret tatt i betraktning.

Så alt i alt en bra dag på setet. Synes også terrengpartiene var mye bedre enn frykta så her har d blitt gjort en bra jobb!

Så jeg håper det blir ritt neste år også for jeg er klar!

Men det er ett par ting jeg lurer på:

1: kan de ikke gjøre noe med starten på asfalten frem til ass gård oppstår mange farlige situasjoner da gruppene bruker hele veibanen de må da legge seg inn å bremse når det kommer møtende biler. Bare flaks at dette gikk bra i pulje 3 idag.

2: hvorfor skulle de absolutt legge inn bakkene på gresset på slutten når det var så bløt, var j....g tungt:-)

Redigert av Simtf; 06/06/2015 17:24.
Re: Raumerrittet 6. juni 2015 [Re: Tråkk'n roll] #1969159 06/06/2015 18:56
B
bjerkseth Offline
Besatt
Besatt
B
Sure bein idag morges, men skulle levere noen pedaler til en konkurrent så måtte ta turen opp. Holdt 45 km før det var ned med rullgardina. Var litt hat i gjørma på slutten når lufta hadde gått ut av ballongen ICON_SMILE

På den positive siden så var det overraskende lite dritt i krank- og styrelager, og også greit med bremseklosser igjen.

Instagram: @oivindbjerkseth
Re: Raumerrittet 6. juni 2015 [Re: Tråkk'n roll] #1969254 07/06/2015 08:25
Elgvenn2 Offline
Besatt
Besatt
8. åres på rad på start i Raumerrittet, ikke verdens mest tekniske ritt, men et godt "landeveisritt" for terengsyklister, og terrengpartiene er faktisk ganske morsomme når de først kommer, særlig etter de siste års utbedringer, der gjørmehulene er fjernet.

Var veldig spent på hvor godt jeg ville henge med i år, da formen er litt dårligere enn siste par årene. Klarte heldigvis greit å sitte med på asfalten til Ås gård, deretter var det bare å kjøre eget tempo opp. Så Anders forsvinne, og fant meg greie hjul å henge på opp. Bakken kortere enn jeg huska, sikkert fordi jeg kjørte litt roligere enn " normalt". På toppen gikk det litt mer ustrukturert enn jeg var vant til, tydlig at jeg var havnet litt i "pulje 2", og at rullerutinen var dålig. hang greit med opp til Hytta på toppen, og hentet nesten gruppa til Anders alene i nedkjøringe. Syklet ok sammn frem til Gimmildammen der jeg kjørte inn først, og straks forsvant alle bortsett fra brumunddalsrytteren Geir Zachariassen. Vi tok igjen 3 ande rett etter terrengpartiet, og samarbeidet greit frem til 2. parti. Vi holdt samlet tropp gjennom det partiet, og kjørte samlet i mål.

Må egentlig få gi tommelen opp til Raumerrittet, de utbedringene som er gjort siste årene gjør dette rittet helt greit å sykle selv i gjørme som i går. Litt mer sugende føre, og litt mer gjørme, og lit dårligere form gjør at resultatet var litt dårligere enn i fjor. 2:59 vs 2:45 i fjor, og 8 minutter bak vinneren i klassa (sett bort fra elite) vs 4 minutter i fjor.

Kommer igjen neste år også! ICON_SMILE

Redigert av Elgvenn2; 07/06/2015 08:30.

Øve, øve jevnt og trutt og tappert det er tingen, alltid bedre om, og om, og om igjen.
Født som mester, født som helt, å nei, det ble da ingen, mot og kraft det vinnes litt og litt om sen.
Re: Raumerrittet 6. juni 2015 [Re: Tråkk'n roll] #1969370 07/06/2015 17:12
NjuK Offline
Ivrig
Ivrig
Var et bra ritt, fint organisert og virker som en velsmurt maskin.
Løypa er tung og seig, og man er helt avhengig av å å komme inni ei gruppe på Toppen av bakken opp mot Aas gård. Terrengspartiene var som forventet bløte, og det er umulig å unngå etter været som har vært i vår.
Savnet også en lederbil som kunne kjøre foran feltet bortover asfalten. Greit at vi skal overholde trafikkreglene, men at biler ikke bremser ned, eller kutter svinger, får ikke vi som syklister gjort noe med. Jeg kommer nok tilbake neste år.

Re: Raumerrittet 6. juni 2015 [Re: Tråkk'n roll] #1969697 08/06/2015 10:05
NjuK Offline
Ivrig
Ivrig
Noen som har linker til bider fra rittet?

Re: Raumerrittet 6. juni 2015 [Re: Tråkk'n roll] #1969808 08/06/2015 12:35
V
Viktor4u Offline
Entusiast
Entusiast
V
Heisann

Ikke så lett å finne disse da de ligger på hjemmesidene til rittet, under Nyheter et stykke nede på siden.
---------------

Nå har vi lagt ut masse bilder fra dagens ritt på vår Facebookgruppe:

https://www.facebook.com/pages/Raumerrittet/223327887797224?ref=hl

Sykkelrittfotografen var også tilstede og har tatt nær 1000 bilder. De finner du her:

https://www.facebook.com/SykkelrittFotografen?ref=hl

-------------------

Videre er dette et av de enkleste rittene med tanke på logistikk jeg noen sinn har vært med på. Superenkelt.
De har desidert de beste fasilitetene ( Les toaletter etc:)

Vet ikke om det var jeg som vimset litt mye, men det var lite eller ingen opplysning om at Elite rytterne var på vei inn via speaker, det er jo litt synd da...

Ellers så var turen på 79 km lang, tung og våt. Med en svært irriterende grassbakke avslutning på slutten, som fikk meg til å tenke på gjørmebadingen i Birken for en stund tilbake. Rett å slett unødvendig !

Første gangen i år, men kommer helt sikkert tilbake, selv om Vestmarksrittet skulle oppstå igjen, så blir det Raumerittet for min del

MVH

Viktor4u

2018 Ski - Birken
2018 Løp - Birken
2018 Sykkel - Elgrittet Valdresrittet Grenserittet Birken
Re: Raumerrittet 6. juni 2015 [Re: Viktor4u] #1969828 08/06/2015 13:24
mojo Offline
Avhengig
Avhengig
Gressbakken var ikke så ille, da var det verre med bakken opp fra baksiden av hallen. Men det skyldtes nok heller at jeg var sluttkjørt ICON_BLUSH

Re: Raumerrittet 6. juni 2015 [Re: mojo] #1969866 08/06/2015 14:44
NjuK Offline
Ivrig
Ivrig
Sitat: mojo
Gressbakken var ikke så ille, da var det verre med bakken opp fra baksiden av hallen. Men det skyldtes nok heller at jeg var sluttkjørt ICON_BLUSH

Helt enig, kom nesten ikke opp der, gående. Men som tilskuer, så kan bakken være gøy. Iallefall om det er spurtoppgjør i eliteklassen eller i puljene.

Re: Raumerrittet 6. juni 2015 [Re: Tråkk'n roll] #1969886 08/06/2015 15:56
M
magnusc Offline
Ivrig
Ivrig
M
For meg ble Raumerrittet selve oppskriften på mislykket ritt :-)

Jeg hadde på forhånd bestemt meg for å sykle med hardtailen og stiv gaffel. Renegade bak og Thunder Burt (ikke tubeless-ready) foran ble satt opp slangeløst to dager i forveien, på Light-Bicycle hookless felger. Det funket ganske dårlig, og jeg måtte pumpe i luft på morgenen før rittet.

Hang helt greit med pulje 1 på asfalten med snittpuls i Sone 2. Dette var egentlig den delen av rittet jeg likte minst. 150 syklister i hele bredden av veien, med motgående trafikk på svingete veier. Veien burde vært stengt, enveiskjørt i samme retning eller gruppene betydelig mindre.

Da vi kom til Ås gård lå jeg omlag midt i pulja (58 plass totalt) godt uthvilt og klar for å gi gass oppover. Lite visste jeg at så fort vi kom inn på grusen var det en innsnevring hvor det kun var plass til 1-2 ryttere i bredden. Her mistet jeg fryktelig mye tid, og så vel aldri teten etter dette. Her er det noen ryttere som kanskje burde gå i seg selv, og kanskje neste gang ikke ligge helt foran og sperre andre ryttere. Noen ryttere så jo ut til å være totalt tomme for krefter, og stod nesten stille rett etter innsnevringen var slutt :-)

Over toppen – med 29 raskeste tid i bakken – samlet vi oss ca 7-10 pers, og det ble forsøkt på litt rulle, men det funket relativt dårlig. Egentlig ganske forståelig da de fleste vel hadde gitt alt de kunne for å bli med over toppen. Etter omlag ti minutter begynte farten å bli litt jevnere og bedre i gruppa. Så begynte plutselig fremhjulet mitt å vingle noe volsomt. Lufta var nesten ute av fremdekket!! Måtte stoppe. Burde nok forsøkt å pumpe inn mer luft, men valgte å sette inn slange istedenfor. Siden dette var dagen hvor alt skulle få galt, så hadde jeg selvsagt glemt patron, og hadde kun en Blackburn minipumpe. Stod stille i omlag 6 minutter og så den ene etter den andre gruppa rase forbi.

Da jeg til slutt var klar for å sykle videre ble det tempojag i ensom majestet. Tok igjen en god del både grupper og enkeltryttere, men kunne nok se langt etter å ta igjen den gruppen jeg lå med før punkteringen.

Terrengpartiene gikk fint, og unngikk punktering selv om jeg fikk gjennomslag et sted på forhjulet. Verre skulle det derimot gå etter jeg tok igjen en gruppe på grusen ved omlag 64km. La meg bak ned en grusbakke for så å kjøre rett i en stein, som smalt rett i felgen og all luft ute av dekket på sekundet. Brukte noen meter på å stoppe, og tenkte vel at nå var det uansett kjørt, så bare å ta det rolig, fikse slangen og komme seg til mål.

Siden dette var dagen hvor alt skulle få galt så hadde jeg selvsagt kun med én ekstra slange, som jeg jo allerede hadde brukt. Den andre la jeg igjen i bilen, og hadde istedenfor tatt med 2 sett med lappesaker. Begynte å lappe 2 snakebite, satt i slangen, pumpa opp. Virket ikke, var visst flere hull … på’an igjen …
Etter å ha gjort dette "on-repeat" i én time viste det seg at jeg allikevel måtte ta beina fatt. Begge lappesettene ble brukt på de første 12 hullene jeg fant i slangen, men det var ikke nok.

Etter 38 minutter med trasking kom jeg til neste matstasjon og fikk ny slange og bolle. Ble cruizing i rygg på en eliterytter tilbake, og ut av løypa før målstreken til en DNF. Uoffisiell sluttid: 4:39

Ironisk å få så mye teknisk på Raumerrittet når to runder i Terrengsykkelrittet gikk uten problemer. Første ritt med stiv gaffel var ingen suksess.

Re: Raumerrittet 6. juni 2015 [Re: Tråkk'n roll] #1969904 08/06/2015 17:00
mariusin79 Offline
Entusiast
Entusiast
Jeg valgte også stiv gaffel, mitt andre ritt med helstivt oppsett forøvrig. Selv om det var j* ubehagelig ned fra Råsjøen og i stipartiene så er jeg ganske sikker på at jeg tjente på det kontra min 1-2kg tynge heldemper. Konklusjonen er dog at jeg hadde skrudd på en demper hvis jeg hadde hatt det. Taktikken derimot var strålende, var "dumsterk" den første timen og kastet bort masse krefter på å ligge og dra på feltet, men belønningen kom i at jeg var første mann inn i bakken ved Ås gård og det var kun 5 mann foran når vi kom til toppen. Tok de aldri igjen, men det holdt til 2:52, noe som jeg er veldig godt fornøyd med. Til å være et "kjedelig grusritt" så syns jeg Raumerrittet har noen partier som innbyr til taktisk tenking og bekymringer underveis; for min del besto det i å gruble fælt over hvordan jeg skulle klare å henge på alle disse halvdemperne i terrenget :-)

Re: Raumerrittet 6. juni 2015 [Re: Tråkk'n roll] #1969941 08/06/2015 18:52
M
magnusc Offline
Ivrig
Ivrig
M
Om jeg skjønner hvem du er, så ser det ut til at vi var i samme gruppe over toppen (du 54:51 og jeg 54:53), og da trolig syklet sammen før jeg fikk punktering? Trodde det var flere folk foran …

Jeg satset på stiv gaffel fordi jeg klarer meg ganske bra i det tekniske og prioriterte å henge med opp første bakken.

Jeg likte også å føle på det taktiske. Skal man dra mye for å få bra slutttid eller ligge bak og spare krefter, når skal man isåfall prøve å stikke osv. Men det varte jo kun i 10 minutter før jeg fikk teknisk :-)

Re: Raumerrittet 6. juni 2015 [Re: Tråkk'n roll] #1970016 08/06/2015 20:35
mariusin79 Offline
Entusiast
Entusiast
Heisann, vi landet i samme gruppe ja (du kjørte med Rye-drakt, jeg var svart fra topp til tå med Gabba-jakka). Det var 5 stk foran, og etterhvert bare 4 fordi en av dem punkterte. Når jeg ser på resultatlista så klarer jeg ikke å gjøre opp status med alle sammen. En av de som lå i gruppa mi finner jeg som 2. raskeste mosjonist, dvs han stakk i 1. eller 2. terrengparti. Så er det røkla som perler på en snor, så det har gått ball i tellinga, men konklusjonen er ihvertfall at det ikke var mange foran oss. Navnet ditt så forresten kjent ut, fant ut at du følger en kompis av meg på Strava (Michal).

Re: Raumerrittet 6. juni 2015 [Re: mariusin79] #1970042 08/06/2015 21:30
T
Torlog Offline
Avhengig
Avhengig
T
Sitat: mariusin79
Heisann, vi landet i samme gruppe ja (du kjørte med Rye-drakt, jeg var svart fra topp til tå med Gabba-jakka). Det var 5 stk foran, og etterhvert bare 4 fordi en av dem punkterte. Når jeg ser på resultatlista så klarer jeg ikke å gjøre opp status med alle sammen. En av de som lå i gruppa mi finner jeg som 2. raskeste mosjonist, dvs han stakk i 1. eller 2. terrengparti. Så er det røkla som perler på en snor, så det har gått ball i tellinga, men konklusjonen er ihvertfall at det ikke var mange foran oss. Navnet ditt så forresten kjent ut, fant ut at du følger en kompis av meg på Strava (Michal).
Da var jeg en av de 4 som lå i gruppa foran dere. Glad jeg droppet stiv gaffel, så trivdes godt på fulldemperen....

Redigert av Torlog; 09/06/2015 05:26.
Re: Raumerrittet 6. juni 2015 [Re: Tråkk'n roll] #1970301 09/06/2015 11:25
S
Sol Offline
Medlem
Medlem
S
Du var vel ikke bare en av de 4 Løge, du var den første i mål også , tommel opp 👍👍

Side 3 av 4 1 2 3 4

Moderator  support