|
|
|
|
K.R.I.S.T.O.F.F
|
Re: K.R.I.S.T.O.F.F
[Re: Spiffhopeless]
15/04/2015 11:34
|
sveinaa
More than words
|
More than words
Jeg tror Katusja med en mer internasjonal profil vil passe som hånd i hanske. Ingen andre lag vil kunne gi han de samme mulighetene sportslig (TROR I ALLE FALL JEG) 
Medlem i NOTS – Vern om terrengsykling og meld deg inn du også!
|
|
|
[Re: knut77]
15/04/2015 12:13
|
peterpan
Avhengig
|
Avhengig
Kristoff til Sky? http://www.procycling.no/team-sky-star-med-apne-armer-mot-kristoff/Det er vel ikke konkrete planer om det fra noen sin side, bare en overskrift skapt av Gabba sin uttalelse om at han gjerne ville hatt Kristoff på laget. Vi trenger kanskje ikke flere norske utøvere på laget som skal bygge britisk sykkelsport... Finnes det egentlig et bedre alternativ enn Katusja? BMC er ikke akkurat laget for blomstrende syklister. Garmin har kanskje rom, men blir det mer hjelp å få der enn hos Katusja? Den artikkelen var jo like givende som å spørre utenlandske stjerner om de liker norske damer. Alle lag er vel interressert i å ha Kristoff. Som redaktøren sier "Selv om vi ikke kobler Alex opp mot Sky, peker vi på at interessen er der. Betyr ikke at det skjer, men intr med Ørns reax til Gabba."
|
|
|
15/04/2015 20:59
|
Magnoos
Ringrev
|
Ringrev
...Det er vel ikke konkrete planer om det fra noen sin side, bare en overskrift skapt av Gabba sitt svar på spørsmål om han gjerne ville hatt Kristoff på laget.. Skrev litt om på sitatet slik at det stemte overens med det sensasjonsjournalistiske klikkjaget den artikkelen var ment å være
Specialized Phenom 155 mm kjøpes
|
|
|
16/04/2015 11:04
|
Frank H
Ringrev
|
Ringrev
Kristoff til Sky? http://www.procycling.no/team-sky-star-med-apne-armer-mot-kristoff/Det er vel ikke konkrete planer om det fra noen sin side, bare en overskrift skapt av Gabba sin uttalelse om at han gjerne ville hatt Kristoff på laget. Vi trenger kanskje ikke flere norske utøvere på laget som skal bygge britisk sykkelsport... Finnes det egentlig et bedre alternativ enn Katusja? BMC er ikke akkurat laget for blomstrende syklister. Garmin har kanskje rom, men blir det mer hjelp å få der enn hos Katusja? Det eneste som er HELT sikkert, er vel at han ikke går til BMC. I.o.m at BMC dumpet han for noen år siden, da de ikke hadde tro på han. Havnet da hos Katusja.. (men og så er da også alt er til salgs, bare penger nok 
|
|
|
[Re: Magnoos]
16/04/2015 17:31
|
knut77
Besatt
|
Besatt
Skrev litt om på sitatet slik at det stemte overens med det sensasjonsjournalistiske klikkjaget den artikkelen var ment å være Måtte lese den noen ganger før jeg så hva det var jeg ikke hadde skrevet (: BMC ville at Kristoff skulle forlate Norge, men Kristoff lot seg ikke presse og fikk dermed ikke ny kontrakt. Han ble beskylt for ikke å være dedikert nok, vanskelig å se at det kan være noe i den kritikken! Uansett like greit at han forsvant derfra, det har ikke gått veldig bra for Van Garderen og Gilbert. Ikke Hushovd heller, men det var vel ikke BMC sin skyld. http://www.vg.no/sport/sykkel/kristoff-til-vg-nett-jeg-forhandler-med-flere-lag/a/10097265/
|
|
|
17/04/2015 21:17
|
Dloh
Ringrev
|
Ringrev
Skrev litt om på sitatet slik at det stemte overens med det sensasjonsjournalistiske klikkjaget den artikkelen var ment å være Måtte lese den noen ganger før jeg så hva det var jeg ikke hadde skrevet (: BMC ville at Kristoff skulle forlate Norge, men Kristoff lot seg ikke presse og fikk dermed ikke ny kontrakt. Han ble beskylt for ikke å være dedikert nok, vanskelig å se at det kan være noe i den kritikken! Uansett like greit at han forsvant derfra, det har ikke gått veldig bra for Van Garderen og Gilbert. Ikke Hushovd heller, men det var vel ikke BMC sin skyld. http://www.vg.no/sport/sykkel/kristoff-til-vg-nett-jeg-forhandler-med-flere-lag/a/10097265/ Akkuratt det poenget med at han ikke ville forlate Norge er så utrolig imponerende fra Kristoff sin side. Tenk å si nei til videre kontrakt med et av verdens største profflag, som mener du trener og gjør alt feil. At du ikke kan bli god syklist med base i Norge. Jeg tar av meg hatten igjen for Alexander og Stein og deres planlegging og stahet. De er begge to forbilder for hele idretts Norge.
|
|
|
|
|
|
|