Bruktkjøp fra Finn.no, skulle egentlig ha en billigkrank, men den var allerede solgt. Ble tilbudt denne til superpris i stedet, så da var det bare å slå til. På vei med Posten, håper på montering tirsdag.
- Garmin Edge 1000 - Umoderne sort Giro Synthe til å matche min umoderne sorte sykkel. - Og denne herligheten (til dager hvor det skal gå VIRKELIG fort):
Jeg hadde dessverre ikke 7000 spenn til den hvite nå, gitt. Neste gang! Da blir det ikke svart. Mest sannsynlig Bianchi med noe celeste og dertilhørende styretape...
Espen - sporadisk seriøs, konstant slækk og fortsatt felgbremser på landeveien...
Har de samme skoene og er meget meget fornøyd. Jeg har byttet såler fra de røde originale til blå samt lagt inn noen shimser for å 'bygge opp' fremre del av foten slik at skoen strammer bedre rundt dette området.
Har de samme skoene og er meget meget fornøyd. Jeg har byttet såler fra de røde originale til blå samt lagt inn noen shimser for å 'bygge opp' fremre del av foten slik at skoen strammer bedre rundt dette området.
Jeg kjøpte såler og shims hos Tri-Sport på Gulskogen i Drammen. Ser du kan handle på nett der også men jeg ville kanskje anbefalt å dratt innom en forhandler hvis du er usikker på hvilken såle du bør ha. Tri-Sport har en slik fotavtrykningsplate hvor man kan se hvilken såle man skal ha. Fikk samtidig lagt inn shims og tilpasset cleats, og da forsvant smertene jeg opplevde tidligere på midtre del under fotbladet. Eneste lille negative med skoen er at borrelåsen ikke har noen funksjon for min del da den nesten ikke strammer i det hele tatt, derfor var det nødvendig med shims. Men for de som har føtter som 'bygger' mer så vil nok strammeeffekten merkes.
Sykkelbutikken var "slemme" nok til å sende meg dette bilde akkurat for å fortelle at de nå var klare (og beklaget oppløsningen)... Krysser fingre for at hele sykkelen blir klar denne uka...
Gabba jakke og lang nanoflex bukse i svart ble kjøpt akkurat nå... Som står i stil til den helsvarte supersix'n (DA modellen med svart skrift) Håret begynner å bli grått i tinningene dessverre og... Har hvite sko, sokker og hjelm
Har liggende: rammesett (Niner RLT 9), styrelager, setepinneklemme, sete og hjul og noen dibbedutter til kabelføring.
Har kjøpt: alt det andre, totalt 21 varelinjer hos Bike24.
Dvs mangler dekk ennå, da GP 4000 i 25mm ikke var inne i svart. Det snek seg med noen nye flasker også pga et anfall av fargekoordineringstrang
Det som manglet er nå også på vei - 2 stk GP 4000 i 25mm - 2 stk rs785 kalippere (da det viste seg at jeg bare hadde bestilt settet med hendler, og ikke kalipere, istedenfor det med både hendler og kalippere. Det er samme esken, så litt nedtur å åpne den og se de tomme utskjæringene.....) - ett helt enkelt og greit Selle Italia sete, som skal på eksisterende sykkel slik at fin-setet kan bli med over på den nye sykkelen