Her er min første fulldemper! Fikk plukket den opp billig fra Sykkelboden når de hadde messe i Lillestrøm. Har moddet litt og mer skal nok gjøres også (hev/senk pinne). Morsom sykkel som flyter og triller veldig bra.
Her er min første fulldemper! Fikk plukket den opp billig fra Sykkelboden når de hadde messe i Lillestrøm. Har moddet litt og mer skal nok gjøres også (hev/senk pinne). Morsom sykkel som flyter og triller veldig bra.
Hei, var det deg som kom forbi i Gystad forrige uke når jeg hadde stoppet for å få igjen pusten?
Hei, var det deg som kom forbi i Gystad forrige uke når jeg hadde stoppet for å få igjen pusten?
Tror ikke det, hvis det er Gystad som oppe ved Jessheim? Jeg har bare syklet med den i Rællingen, Lillomarka og Tærrud.
Er dette det samme trollet som det snakkes om i Østmarka?
Om det er samme karen så er han iallfall mobil fordi jeg traff på han i Nesskauen ikke så langt fra Årnes :-)
Sitat: RazeFaze
Sitat: erijon
Oppgradert Stumpjumper FSR comp carbon 29 sammen med en kar jeg møtte i skogen idag.
Oppgradert med: Pike RCT3 Monarch Plus debonair EVO link 1x10 med One Up 42T XO krank m/ wolftooth 30T Command post IR Magura MT6
Det er bare å droppe den Spec-kjedeføreren, har ittno bruk for den :-)
Det er godt mulig men jeg synes det ble litt chainslap uten, derfor satte jeg den på. Det er forresten Bionicon og ikke spec. Tenkte jeg skulle teste den og synes den er helt suveren :-) Men det skal sies at jeg er såpass lite oppdatert på nytt og fint etter noen år med "gammel" Turner at jeg ikke tenkte over at det var kløtsj på giret. Skal ta den av og prøve med kløtsjen på når jeg gidder.
Jeg har visst begynt å trene igjen...
Er på utkikk etter: Spinergy hjul Coda sykkeldeler
Tror ikke det, hvis det er Gystad som oppe ved Jessheim? Jeg har bare syklet med den i Rællingen, Lillomarka og Tærrud.
OK, tenkte ved Jessheim ja. Da var det nok tvillingen!
Takker. Føler selv at jeg har fått en knallbra erstatning for Spectral CF 9.0 som jeg opprinnelig bestilte men avbestilte pga aaaaaltfor lang levering. Med oppgraderinger har den kostet ca det samme som ferdig fortollet Spectral, noe som ikke er verst i det hele for en 2015 spec i plastikk. Når (om) jeg får solgt opprinnelig gaffel og demper vil den være betraktelig billigere.
Jeg har visst begynt å trene igjen...
Er på utkikk etter: Spinergy hjul Coda sykkeldeler