Her er min for 2015.. Samme som 2013 og 2014.. Ikke den letteste, peneste eller kjappeste sykkelen på forumet, men er komfortabel nok til at jeg kan sykle om ikke annet.. Stortrives på denne sykkelen..
it´s better to have a more advanced example of a lesser material than a lesser example of a more advanced one
Her er ett bilde av racern jeg bruker iår, Storck Scenario CD 1.0. Kjøpt brukt av en kompis Ifjor, mest for å se om landeveissykling var like morro som det var for 15 år siden. (Før fest, morro og motorsykkel tok over) Sykkelen liker jeg bare mer og mer frister med ett hjulsett til, så mulig det blir handlet Unaas SS-55 før dssp
Dere får bare overse at bildet er tatt fra feil side, kjede på feil skive, krankarmer feil retning osv.
Redigert av TSE; 01/05/201517:05.
Re: Vis oss din 2015 racer
[Re: TSE]
#195412402/05/201517:53
Sorgen var stor da Emme2-ramma knakk tidliger i våres. Kjøpte meg en De Rosa-ramme og flyttet over utstyret fra Bottecchiaen. Sorgen er omvendt til glede. De Rosa Superking 888 med Supre Record, Deda Presa styre, Deda Superleggero stem, 3T hjul (skulle vært Lightweight, men forhjulet ble også ødelagt).
Kløner det til med bilder. Bare vedlegg dessverre...
Redigert av Roadrunner; 02/05/201517:55.
[Re: bza]
#195412502/05/201517:55
Det ble Ultegra 6800 med 52/36 og 11-32 giring, strålende fornøyd selv om enkelte her inne nok vil påstå at jeg sykler med "mtb-giring". Men når en veier trygge 110kg og bor på vestlandet med bakker på alle kanter så er det fantastisk å kunne spinne opp bakkene.
Nå må jeg bare finne ny sal, muligens nytt stem og styre og få byttet ut spdene med noe med større kontaktflate så tror jeg vi er i boks. og ja, kanskje gjøre noe med de 112kiloene og.
Endelig var det min tur å kjøpe racersykkel. Ridely Fenix med ultegra og Fulcrum racing quattro hjul. Meget fornøyd, men har ikke så mye å sammenligne med heller.
[Re: bza]
#196757803/06/201507:43
Da mottok jeg endelig prikkene over i'ene. Nye dekk og setepinne i rett dimensjon som matcher gaffel. Denne saken skal få leve med meg i mange år fremover. Skal på sikt oppgradere gruppa til nye Ultegra, men det har jeg ikke råd til for øyeblikket så hun får klare seg med ei gammel tidelt 105 slaktet fra gammelsykkelen enn så lenge.
Håkon. Insta-Håkon 2012 Ibis Mojo HD 2012 9:Zero:7
Ja, det er i planlegginga. Men det var flott det wet black WCS-stemmet jeg kjøpte av deg så jeg vurderer faktisk å matche det med et wet black NeoClassic. "Noe" billigere. Er ikke 100% fornøyd med Ergonova'en som står på nå. Er noe med bukken som ikke passer hendene mine
Håkon. Insta-Håkon 2012 Ibis Mojo HD 2012 9:Zero:7