Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 2 1 2

Garmin Connect IQ

Re: Garmin Connect IQ [Re: TonyN] #2335178 18/08/2016 06:18
A
AndreasLie Offline
Avhengig
Avhengig
A
Sitat: TonyN
Sitat: AndreasLie
Lastet ned og testet denne jeg også, synes den funker bra ICON_SMILE

Men er det noen som kan lage eller som har laget en app som viser feks topplisten på et stravasegment. Litt irriterende når det kommer opp tiden til folk som er ekstremt mye bedre enn meg på et segment, Da vil jeg heller prøve å slå min egen pr, så vil se den isteden. En skjerm som viser min tid, raskeste venn og kom feks

Under innstillinger på degens sträva live segmenter kan du bestemme hvilken tid som skal komme opp. Enten KOM, personen som ligger foran deg på listen, eller din egen PR.

Takk, da skal jeg sjekke det. På 1000 kan man så vidt jeg har skjønt velge dette under veis.

Re: Garmin Connect IQ [Re: AndreasLie] #2335538 18/08/2016 20:31
T
TonyN Offline
Ringrev
Ringrev
T
Sitat: TonyN
Lastet ned og testet denne jeg også, synes den funker bra ICON_SMILE

Men er det noen som kan lage eller som har laget en app som viser feks topplisten på et stravasegment. Litt irriterende når det kommer opp tiden til folk som er ekstremt mye bedre enn meg på et segment, Da vil jeg heller prøve å slå min egen pr, så vil se den isteden. En skjerm som viser min tid, raskeste venn og kom feks

Under innstillinger på degens sträva live segmenter kan du bestemme hvilken tid som skal komme opp. Enten KOM, personen som ligger foran deg på listen, eller din egen PR.

Takk, da skal jeg sjekke det. På 1000 kan man så vidt jeg har skjønt velge dette under veis.

Det stemmer, men jeg opplever det som litt knotete når jeg sitter der med høy puls og skal prøve å yte maks på en segment. Jeg er uansett kun opptatt av å bli en bedre utgave av meg selv, så jeg har kun på PR hver gang. Sjekker selvsagt på Strava-appen hvordan jeg ligger an i forhold til andre.

Side 2 av 2 1 2

Moderator  support