Eneste som er litt kjipt med så råflotte deler er at det forplikter litt vedr. ramme og andre deler. Lett at man kommer nærmere kr 5 000,- enn man egentlig planla når man startet et tiloversdeler bygg.
Medlem i NOTS – Vern om terrengsykling og meld deg inn du også!
Re: Når man plutselig har deler til overs..
[Re: vehe]
#190024510/12/201414:44
Eneste som er litt kjipt med så råflotte deler er at det forplikter litt vedr. ramme og andre deler. Lett at man kommer nærmere kr 5 000,- enn man egentlig planla når man startet et tiloversdeler bygg.
Budsjettbygg? Hva er det for noe?
Sitat: Hoaas
Kan godt kjøpe hjelmen
Hvis du er i Tromsø på et eller annet tidspunkt så kan du få prøve den om ikke annet
Sitat: Turbo-Henrik
Hva er haifinnene på holkene godt for?
Som linken litt lenger ned nevner så er det TOGS, har ikke testet de ut enda.
Sitat: Tange
Haha, er det alt du har til overs? Gå og skam deg i kroken til du har gjort noe med det .
Jobber med saken! Ligger en Pike og et sett med MT8 her og et sted..
Sitat: HNK
Her må trådstarter utbrodere Hva skal disse delene monteres til, f.eks?
Er alltid topp potensiale med en Next SL krank til overs!!
Utbrodering følger litt senere i uka, har et par sporingsnummer jeg trykker F5 på litt for ofte. Kranken har ligget i hylla siden august så det var på tide å få ut fingeren.
Skal ikke mer til. Jeg begynte mitt siste prosjekt med et impulskjøp av et funn-styre på sist fri frakt-uke hos Chainreaction.
Disse har de fremdeles til under 200-kr grensen, i bra utvalg farger og bredder, fikk meg et slikt levert i går (de kjører kampanje med 49kr for DHL ekspress) i 785 mm og 30 mm rise - så nå har jeg et 740 mm styre till overs som kan bli prosjekt av
(Kanskje en av de forlatte, nedstøvete rottesyklene som er dumpet i fellesgarasjen skal få et nytt liv?)
#190049111/12/201406:08
Ta-da, nylig ankommet fra Quebec Roam60 og Pike blir satt på så kjapt jeg får nedre styrelager. Geometrien med 140mm blir nesten prikklik Ripley med samme vandring, tror det blir kanon med betraktelig kortere kjedestag, langt hyggeligere pris og livstidsgaranti.
Honzoen overtar et sett Flow og muligens en x-fusion gaffel av noe slag.
[Re: btm]
#190130612/12/201419:17
Helt malapropos, så mener jeg det var noen som bygde en sykkel rundt et flaskestativ her for noen år siden. Tror det var et Elitestativ i stål med messingdetaljer.
Nåja. Ser uansett ut til å kunne bli en fet sykkel, vehe.
Tidligere "kjent" som "Lektoren".
#190134412/12/201421:30
Det skulle bli det, men fant en ramme som passet mitt bruk bedre. Burde dukke opp et bilde iløpet av kvelden når postman pat har vært innom
Internetz skillz og jeg tror jeg vet hvilken
Denne her kosta meg $1068+frakt&moms så i forhold til Phantom til $800 mer så gir det meg 'overskudd' til å bygge opp Honzoen etter at jeg ribber de beste delene fra den
Sitat: HNK
Lekkert!
Hvor mange t på drevet? Ser stort ut
34t.
Noen irriterer seg over bremser eller følelsen av giringa, jeg får fnatt av å spinne ut; og det skjedde litt for ofte med 32t på Honzo. (Største mulige drev på den)
Sitat: lektorHaugen
Helt malapropos, så mener jeg det var noen som bygde en sykkel rundt et flaskestativ her for noen år siden. Tror det var et Elitestativ i stål med messingdetaljer.
Nåja. Ser uansett ut til å kunne bli en fet sykkel, vehe.
Ingen unnskyldning er for liten
Sitat: hbakken
Spennende! Sykler Atlas selv for tida, dog med 120mm så virker som du setter opp litt grovere enn min.
Spent på å høre hva du synes!
Espen W sykler vel Atlas også?
Blir vel egentlig bare gaffelen som blir grovere, pedalene er hvertfall ganske flimsy og rett fra rotekassa