Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 4 av 4 1 2 3 4

Terningenrittet 2015

Re: Terningenrittet 2015 [Re: kao] #1960289 18/05/2015 12:04
Oddefa Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: kao
Her er selve veien tegnet inn, men det kommer vel til å gå utover tilliggende stier også... Håper vegvesenet farer pent fram!

Flotters Kjell Arne, dette var noe annet kart en det jeg har sett. Sånn opprinnelig hadde jeg hørt at veien skulle komme lenger vest (vest for Djupmyrskoia), men skjønte jo når jeg så hvor de har hogd at den kommer mye nærmere Slåttmyrveien/Torvmyrveien/bebyggelse. Men Terningrittstien(e) krysser vel denne 3 (4 hvis en teller med samme sti ut og inn) ganger

1. Der rundkjøringen er lag opp til sykler vi både inn og ut (sånn ca der en kommer ut av siste høyspenten på vei tilbake)
2. Der en kommer ned på stien som går vis a vis Renaveien, dvs lengst nord i rittet. Her går det an å ta inn sti som ble brukt de to første årene, men motsatt veien uten at det er stort tap, er også en annen som blir noe kortere men er mer kjerreveg en sti.
3.På slutten av den slake raske nedoverkjøringen på sti, etter grusklatring nr 2. Her er det en mulighet å dra av litt tidligere til høyre og morsom sti rett på den lengste stiklatringen, og da også unngå det værste gjørmehålet (etter min mening), men nok en gang kortes løypen da ned.

ikke noe krise egentlig, men klart området vil jo få noen ødeleggelser utover de 10 meters bredde veien tar. Tipper vel noen tuneller/broer som tar hensyn til skiløypene. Men som sagt overrasket at de drar veien så nært boligområdene.

Re: Terningenrittet 2015 [Re: Otoen] #1960567 18/05/2015 21:36
T
Torehav Offline
Fersking
Fersking
T
Veldig artig ritt, kommer garantert tilbake neste år. Eneste det burde vært vurdert å ha litt mindre startpuljer med f.eks 5 min intvall etter ranking fra Merida, hadde nok gitt litt mer flyt vil jeg tro. Et av de morsomste rittene jeg har kjørt ICON_SMILE

Re: Terningenrittet 2015 [Re: Otoen] #1960630 19/05/2015 07:25
R
REJ Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
R
Helt enig i alt skryt dette rittet får, både løyper og ramme rundt var supert. Flytstiene var til tider noe av det morsomste jeg har kjørt, selv med puls langt over alle terskler ICON_SMILE Håper ikke veiutbyggingen ødelegger for mye de neste årene..

Også enig i at startordningen for turklassene bør endres, enten ved å deles opp i ulike starttider, eller ved å seede i forskjellige båser.

Side 4 av 4 1 2 3 4

Moderator  support