Giro air attack shield, etter å trålt nettet etter en svart og hvit en endte jeg å bestille fra bike inn.... Virket litt lugubert men jeg gir de en sjanse..
Bestilte Giro Empire SLX i desember da de hadde de på lager i 43. Nå kommer de tydligvis ikke før februar...
Jeg har fått sporingssignaler på at noe beveger seg fra Spania og nordover. Nå er det bare å håpe på at det ikke bare er en lapp der det står utsolgt på...
Jeg har kjøpt rapha cross long sleeve Jersey og rapha transfer jacket. Også klinte jeg til med en singlespeed sak på ebay, tenkte å bruke den til småsykling i nærområdet der jeg ikke tørr å sette fra meg raceren
Giro air attack shield, etter å trålt nettet etter en svart og hvit en endte jeg å bestille fra bike inn.... Virket litt lugubert men jeg gir de en sjanse..
Bestilte Giro Empire SLX i desember da de hadde de på lager i 43. Nå kommer de tydligvis ikke før februar...
Jeg har fått sporingssignaler på at noe beveger seg fra Spania og nordover. Nå er det bare å håpe på at det ikke bare er en lapp der det står utsolgt på...
Endelig gode nyheter for meg! Skoene kommer i løpet av uka, men sokkene må jeg vente med. Til gjengjeld sender de hvertfall sokkene gratis!
Ikke så mye å fortelle ennå, men den er nok bra. Setet skal skiftes til Specialized Toupe og hjulene til NoTubes Alpha Disc. Da går den vel ned 0,5 kg fra 8,5 uten pedaler og flaskeholdere. Ikke akkurat en lettvekter. Men, men. Får slanke meg et par kilo ekstra.
Her er noen (dårlige) bilder tatt i en litt trang gang med litt for dårlig lys. Har satt på det jeg skal ha bortsett fra andre hjul (mangler bremseskiver), men justering gjenstår. Har god tid på det. Vekt slik som på bildet; voksne 8,75 kilo.
Her er noen (dårlige) bilder tatt i en litt trang gang med litt for dårlig lys. Har satt på det jeg skal ha bortsett fra andre hjul (mangler bremseskiver), men justering gjenstår. Har god tid på det. Vekt slik som på bildet; voksne 8,75 kilo.
Er det Aksium One Disc som står på nå? Om du skal bytte dem ut og evt. selge dem så er jeg ikke uinteressert i å kjøpe.
- Ikke direkte fjærlett, men utpreget treg.... 2012 On-One Scandal 29", 2013 Genesis Equilibrium 20 m/Athena 11s, 2015 Fuji Tread 1.0 LE, 1984 Nishiki International http://instagram.com/esp1e/
Det er Aksium One ja. Lurte på å beholde de til CX'en min for det er vel ikke rare prisen man kan få for disse, eller?
Har du CX så er det nok greit å beholde ja. Det var det formålet jeg evt. hadde sett for meg. Og prismessig er det klart at et hjulsett til nytt 1990.- på "bruktmarkedet" ikke blir så veldig dyrt selv om det er ubrukt. Hadde vel tenkt å by deg 1200.- inkl porto :-)
Redigert av Espen E; 14/01/201521:26.
- Ikke direkte fjærlett, men utpreget treg.... 2012 On-One Scandal 29", 2013 Genesis Equilibrium 20 m/Athena 11s, 2015 Fuji Tread 1.0 LE, 1984 Nishiki International http://instagram.com/esp1e/
Fikk hjelmen min levert på uke fra bikeinn. Ble ikke akkurat billig,men du verden for en hjelm....Giro air attack shield, i svart og hvit.... Ser fryktelig bra ut i mine øyne. Men litt for rask for CX med piggdekk :-P gleder meg til veien blir tørr igjen.
Sikker på at det ikke går med Air Attack og pigget CX @vortex surfer? Hjelmen ser ut til å ha blitt omfavnet med åpne armer blandt sykkelpendlerne i Bergen Sør iallefall. Mye gule jakker, sidevesker og air attack med skjerm på sykkelveiene morgen & kveld for tiden.
Sikker på at det ikke går med Air Attack og pigget CX @vortex surfer? Hjelmen ser ut til å ha blitt omfavnet med åpne armer blandt sykkelpendlerne i Bergen Sør iallefall. Mye gule jakker, sidevesker og air attack med skjerm på sykkelveiene morgen & kveld for tiden.
Bah! Er den alt blitt degradert til pendlerhjelm? Det var nedtur..... Og jo det er nok en bra vinterhjelm, hadde det ikke fryst til klink-is ute i kveld så skulle jeg prøvd den en tur.(Joda, har jo piggdekk)