Dura Ace 9010 bakbrems, frambremsen lages for hånd i Bangladesh, og fraktes deretter med en halt Gnu til Haugesund, leveringstid på 3 mndr er flottings..
Pilo girøre Deda Styretape (jeg har et Deda Zero100 RHM-styre liggende) Giro Synthe hjelm, hvit Assos iJ.Intermediate_S7 jakke. Rød, for å minne meg om hvordan den gamle hvite ble seende ut bare fordi jeg var sløv. Assos Skinfoil Habu undertrøye Assos LegwarmersUno
Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland Attaché culturel à Landevei et landevei.no. Moderateur på Landeveisforumet Facebook Twitter: @landevei
Pilo girøre Deda Styretape (jeg har et Deda Zero100 RHM-styre liggende) Giro Synthe hjelm, hvit Assos iJ.Intermediate_S7 jakke. Rød, for å minne meg om hvordan den gamle hvite ble seende ut bare fordi jeg var sløv. Assos Skinfoil Habu undertrøye Assos LegwarmersUno
Plukket opp et par hvite Diadora Speedmaster 2 landeveissko på restebordet til XXL for en 500 lapp. Sannsynligvis ikke noen toppsko, men jeg har et løpende problem med å finne noe som passer godt, og det gjorde disse. Ser temmelig ok ut også.. :-)
- Ikke direkte fjærlett, men utpreget treg.... 2012 On-One Scandal 29", 2013 Genesis Equilibrium 20 m/Athena 11s, 2015 Fuji Tread 1.0 LE, 1984 Nishiki International http://instagram.com/esp1e/
For to uker siden var vi på guttetur (les samling) i Spania og det ble som vanlig skrytt og løyet. Der var det plutselig en som fikk satt meg på ideen om at tempo er jo midt i blinken for et dieseldyr som deg ( Ja, jeg har hatt temposykkel for noen år siden)! Tenkte med det samme at faan ikke begynn å få de grillene i hodet igjen. Men for sent! idag to uker senere kom pakken i posten. En Felt DA2, med karbonhjul. Hjulene har jeg forsøkt å si til meg selv at jeg kan selge siden jeg allerede har to sett med karbonhjul, men jeg vet jo veldig godt at det ikke kommer til å skje!!!!
Nå ligger jeg på et soverom som ligner mer på et sykkelverksted, men drit i det. Skjer ikke noe mer spennede innpå her enn soving unansett så det er koselig med selskap ikke bare av en, men to sykler!
Er vist et par Gaerne G.Stilo Carbon sko på vei også, og en Kask Bambino pro tempohjelm. Men da er det kjøpestopp! Håper ikke Silje Sandmæl kommer på besøk med det første, selv om det sikkert hadde vært riktig så koselig det også
Langarma POC-trøye. Sleit med å gå ifra hjelm, briller, jakke og slikeskjerf.
Gøy å endelig finne noe annet enn Castelli.
Har akkurat kjøpt meg POC Octal Raceday, digger den! Sikler veldig på landeveiskolleksjonen deres og ender nok opp men noe tøy derfra. Har prøvd noen av jakkene, og passform og kvalitetsfølelsen er på topp!
Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter. #NBNL -
Droppa innom LBSn i dag og plukka opp et par løse ben. Sykler mitt første turritt imorgen, og det er meldt 7 grader på det varmeste - så Tk.434 knikkers hadde blitt i kaldeste laget. Varmerne dekker jo selvsagt over vinterpelsen - så det er jo en to for en
Redigert av J.Jensen; 02/05/201520:10.
Increased fitness through constantly varied, functional movements performed at high intensity.
og Specialized Romin Evo Pro i størrelse 155. Tror det blir ca rett, vanskelig å få målt nøyaktig sittebredde på kontoret pga frykten for å bli ferska mens man fikler med seg selv.. Har tidligere tatt en Trek bikeFit og i skjemaet stod det M på setebredde.
Fra bikeshop? selv om Teksten stemmer mistenker jeg at det ikke er pro-utgaven de selger, men den vanlige. Bildene er isllefall ikke av pro-velsjonen og prisen er utrolig lav i forhold til både norske og utenøandske nettbutikker. . Har sendt de en mail om det, men har ikke fått noe svar
Bestilte den for en stund siden og har fått den i hus. Det er den nye pro utgaven. Med "helstøpt" bunn, løs kasse til å sette sykkelen på, med beskyttelse for bremseskive i hjulrommene, løst tredje hjul og bærehåndtak i alu.
Men bildet er feil ja. Kommer i svart med neongul skrift.
Bestilte den for en stund siden og har fått den i hus. Det er den nye pro utgaven. Med "helstøpt" bunn, løs kasse til å sette sykkelen på, med beskyttelse for bremseskive i hjulrommene, løst tredje hjul og bærehåndtak i alu.
Men bildet er feil ja. Kommer i svart med neongul skrift.